XXL Nutrition

lange vakantie

Vooral zorgen dat je genoeg eet (eiwitten zijn vooral belangrijk)
Na 2 weken begint het proces van spierafbraak dus probeer wat bodyweight oefeningen te zoeken.

beste oplossing is doe zoveel mogelijk BW oefeningen en eet goed, stay of the alcohol, je bent toch niet verplicht om alcohol te drinken ? Wat is er mis met vruchtensap ?

Als je 10 weken vakantie gaat vieren met een flinke sloot alcohol, ben je de helft gewoon kwijt en zal je dat hebben omgezet in puur vet.

zo simpel is het.

Geniet van je vakantie, van de alcohol en van je jeugd !
Lang leve het spiergeheugen

inderdaad doe BW oefeningen en eet goed en vergeet niet om ervan te genieten - het ijzer ligt er over 10 weken nog en je hebt je schade op een paar maanden wel ingehaald (tenzij je echt ZWAAR gaat overdrijven natuurlijk)

beste oplossing is doe zoveel mogelijk BW oefeningen en eet goed, stay of the alcohol, je bent toch niet verplicht om alcohol te drinken ? Wat is er mis met vruchtensap ?

Als je 10 weken vakantie gaat vieren met een flinke sloot alcohol, ben je de helft gewoon kwijt en zal je dat hebben omgezet in puur vet.

zo simpel is het.

Alles kwijt*
Na 10 weken is het spierweefsel dat je hebt aangemaakt gewoon weg.

Neem gewichten mee?

Hmmm, ik denk dat er niet veel opzit om damage control te doen en er het beste van te maken. Ik had gewoon nooit aan zo'n vakantie meegedaan tbfh, in ieder geval niet voor 10 weken. Maar ik heb dan ook geen leven:rolleyes:

Met je 61 kg zal er waarschijnlijk niet veel weg kunnen en dat kun je zo weer ophalen na je vakantie ;)

Kortom geniet van je vakantie maar probeer wel wat BW-oefeningen te doen

Is zo weg ja, maar je hebt het ook zo terug.

Geniet van je vakantie maar probeer toch een aantal BW oefeningen te doen en te letten op je voeding wat 10 weken is zeer lang..

zwemmen is iig goed voor de spieren zo ver ik weet. En aangezien je maar 61 kilo nogal een laag vetpercentage hebt kan het weinig kwaad daar veel te vreten (meestal niet zo'n probleem tijdens een vakantie).

zwemmen is iig goed voor de spieren zo ver ik weet. En aangezien je maar 61 kilo nogal een laag vetpercentage hebt kan het weinig kwaad daar veel te vreten (meestal niet zo'n probleem tijdens een vakantie).

1) spieren die je zoal opbouwt met het BB'en kan je niet onderhouden door te zwemmen.
2) veel vreten zonder trainen = vet worden zonder spieren. Dan moet hij eerst gaan cutten voor ie weer kan bulken. Beter ginder niet teveel vreten en weer terug aan een clean bulk beginnen ...

Btw heb je echt zoveel spiermassa met jouw kilo's ? Anyway, je bent nog jong en er bestaat zo iets als spiergeheugen. Eenmaal je de halters terug vasthebt, ga je terug wat sneller op niveau zitten.

Terug
Naar boven