XXL Nutrition

Laundry day

Ik denk van wel, nog niet zeker.

Ik moet nog even kijken, Misschien dat k ga..

Ik heb een ticket voor men verjaardag gekregen van men zus. :)

Ik kom, vorige jaar wasset wel enorm druk, ik raakte constant mn mate kwijt.

Pfff, kost dat nu ook al 20 euro?

crisis he ;) hehe
ik ga ook normaal gezien

ben weer op vakantie dan :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk van wel, nog niet zeker.

Moet maar eens laten weten, kunnen we daar al eens meeten nog voordat we bij zelfde club zouden trainen. Ik ga trouwens oa met nog gewichtheffer van Olympic. Het probleem is toch niet vervoer? Wij gaan namelijk met enkele auto's.

Moet maar eens laten weten, kunnen we daar al eens meeten nog voordat we bij zelfde club zouden trainen. Ik ga trouwens oa met nog gewichtheffer van Olympic. Het probleem is toch niet vervoer? Wij gaan namelijk met enkele auto's.

Nee wrs kan ne maat met de auto, alleen nog niet zeker of ik meega. Paar van vaste vriendengroep gaan vlak ervoor of erna naar buitenland (erasmus) maar ze hadden tijdje geleden al gezegd mss te gaan dus moet nog eens checken. Beter eens doen. :D

Als ik ga laat ik wel iets weten. :thumbs:

Ik ga zowizo!! Heb vrijkaarten gekregen van mijn neef, dj steve van Steve&Phill. Zij draaien als voorlaatste op de main stage, net voor Tiësto...

Gaat zowizo een dik feestje worden!!!

wie is er vlede jaar geweest an wa vonde dervan

Vorig jaar was ook bon ,mor veul veul volk...

De verandering van locatie nor petroleum zuid is volgens mij wel een goei keus gewest...

Idd, was echt een probleem aant worden, heb meeste van de tijd mn vriende lopen zoeken. Uiteindelijk dan iedere keer bij andere gaste gebleve die ook hun vriende kwijt ware.

Hoe is dat daar qua drank en plaats om te zitten en rugzakken toegelaten enz?
Is mijn eerste keer...

Hoe is dat daar qua drank en plaats om te zitten en rugzakken toegelaten enz?
Is mijn eerste keer...
.
Als je wil zitten zal je op de stoeprand moeten zitten, heb er ook nog nooit iemand met een rugzak gezien (waarom heb je dat trouwens nodig?)

Terug
Naar boven