Zeer goed feestje! Lange vermoeiende dag voor m'n benen na die meniscusoperatie maar kom. Het weer kon gewoonweg niet beter, wat schitterend! Tiësto, Sweet Coffee, Junkie XL en The Subs waren voor mij een beetje het betere werk. Zeer mooie vuurwerk ook nadien.
Hamburgers trokken op niet veel, en tegen dat ik een pitta wou verorberen hadden ze er geen meer!
Nadien de weg niet meer terug vinden naar de trammen om richting station te rijden, dus met benen die kapot waren, constant een ommetje gemaakt, lol. En uiteindelijk dan onder het station tussen de fietsenstallingen moeten de lange hel doormaken want pas om 5.47u was mijn eerste trein, en ik heb daar zitten wachten van 2u snachts!
Ik ben officieel kapot!
Oja, er waren immens veel geile chicks, en verdomd veel ****ing superdudes met allerlei gay-ass kapsels, dat ik me er echt begon aan te ergeren. Jezus!
Dan eens naar die jump-hardcore achtige area geweest, waren daar 5 minuten en stond een heuse vechtpartij van waarschijnlijk 8 mensen tegen 1. En van die 8 waren er waarschijnlijk 6 superdudes, zo skinnie of wat met een homokapsel of wat, die wat stonden te vechten!
Ergerde me enorm!