Fitness Seller

Lange Frans is een totale oranje lamlul

Lange b en baas frans

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hey padvinder, wat zou jij doen als iemand de hele tijd met zijn middelvinger naar jou zwaait? Ijsklontjes en blikje/flesje drinken op jou gooit?

Ik neem aan dat padvinder niet positief bedoeld is tegenover K?

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 09:07 ----------

Aaaaaw dus jij zou weglopen of vluchtten....

Lezen, er staat toch een carriere zoeken die WEL succesvol is.

heeft weinig met vluchten of weglopen te maken

Aaaaaw dus jij zou weglopen of vluchtten....

Nou ik zou nog wel even snel een lauw rapje maken over een beladen onderwerp om toch nog even snel te cashen. Bedoel, mn entourage / homeboy's moet ik wel onderhouden anders ben ik net zo fake als de hangjeugd gangsters.

Ik neem aan dat padvinder niet positief bedoeld is tegenover K?

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 09:07 ----------

Lezen, er staat toch een carriere zoeken die WEL succesvol is.

heeft weinig met vluchten of weglopen te maken

??? Hoezo zijn ding was/is muziek maken en optreden... En is wel succesvol geweest, heeft geld gemaakt, belasting heeft alles afgepakt, nu doet hij tv-dingen en maakt nog steeds muziek, heeft huisje, vrouw(en) en kids... Maakt, pakt en verdient zijn geld.

Maar wat ik bedoelde was, als muziek zijn ding is en door een "incident" zou gaan stoppen met zijn hobbie en werk en dus voor iets anders gaat, dan loopt hij dus weg.......

Als jij door een "incident" weggaat van dit DBB Forum en verder gaat bij My Little Pony Forum, dan loop je toch ook weg? (vluchtten).

Maarja boeit ook NIET dit is mijn mening en niet dat van jullie.. Ik vind het meer dan terecht dat hij die Held in het publiek even heeft aangesproken.

Hahaha hij gaat gewoon voor die moneyz, echte straat rat is ie.
Zoals hem kom je ze zat tegen, vandaag zeggen ze dit morgen wat anders, moet je mee uitkijken.
Kan het hem verder niet kwalijk nemen.

Hey padvinder, wat zou jij doen als iemand de hele tijd met zijn middelvinger naar jou zwaait? Ijsklontjes en blikje/flesje drinken op jou gooit?

watch-out-we-got-a-badass-over-here-meme.png

Hahaha hij gaat gewoon voor die moneyz, echte straat rat is ie.
Zoals hem kom je ze zat tegen, vandaag zeggen ze dit morgen wat anders, moet je mee uitkijken.
Kan het hem verder niet kwalijk nemen.

Hij is geen b-artiest maar een z-artiest. Laagste van het laagste.

O ja ,

"Bridget Maasland, frigide doos met de diepgang van een Gamma-roerhoutje: "Dat is straattaal toch? Webtaal." Lange Frans: "Ja"

:D

Wat een jaloezie! Heerlijk om te lezen

Wat een jaloezie! Heerlijk om te lezen

Beste Frans, trut,

Ga terug naar de villa van je ouders, lekker veilig. Drink daar elke dag op stipt hetzelfde tijdstip een kamillethee en luister naar klassieke muziek terwijl je handen de haardos van je koningspoedel strelen........in je mintgroene badjas.

Verder zijn we ook niet gedient van je praat-muziek (ook wel "rap" genoemd). De teksten zeggen niets en andere zangers er bij halen gaat dat echt niet recht trekken.

Doe ons een lol en verdwijn.

Namens geheel het universum: alvast bedankt !

p.s. en dit is geen dreigement maar een feit: doe je dat niet dan verkracht heel DBB je poedel !

Jaloers op Lange Frans, not sure if srs.

Terug
Naar boven