Fitness Seller

Last van peesaanhechting elleboog.

SiR ROUND

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
2m02
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Nou ja last?

Het doet zeer als ik erop druk, precies op het gewricht zeg maar. En met trainen met veel belasting op de bovenkant van de onderarm.

Het gekke is dat deze pijn altijd een beetje aanwezig is. Mijn rechterarm is m'n sterke arm, moet er wel bij vermelden dat ik ook tennis.

Een muis of tennisarm is het niet echt, aangezien ik er niks van voel bij lichte dingen zoals gamen. :D

Gevaarlijk of niet? Als het te zeer doet met trainen ga ik er niet doorheen, om blessures te voorkomen. Denk zelf dat het wel met tennis te maken heeft.

Dank alvast.

duidelijk de aanhechting van je triceps, alleen dat van die bovenkant onderarm snap ik niet in dit verband.
regelmatig koelen met ijs en even de oefeningen overslaan die pijn veroorzaken..

• Topic Starter Topic Starter
Ik verdenkt eerder de vingerstrekkers. Met triceps belasting absoluut geen last.

Ik zal de anatomie er nog eens bijpakken. Thx.

naar aanleiding van de locatie van de klacht denk ik toch echt aan een tenniselleboog
dit hoeft niet perse iets met tennis te maken te hebben

kijk anders is op deze site of je dit herkent bij jezelf ;)
http://www.tenniselleboog.nl/pijnmechanisme.html

Thx.

Het is nu al weer een stuk minder. Denk dat ik de boel een beetje te zwaar belast heb.

Zal er wel op letten. Moet geen echte blessure worden.

als het vaker terug komt en je elke keer dezelfde pijn voelt ( op dezelfde plek ) zou ik als ik jou was er even naar laten kijken

dit soort klachten lijken vaak "weg" te zijn omdat je niks meer voelt maar als het vaak terugkeert betekent dat, dat de klacht niet echt weg is maar bij zware belasting weer terugkeert

succes ermee :)

Thx. Heb vaker last van "klachtjes" die uiteindelijk toch over gaan na een lange tijd. Nooit eerder zo bezig geweest met bewegen, dus een beetje huiverig om iets stuk te maken.

Ach ja.

Heb precies hetzelfde bovenaan op de onderarm, al bijna 2 weken last van en heb mn schema al aangepast gericht op mijn benen omdat ze toch achter lopen :( Zwaar klote.

Ik verdenk bij mij toch het tennissen als de onderliggende oorzaak. Aangezien mijn rechterarm een stuk sterker is dan de linker (geen schunnige opmerkingen graag). Ik kan me niet voorstellen ik die arm te zwaar belast, aangezien ik opzettelijk altijd sets doe met de linkerarm eerst. Die arm bepaald de hoeveelheid reps. Ik hoop de linkerarm op deze manier uiteindelijk 'bij te trekken".

Terug
Naar boven