MuscleMeat

Last van pols

Framedrop

Ripped Bodybuilder
Waardering
160
Lengte
1m93
Ik heb sinds een armdrukwedstrijd met mijn vader, last van mijn rechterpols en dit belemmert mijn training. als ik een gewicht recht omhoog meot tillen of recht naar beneden moet trekken heb ik weinig last. maar bijvoorbeeld bij bicepsoefeningen waarbij ik mijn pols horizontaal houdt met de handpalm naar boven heb ik vrij veel pijn waardoor ik neit eens 1 rep kan doen. is dit waarschijnlijk iets wat na verloop van tijd overgaat? meot ik ermee naar de dokter? de pijn zit aan de zijkant van mijn pols.

alvast bedankt voor de reacties!

Huisarts is altijd bekender met problemen en kan betere adviezen geven dan mensen die achter hun pc zitten.
Ik zou zeggen overbelasting, van 1 of meer pezen. Veel rusten dus, warm houden en wat bewegen voor genezing.
Armpje drukken is vrij blessure gevoelig, vooral door verkeerde techniek (en dus houding); ook weinig opwarming zorgt voor extra risico.

Schrijf trouwens wat rustiger.

Sterkte.

Zachtjes masseren en wat ijs op leggen. Je pols bestaat uit meerdere kleine botjes, het is mogelijk dat 1 van die ietjes verschoven is ten opzichte van de andere wat pijn veroorzaakt. Vaak komt dat wel goed zolang je het weinig belast (niet totaal rust maar ook niet zwaar belasten), ga naar de dokter kunnen gaan maar die kunnen/willen daar vaak niks aan doen...
Hele l*l verhaal maar waarschijnlijk(/hopelijk) zijn je pezen gewoon beetje overbelast:p
Sterkte

• Topic Starter Topic Starter
Huisarts is altijd bekender met problemen en kan betere adviezen geven dan mensen die achter hun pc zitten.
Ik zou zeggen overbelasting, van 1 of meer pezen. Veel rusten dus, warm houden en wat bewegen voor genezing.
Armpje drukken is vrij blessure gevoelig, vooral door verkeerde techniek (en dus houding); ook weinig opwarming zorgt voor extra risico.

Schrijf trouwens wat rustiger.

Sterkte.

bedankt voor de tips, als het aanhoudt zal ik de huisarts raadplegen.
kun je trouwens vertellen wat je bedoeld met rustiger schrijven?
bedoel je het aantal typfouten wat erin zit? iig mijn excuses hiervoor.

Zachtjes masseren en wat ijs op leggen. Je pols bestaat uit meerdere kleine botjes, het is mogelijk dat 1 van die ietjes verschoven is ten opzichte van de andere wat pijn veroorzaakt. Vaak komt dat wel goed zolang je het weinig belast (niet totaal rust maar ook niet zwaar belasten), ga naar de dokter kunnen gaan maar die kunnen/willen daar vaak niks aan doen...
Hele l*l verhaal maar waarschijnlijk(/hopelijk) zijn je pezen gewoon beetje overbelast:p
Sterkte

Ik hoop dat het gewoon een overbelasting is. Het zou ook een van de kleine botjes kunnen zijn, aangezien ik dat gevoel een beetje had maar meende dat dat onmogelijk is. Bedankt voor de informatie!

Terug
Naar boven