AndroidHealthClinic

Langdurig AS gebruik bij vrouwen

Dirk Henneman

Novice
Waardering
0
Ik weet wel het een en ander over AS, maar wat ik me al lang afvroeg is wat langdurig AS gebruik (bv. test of deca in kleine wekelijkse doseringen) bij vrouwen bewerkstelligen kan??....

Ik weet wel wat de voor- en nadelen zijn op korte termijn (3 a 4 mnd.), maar stel nou dat dit gebruik word uitgesmeerd op 4 of misschien wel 5 jaar.

Ik stel deze vraag naar aanleiding van een situatie die ik mee beleefde van een vrouw die kanken heeft en via het ziekenhuis een geringe dosering deca toegedient krijgt.

JULLIE MENING..?

'kanken' .. is dat een nog gevaarlijker variant v kanker of zo?

Veel anabolen worden juist gebruikt bij ziektes zoals aids, kanker en dergelijke.
Sommige zijn juist speciaal ontwikkeld voor de bestrijding hiervan.

Let wel op dat de dosis die dan toegedient wordt, vele malen lager is dan de dosis die bij bodybuilding gebruikt wordt.

Of het effect van deze medicinale dosis echt merkbaar is bij vrouwen. Dat weet ik niet.
Maar het lijkt me een stuk minder dan bij vrouwen die bb dosissen gebruiken.
En ik denk als je kanker hebt oid, dat je de "kleine" bijwerkingen die de medicijnen kunnen meebrengen voor lief neemt, als je je leven er een stuk verdraagszamer mee kan maken.

Wat is de prognose van de artsen/oncologen?

Wij zijn geen artsen maar raad kunnen sommige mensen op dit board zeker geven.Geef eens wat meer info over de doseringen die er toegedient worden.Wellicht kunnen mensen hier wat meer mee dan.Succes!

Terug
Naar boven