Fitness Seller

Last van gewrichten!

Ja en dat heb ik nu ook weetje.
Ik denk dat het daardoor komt, en ik weet nu dat je de tren moet gebruiken als je al vaker heb gekuurd

Wat voor sides had je allemaal op tren?
Ik vind het heerlijk maar krijg er snel gyno van icm high test en dbol
Voel me zo super op tren
Me omgeving vind me niet zo aardig
Alleen dat interesseert me dan vrij weinig
Alle vrouwen zijn wegwerpdoekjes wanneer ik tren neem

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor sides had je allemaal op tren?
Ik vind het heerlijk maar krijg er snel gyno van icm high test en dbol
Voel me zo super op tren
Me omgeving vind me niet zo aardig
Alleen dat interesseert me dan vrij weinig
Alle vrouwen zijn wegwerpdoekjes wanneer ik tren neem
Had alleen veel zweten in de avond en als ik agressief werd, werd ik super agressief. Ja en me chick vond het op een gegeven moment niet meer leuk 3 of 4 x op een dag haha

• Topic Starter Topic Starter
De uitslagen van mijn bloedonderzoek waren binnen,
De dokter zei me dat de gewrichtsklachten komen omdat ik een infectie in mijn lichaam heb. Dat kon hij zien aan de bloedwaarden, en ook zegt hij dat ik een versnelde spierafbraak heb, ik weet nu niet wat ik met dit moet. De dokter zegt dat de infectie vanzelf overgaat en dat ik gewoon iburofen moet slikken tegen de gewrichtspijn.
Zijn er mensen die deze probleem ook bij zich zelf hadden. En dat het over is gegaan.
Zou graag wat info willen
Alvast bedankt heren.

Ik had vroeger ook last van gewrichten maar geloof me als je er eenmaal aan gewend bent dan ben je blij dat je ze hebt.

Dat kon hij zien aan de bloedwaarden, en ook zegt hij dat ik een versnelde spierafbraak heb.
Hoe heeft hij dat bepaald?
Creatinine niveau?
Die wordt ook gebruikt als marker voor bijvoorbeeld hartaanvallen, omdat ook daarbij spierschade (afbraak) plaatsvindt.
Die is sowieso verhoogd als je krachttraining doet, mogelijkerwijs ook nog extra als je creatine suppleert.

Terug
Naar boven