Hoe front squat je nu het best ? ? ? Ik heb het al enkele keren geprobeerd maar wil niet echt vlotten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij doet hier dan ook erg lichte gewichten voor (want hij heeft die middag nog een 3,5 uur workout. *zucht*). Raistlin zei:Je kan hem ook met gekruiste armen doen. Zelf doe ik hem zo als ik front squat, als ik het combineer met cleanen neem ik hem olympisch. Het is vreemd, vroeger vond ik het ook een vervelende oefening om die bar goed te leggen, nu gaat het als niets. Zorg gewoon dat je lichaam mooi rechtop blijft, leg de bar voldoende hoog op je schouderkoppen bij gekruiste armen en het voelt erg natuurlijk aan.

phrenesis zei:ff een vraagje tussen door. Wat is nou het voordeel van deze oefening tov de normale squat? Belast je je benen hier nou heel anders mee?![]()
punani zei:ik zou wel je armen kruisen.. vind ik wat fijner dat volgens het plaatje
Raistlin zei:
Angerfist zei:Yep zoals al meerdere malen aangegeven, doe em met gekruiste armen. En zorg dat je goed recht blijft. Begin niet TE licht, ik vind em persoonlijk moeilijker als er geen tegengewicht is![]()
.Citaat:
Origineel gepost door phrenesis
ff een vraagje tussen door. Wat is nou het voordeel van deze oefening tov de normale squat? Belast je je benen hier nou heel anders mee?
De Quads worden met deze volgens mij meer belast.
Samu zei:Wat is je probleem precies? "Het wilt niet echt vlotten" kan je nogal ruim interpreteren.
daarna legde ik hem op borst hoogte maar toen rolde ie "van" m'n armen
hahaha tja, ...
teddybeerke zei:Probeer het anders eerst in een smith-machine en de baar laten rusten op de voorkant van je schouders, is er daar niemand die je het kan leren?