XXL Nutrition

Leers pakt criminele vreemdeling harder aan

Mooi, dan zijn we het daar over eens. Misschien kun je dan ook begrijpen dat het terug sturen naar het land van herkomst een zeer doeltreffende en goedkope manier is om het probleem op te lossen.

Mooi, dan zijn we het daar over eens. Misschien kun je dan ook begrijpen dat het terug sturen naar het land van herkomst een zeer doeltreffende en goedkope manier is om het probleem op te lossen.

Maar wie ga je terugsturen? En naar waar?
Bij het ineenstorten van het rijk van Milosevic, kwamen er veel Kroaten en ALbanezen naar hier en die waren gehard in een smerige oorlog. Sommigen pleegden, onmiddellijk na hun aankomst verschrikkelijke daden. Natuurlijk verwens ik die naar de hel, of naar hun land van herkomst.
MAar wat doe je met een Somaliër, die naar hier vlucht omdat hij anders sterft van de honger. Probeert werk te vinden maar er niet in slaagt, terwijl zijn dochtertje al twee dagen niet gegeten heeft. DAn ga je toch wel anders naar een diefstal kijken. Geloof me. Let wel, begrijpen wil niet zeggen accepteren.

MAar wat doe je met een Somaliër, die naar hier vlucht omdat hij anders sterft van de honger. Probeert werk te vinden maar er niet in slaagt.

Haha. In Nederland werken 100.000+ Oost Europeanen, die spreken de Nederlandse taal ook niet, die hebben ook een andere cultuur maar toch slagen ze er in werk te vinden.

Vluchtelingen van Iraanse/Irakeze/Afghaanse komaf zijn relatief vaker hoogopgeleid dan autochtone Nederlanders en hebben vaak ook goede banen. Dat is niet omdat wij die bevolkingsgroepen voortrekken maar omdat zij blijkbaar over een betere mentaliteit beschikken dan andere vluchtelingen/gastarbeiders in Nederland die relatief laag opgeleid zijn.

Van alle Somaliërs in Nederland heeft 1/3 een uitkering. Van die uitkering moeten ze maar rond zien te komen (wat ook al belachelijk is). Als ze zich dan ook nog eens gaan misdragen dan kunnen ze maar beter dit land verlaten en elders hun heil zoeken. In België ofzo :)

+1! Alle Somaliërs naar België!

Niet te lui of te dom maar niet de juiste opleiding of niet de juiste papieren.
Leer eerst eens begrijpend lezen.

wat zeg ik nou? Je hebt in europa vrije arbeidsmarkt. Je kan met je poolse id gewoon in nederland werken. Als je opgeleid bent kan je zeer waarschijnlijk in je eigen land ook werk krijgen en zelfs dan kan je meestal met een jaartje of twee omscholing hier alsnog vrij deftig werk krijgen als je de nederlandse taal goed beheerst en in de tussentijd ga je maar krantenlopen wat mij betreft. Je kan alle kanten op.

Maar wie ga je terugsturen? En naar waar?
Bij het ineenstorten van het rijk van Milosevic, kwamen er veel Kroaten en ALbanezen naar hier en die waren gehard in een smerige oorlog. Sommigen pleegden, onmiddellijk na hun aankomst verschrikkelijke daden. Natuurlijk verwens ik die naar de hel, of naar hun land van herkomst.
MAar wat doe je met een Somaliër, die naar hier vlucht omdat hij anders sterft van de honger. Probeert werk te vinden maar er niet in slaagt, terwijl zijn dochtertje al twee dagen niet gegeten heeft. DAn ga je toch wel anders naar een diefstal kijken. Geloof me. Let wel, begrijpen wil niet zeggen accepteren.

jij bent echt de grootste mong**l op dit hele forum :roflol:

sta er elke keer weer te kijken wat voor onzin jij uit kan kramen.

wat zeg ik nou? Je hebt in europa vrije arbeidsmarkt. Je kan met je poolse id gewoon in nederland werken. Als je opgeleid bent kan je zeer waarschijnlijk in je eigen land ook werk krijgen en zelfs dan kan je meestal met een jaartje of twee omscholing hier alsnog vrij deftig werk krijgen als je de nederlandse taal goed beheerst en in de tussentijd ga je maar krantenlopen wat mij betreft. Je kan alle kanten op.

In Europa. Je moet de nationale wetgeving er eens op naslaan. Er zijn voorwaarden verbonden aan een mogelijke tewerkstelling.
Het is slechts heel recent dat:

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/belgie-zet-grenzen-open-voor-werknemers-oost-europa.aspx

En het gaat dus enkel over Europa. En weet je, er zijn heel veel landen buiten Europa.

