Fitness Seller

lange ester?

CombatArnold

Dutch Bodybuilder
Waardering
16
Lengte
1m88
Massa
108kg
Vetpercentage
15%
Ik lees echt een hoop verhalen van mensen die beweren dat je pas in de 3e-4e week van een kuur wat gaat merken van de werking INJECTIES (Ethanate)... (dit vond ik altijd zon bs verhaal als je het berekent)

Wat ik dan zo raar vind is dit......... Iederen injecteert elke week... maar dat spul werkt langer dan 10+-dagen.. dus in week 3/4 is de dosering al drastisach toegenomen t.o.v eerste week.
Dan kan je toch beter in het begin meteen HOOG injecteren en steeds lager gaan? Of zie ik dit verkeerd.

Algemeen verhaal dus over de Ethanate injectie AAS.
Gister ook weer iemand die het tegen me zei '' Ja pas in de 3e week merk je er wat van''

Je aas werkt vanaf dag 1, lange of korte ester. De concentraties die bereikt worden vanaf dag 1 bij lange esters (standaard doseringen vanaf 500mg) zijn hoog genoeg. Zelfs al bij 250mg test per week bv.

Het duurt gewoon even (ja zelfs bij kuren) vooraleer er voldoende (spier)massa en kracht is opgebouwd om dit sterk te merken. Daarom denkt men dat het dan pas werkt.

Bij kortere esters krijg je hogere pieken in het bloed waardoor dit proces versneld word. Je merkt het sneller door sneller opbouw is (spier)massa, maar wil dus niet zeggen dat lange esters niet werken in het begin.

• Like
Waarderingen: REJ
  • Topic Starter Topic Starter
Bij kortere esters krijg je hogere pieken in het bloed waardoor dit proces versneld word. Je merkt het sneller door sneller opbouw is (spier)massa, maar wil dus niet zeggen dat lange esters niet werken in het begin.
Dat dus, ik doel op het feit dat echt veel mensen zeggen dat de ester pas werkt na een paar weken. Niet het resultaat in de spiegel dus.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Frontloaden dus, kende die term niet :) Interessant

Ik lees echt een hoop verhalen van mensen die beweren dat je pas in de 3e-4e week van een kuur wat gaat merken van de werking INJECTIES (Ethanate)... (dit vond ik altijd zon bs verhaal als je het berekent)

Wat ik dan zo raar vind is dit......... Iederen injecteert elke week... maar dat spul werkt langer dan 10+-dagen.. dus in week 3/4 is de dosering al drastisach toegenomen t.o.v eerste week.
Dan kan je toch beter in het begin meteen HOOG injecteren en steeds lager gaan? Of zie ik dit verkeerd.

Algemeen verhaal dus over de Ethanate injectie AAS.
Gister ook weer iemand die het tegen me zei '' Ja pas in de 3e week merk je er wat van''

Het gaat om 3 verschillende dingen, over het algemeen.
- Vanaf wanneer doet het z'n ding in je lichaam? Vanaf de eerste injectie.
- Vanaf wanneer "voel" je wat? Een weekje ongeveer.
- Vanaf wanneer zie je wat in de spiegel? Ja, inderdaad, rond de 3 weken. Eventueel afhankelijk van vetpercentage, dosis, stof en welke lange ester (enan, cyp, deca, undeca, undecyl)

Terug
Naar boven