MuscleMeat

Laundry day

Buh ik ga niet, heb geen zin, wat een k*tweer zeg!
Stormen, regenen, opdrogen, terug regenen. Heb ik echt geen zin in om dan buiten te staan feesten met een regenvest aan enzo. Heb een beetje heimwee naar wat stabiele zomer.

Ok ik ga toch :D
heb gewoon gezegd dat een maat om een ticket moet anders ging ik ervoor toch m'n huis niet uitkomen! Het kan maar beter goed weer zijn verdomme!

Ik ben nog niet helemaal zeker. Ik moet eerst basketten. Maar ik denk wel dat ik daarna sowieso naar Antwerpen ga om ergens naar een Afterparty te gaan!

Aanwezig !!

Morgen is het zover :D

Was guuud!

haha werd wel veel gevochten
en dan staken ze het wc papier in de fik :roflol:

Wat is het voor feestje precies en met wat voor sTen muziek?

Zeer goed feestje! Lange vermoeiende dag voor m'n benen na die meniscusoperatie maar kom. Het weer kon gewoonweg niet beter, wat schitterend! Tiësto, Sweet Coffee, Junkie XL en The Subs waren voor mij een beetje het betere werk. Zeer mooie vuurwerk ook nadien.

Hamburgers trokken op niet veel, en tegen dat ik een pitta wou verorberen hadden ze er geen meer! :mad:

Nadien de weg niet meer terug vinden naar de trammen om richting station te rijden, dus met benen die kapot waren, constant een ommetje gemaakt, lol. En uiteindelijk dan onder het station tussen de fietsenstallingen moeten de lange hel doormaken want pas om 5.47u was mijn eerste trein, en ik heb daar zitten wachten van 2u snachts!

Ik ben officieel kapot!

Oja, er waren immens veel geile chicks, en verdomd veel ****ing superdudes met allerlei gay-ass kapsels, dat ik me er echt begon aan te ergeren. Jezus!
Dan eens naar die jump-hardcore achtige area geweest, waren daar 5 minuten en stond een heuse vechtpartij van waarschijnlijk 8 mensen tegen 1. En van die 8 waren er waarschijnlijk 6 superdudes, zo skinnie of wat met een homokapsel of wat, die wat stonden te vechten!

Ergerde me enorm!

waren daar 5 minuten en stond een heuse vechtpartij van waarschijnlijk 8 mensen tegen 1. En van die 8 waren er waarschijnlijk 6 superdudes, zo skinnie of wat met een homokapsel of wat, die wat stonden te vechten!

Ergerde me enorm!

:roflol: K*t volk is het ook he

Zo ver ik weet, was er geen jump-area. Wel Hardstyle.

Er werd enkel gevochten bij de dirty works daar? Rave tent was zalig! Heb alles staan geven!!

Laatst bewerkt:
Er werd enkel gevochten bij de dirty works daar? Rave tent was zalig! Heb alles staan geven!!

Ja die dirty workx bedoel ik!

6783_304980.jpg

6783_304977.jpg

6783_305048.jpg

dit bedoel ik dus, gay****ers en lekkere shit!

Lol at wijven met PL riem. En hamburgers waren gewoon goed. :)

twas feestje
vooral aan dirty works

Terug
Naar boven