MuscleMeat

Last rond buik

Vincenzio

Ripped Bodybuilder
Waardering
303
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Hey,

Ik heb al een paar dagen wat last rond mn buik. Niet alleen op dezelfde plek, het zijn een soort steken.. Doet niet veel pijn.

Iemand enige ervaring met zoiets? Ik ga maandag naar de dokter als het aanhoud.

Hey,

Ik heb al een paar dagen wat last rond mn buik. Niet alleen op dezelfde plek, het zijn een soort steken.. Doet niet veel pijn.

Iemand enige ervaring met zoiets? Ik ga maandag naar de dokter als het aanhoud.

mss een zuivelallergie ------> Lactose intolerantie?
of anders mss gewoon zwake darmen, hier heb ik ook last van.;)

kijk eens naar de simptomen en laat is bloed trekken, dan kunnen ze zeggen of je het bent of niet.

Minder drinken heb ik ook altijd na paar dagen veel rode wijn te drinken.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie's..

Ik drink totaal geen alcohol, dus dat zal het niet zijn.

Dat van melk.. Tja, ik heb daar nog nooit last van gehad? zou dat ineens kunnen?

Waar heb jij last rond je buik? Wat voor steken heb je hele scherpe of gewoon klein steekje?

[Link niet meer beschikbaar]

Gekleurde deel, daar heb ik last.

Het zijn korte soort steken, niet echt heel pijnlijk en ze komen om de paar minuten.

Ik zie dat je 16 bent, misschien groeipijn?

had dat eerder niet gezien dus sorry van die opmerking betreft alcohol

Hey!

Vanochtend moest ik werken, werd na een paar uurtjes beetje misselijk en hoofdpijn, griepbenen etc. Toen naar de dokter geweest die zei dat het wel over zou gaan en er niks ernstigs was. Ik heb dus wat opgezocht op internet en kwam toevallig terecht bij darmkolieken. Dit komt overeen met wat ik heb.

Iemand enig idee wat het inhoud?

Hey!

Vanochtend moest ik werken, werd na een paar uurtjes beetje misselijk en hoofdpijn, griepbenen etc. Toen naar de dokter geweest die zei dat het wel over zou gaan en er niks ernstigs was. Ik heb dus wat opgezocht op internet en kwam toevallig terecht bij darmkolieken. Dit komt overeen met wat ik heb.

Iemand enig idee wat het inhoud?

Het is af te raden om de oorzaak op internet te zoeken, als de dokter zegt dat het wel over gaat, dan moet je hem er op vertrouwen dat hij gelijk heeft, als je het op internet zoekt ga je gelijk waanideeën krijgen, goed voorbeeld is bijvoorbeeld als iemand regelmatig een steek in hun hoofd hebt men denkt gelijk dan aan een hersentumor als je het opzoekt, en het eerste wat je aan de dokter vraagt is: heb ik een hersentumor?

Darmkolieken zijn krampen, bij kinderen is het vaak doordat er spanning is, je darmen zijn erg gevoelig voor spanning, zo merk je met stress dat je darmen gelijk één van de eerste zijn die erop reageren.

Ik snap wel wat je bedoeld etc. Maar nierstenen zou het ook kunnen zijn, gezien de symptomen kloppen. Ik zeg niet dat het zo is, maar het kan. De dokter heeft daar niet op gecontroleerd.

Lol @ gokken wat de oorzaak is zonder verdere informatie en details. Steken rondom de navelstreek kan wijzen op irritatie van de darmen.

Best kan je zien naar waneer de last begonnen is en of je rond die tijd iets nieuw bent beginnen innemen. Als de last niet verdwijnt verder zoeken naar een specifieke oorzaak door systematisch te zoeken.

Laatst bewerkt:
Het is af te raden om de oorzaak op internet te zoeken, als de dokter zegt dat het wel over gaat, dan moet je hem er op vertrouwen dat hij gelijk heeft, .

breek me de bek niet open joh,

Alleen dokters vertrouwen doe ik niet meer, heeft me 2 familie leden gekost die van de dokter 'het maar even moesten aankijken, ging vanzelf over'....

allebei nu tussen 6 plankjes dankzij dat 'gaat vanzelf over' van die lamzakken.

Internet kun je rustig opzoeken, let gewoon wel goed op welke sites je info vindt, want vaak kun je aan de site al wel zien hoe betrouwbaar het is.

Nooit op internet op gaan zoeken!
Je maakt je alleen maar meer bang en je gaat allemaal dingen in je hoofd laten spoken (Waardoor het tussen je oren kan gaan zitten bij erge gevallen en dan verergeren dingen)

Op internet kan iedereen alles neerzetten dus ook mensen die "Denken" Dat ze er iets van af weten.

Als je je nog steeds zorgen maakt ook al ben je bij de huisarts geweest kan je naar een andere huis arts gaan voor een "Second opinion" En als die hetzelfde zegt kan je er wel van uitgaan dat het zo is!

Terug
Naar boven