Ik zou zeggen, leer en lees eens wat.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 09:58 ----------

Sterke argumentatie. En nu een berisping van de moderator omdat je me uitscheldt?

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 10:07 ----------

Haha. In Nederland werken 100.000+ Oost Europeanen, die spreken de Nederlandse taal ook niet, die hebben ook een andere cultuur maar toch slagen ze er in werk te vinden.

Vluchtelingen van Iraanse/Irakeze/Afghaanse komaf zijn relatief vaker hoogopgeleid dan autochtone Nederlanders en hebben vaak ook goede banen. Dat is niet omdat wij die bevolkingsgroepen voortrekken maar omdat zij blijkbaar over een betere mentaliteit beschikken dan andere vluchtelingen/gastarbeiders in Nederland die relatief laag opgeleid zijn.

Van alle Somaliërs in Nederland heeft 1/3 een uitkering. Van die uitkering moeten ze maar rond zien te komen (wat ook al belachelijk is). Als ze zich dan ook nog eens gaan misdragen dan kunnen ze maar beter dit land verlaten en elders hun heil zoeken. In België ofzo :)

De meeste Oost-Europeanen werken via vreemde, vaak bijna illegale constructies in onze contreien.

ps: in het artikel uit mijn vorige post staat op het einde ook:
"Vorig jaar besliste de federale regering dan weer om werkkrachten uit Roemenië en Bulgarije nog drie jaar te weren."

Neen, dat heer racisme en het is een schande dat dergelijke uitspraken nog gedaan en getolereerd worden in onze 21 ste eeuw.

Nee hoor, dat is straffen op basis van (verkeerd) gedrag. Immers, als ze zich niet crimineel en volgens de hier geldende normen en waarden gedragen, dan is er niets aan de hand.

Zij zijn hier heen gekomen, zij willen graag profiteren van de welvaart die wij hier hebben, dan moeten zij zich ook bewijzen.

Als jij een nieuwe baan hebt en in je proeftijd bewust je werkgever besteelt of met je nieuwe collega's op de vuist gaat dan vlieg je er toch ook uit.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 13:16 ----------

De meeste Oost-Europeanen werken via vreemde, vaak bijna illegale constructies in onze contreien.

Bullshit, voor zover ik weet werken de meesten via een uitzendbureau (in Nederland tenminste), in Nederland hebben we een minimumloon grens dus die mensen krijgen net zo veel (of net zo weinig) betaald als Nederlandse werknemers die het werk doen. Ik heb geen kijk op zwartwerkers maar denk dat de arbeidsinspectie daar wel redelijk op toeziet ivm oneerlijke concurrentie en arbowetgeving. Wat wel vaak slecht geregeld is, is de huisvesting van die mensen maar dat heeft in principe niet zoveel te maken met het werk dat ze hier verrichten.

Laatst bewerkt:
Neen, dat heer racisme en het is een schande dat dergelijke uitspraken nog gedaan en getolereerd worden in onze 21 ste eeuw.

Nee Yasmina, dat heet wel boontje komt om zijn loontje.

We zullen de criminele asielzoekers wel bij jou in huis plaatsen, kijken wat je dan zegt.

Nee hoor, dat is straffen op basis van (verkeerd) gedrag. Immers, als ze zich niet crimineel en volgens de hier geldende normen en waarden gedragen, dan is er niets aan de hand.

Zij zijn hier heen gekomen, zij willen graag profiteren van de welvaart die wij hier hebben, dan moeten zij zich ook bewijzen.

Als jij een nieuwe baan hebt en in je proeftijd bewust je werkgever besteelt of met je nieuwe collega's op de vuist gaat dan vlieg je er toch ook uit.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 13:16 ----------

Bullshit, voor zover ik weet werken de meesten via een uitzendbureau (in Nederland tenminste), in Nederland hebben we een minimumloon grens dus die mensen krijgen net zo veel (of net zo weinig) betaald als Nederlandse werknemers die het werk doen. Ik heb geen kijk op zwartwerkers maar denk dat de arbeidsinspectie daar wel redelijk op toeziet ivm oneerlijke concurrentie en arbowetgeving. Wat wel vaak slecht geregeld is, is de huisvesting van die mensen maar dat heeft in principe niet zoveel te maken met het werk dat ze hier verrichten.

Dude, als je veralgemeent en hele bevolkingsgroepen een andere strafmaat gaat toekennen louter en alleen omdat ze tot die groep behoren die hier plots massaal naar toekomen, dan is dat pure discriminatie.

Ik werk in de tewerkstellingssector en de Poolse bedrijven weten bijvoorbeeld heel goed hoe ze nog net binnen de legaliteit kunnen werken, maar met alle gevolgen vandien voor de lonen.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 19:35 ----------

Nee Yasmina, dat heet wel boontje komt om zijn loontje.

