AndroidHealthClinic

ledertrexate

duivelman1205

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

heeft iemand ervaring met het geneesmiddel "ledertrexate"
ik heb last van reuma, mijn arts raad me aan dit te gaan nemen.
het is vooral wanneer ik sport (5 dagen te week split schema) dat ik na het eind van de week heel veel last ga gaan krijgen.
rust ik bv. 1 week heb ik niets van last.
Train ik nu zwaar met minder reps of laag in gewicht meet meer reps dit blijf het zelfde.
ik lees ook dat het mijn witte bloedlichamen gaat verhogen is dit een probleem met fitniss, ga ik hier spieren door verliezen en minder gaan opbouwen?

alvast bedankt!

Als je reuma hebt en last krijgt bij sporten dan sport je duidelijk te veel. Zeker als je niks van last hebt wanneer je een week rust. Dus wat jij wil doen is de signalen van je eigen lichaam negeren door ze te verdoezelen met (zware) medicatie voor reumatische aandoeningen. Ideale manier om op lange termijn je lichaam kapot te maken. Moet je jezelf even afvragen of het dat allemaal waard is voor een beetje fitness.

• Topic Starter Topic Starter
Als je reuma hebt en last krijgt bij sporten dan sport je duidelijk te veel. Zeker als je niks van last hebt wanneer je een week rust. Dus wat jij wil doen is de signalen van je eigen lichaam negeren door ze te verdoezelen met (zware) medicatie voor reumatische aandoeningen. Ideale manier om op lange termijn je lichaam kapot te maken. Moet je jezelf even afvragen of het dat allemaal waard is voor een beetje fitness.

Ik heb al reuma van mijn 12 jaar.
Met mijn leeftijd wordt deze medicatie altijd gegeven indien de lever dit aan kan.
De vraag is dus hoe dit product zal werken? ik lees dat het enorm de witte bloed lichamen stimuleert hoe zit dit met spieropbouw?

Terug
Naar boven