AndroidHealthClinic

Laundry day

Hoe kan rave tent nu goed zijn geweest.
Hoe
al het geld wordt in andere sTen gepompt. Mij niet gezien dit jaar

Laundry day was super, begrijp overigens niet waarom iedereen zich ergert aan "superdudes" zijn toch veel goeie gasten bij ook.

Hoe

Rave, omdat vrienden van ons moesten draaien, main stage en Dark room.

Bass @ darkroom was ook echt veel te hard! :p

Hoe

+1 my man..

De r&b/hiphop blijft elk jaar hetzelfde met dezelfde dj's, dus ik was er zeker niet dit jaar voor 20€.
En ik erger mij teveel aan al die k*tfiguren dat er rond lopen.. (zie foto in de standaar van vandaag, zegt genoeg)
Tektoniccers, f**gots, paternosterkes, homos,.. MAAR wel lekkere chicks :D

• Topic Starter Topic Starter
Laundry day was super, begrijp overigens niet waarom iedereen zich ergert aan "superdudes" zijn toch veel goeie gasten bij ook.

Jij bent complex gewoon... Hoge tolerantie aan superdudes.

Vond LD een klein beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Miste aan afwerking vrij veel tegenover tomorrowland eerder deze zomer. Heb me op zich wel geamuseerd maar petrol erna was leuker dan laundry day zelf.

Ja kwou eerst nog naar de petrol gaan omdat voor 12u toch gratis was mr ben er ni geraakt door omstandigheden.. :p

Jij bent complex gewoon... Hoge tolerantie aan superdudes.

Vond LD een klein beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Miste aan afwerking vrij veel tegenover tomorrowland eerder deze zomer. Heb me op zich wel geamuseerd maar petrol erna was leuker dan laundry day zelf.

Ma toch, ik kijk zelf alleen naar het karakter van iemand, ik ga ook veel weg met mensen die jullie zien als superdudes, chille gasten overigens. Ik vind het niet anders dan bepaalde stylen die je ziet op hardcore feesten, rockconcerten etc..

Was na laundry day nog naar complex gegaan maar daar was amper volk.

• Topic Starter Topic Starter
Ja kwou eerst nog naar de petrol gaan omdat voor 12u toch gratis was mr ben er ni geraakt door omstandigheden.. :p

Serieus? Wij hebben gewoon 8 euro betaald om 1 uur. Hadden we dat geweten, zouden we misschien wel wat vroeger gegaan zijn.

Ma toch, ik kijk zelf alleen naar het karakter van iemand, ik ga ook veel weg met mensen die jullie zien als superdudes, chille gasten overigens. Ik vind het niet anders dan bepaalde stylen die je ziet op hardcore feesten, rockconcerten etc..

Was na laundry day nog naar complex gegaan maar daar was amper volk.

Wou vrijdag gaan voor angerfist te checken, maar geen vrienden gevonden die hetzelfde gedacht hadden.

Terug
Naar boven