We zullen de criminele asielzoekers wel bij jou in huis plaatsen, kijken wat je dan zegt.

Je post houdt geen steek, en je hebt blijkbaar ook moeite met lezen. Het is Yasmine, en niet Yasmina. Toont aan dat je niet echt nauw naar de info kijkt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Go Ruudje! :D

Vind het een prima plan van die Leers. Ik heb drie keer niks te schaften met die buitenlanders die hier komen en na een jaar nog geen woord NL spreken,. laat staan na 5, 10 of 15 jaar hier. Wat mij betreft donder je ook maar op als je hier na 10 jaar gewoond te hebben nog niet de taal beheerst en thuis een uitkering trekt.

Wij komen als Europeanen Amerika niet eens in tenzij we een zak geld meenemen of een baan hebben daar. maar een somalier komt op de urgentielijst van de woningbouwvereniging en hulp bij het invullen van het aanvragen van de uitkering.

Dude, als je veralgemeent en hele bevolkingsgroepen een andere strafmaat gaat toekennen louter en alleen omdat ze tot die groep behoren die hier plots massaal naar toekomen, dan is dat pure discriminatie.

Ik werk in de tewerkstellingssector en de Poolse bedrijven weten bijvoorbeeld heel goed hoe ze nog net binnen de legaliteit kunnen werken, maar met alle gevolgen vandien voor de lonen.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 19:35 ----------

Je post houdt geen steek, en je hebt blijkbaar ook moeite met lezen. Het is Yasmine, en niet Yasmina. Toont aan dat je niet echt nauw naar de info kijkt.

Ik heb je expres Yasmina genoemd :trollfacex:

Veelzeggend dat je wel op dit vooropgezette taalfoutje reageert en niet op de inhoud... Blijkbaar heb jij ook al geen echte antwoorden op het criminele asielzoekersprobleem.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Funny cauze it's racist bedoel je :D:D

Yasmine haal die bubbel met roze vloeistof er in van je hoofd. Ze kunnen of in de anus van de wereld blijven zitten daar in Somalie, of ze grijpen met beiden handen de kans aan om hier gratis taallessen te krijgen, onderwijs te volgen terwijl ze werken en wat bijdragen aan de economie. Het is een paradijs hier vergeleken met Somalie als ze maar beginnen aan te pakken.

Die mensen willen zelf graag hierheen (ik ben sowieso voorstander van opvang in omringende landen, die qua cultuur en levenswijze vaak dichter bij elkaar staan dan een heel ander continent). De Nederlandse overheid dwingt die mensen niet om hier te komen hoor. Dan mag je toch inzet van die mensen verwachten om te integreren in de Nederlandse maatschappij?

Als jij naar bijvoorbeeld de VS gaat dan gelden daar toch ook andere regels voor jou? Jij mag toch ook niet gaan stemmen daar als je toevallig even op vakantie bent? Voordat jij daar zou mogen stemmen moet je eerst aan allerlei inburgeringseisen voldoen. Zo moet dat ook in Nederland. Als je hier wilt komen wonen, moet je eerst aan eisen voldoen, dan krijg je een staatsburgschap (met proeftijd dus). Ga je lopen gallen in je proeftijd dan ga je maar lekker terug naar dat fijne land waar je vandaan komt.

Het wordt steeds gekker hier. Criminele asielzoekers belonen met een staatsburgerschap om ze vervolgens zeker hun hele leven lang te laten parasiteren van onze uitkeringen.

DEN HAAG - Criminele vreemdelingen worden harder aangepakt, als het aan minister Gerd Leers (Immigratie, Integratie en Asiel) ligt. Wie in zijn eerste jaar na toelating in Nederland een gevangenisstraf of jeugddetentie krijgt, al is het maar voor een dag, moet het land verlaten.

leers_914501d.jpg

Een woordvoerder van minister Leers bevestigt vrijdag berichtgeving daarover in de Volkskrant. De ministerraad bespreekt het plan van Leers vrijdag.

Wie zich schuldig maakt aan zware misdrijven blijft altijd kans lopen op uitzetting, ook al woont hij al heel lang in Nederland.

Telegraaf.nl

Een hardere aanpak helpt totaal niet; klotebeleid.
In de UK zijn er verschillende projecten waar er met probleemjongeren gepraat word en het werkt; kleine criminaliteit verminderde met 6%.

6%!

Watch out! We got a badass over here!

Leers lijkt net een keiharde Mafiabaas!

Kijk naar z'n foto en hoor: Hey you, go **** your mother!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven