AndroidHealthClinic

Leers pakt criminele vreemdeling harder aan

:roflol:

Feit is dat een harde aanpak meestal niet werkt; vooral prison is a big fail; welcome to the criminal school.

Daarom willen we ze ook terugsturen naar die bananenrepubliek waar ze vandaan komen, kunnen ze weer liefdevol geknuffeld worden door hun moeder.

Cool,belgie is jaloers!

Opzich een goede zaak, maar moet zien hoe het allemaal uitgewerkt wordt.
Niemand zit te wachten op criminelen mag ik aannemen.

Die criminelen zijn vaak hardleers
:trollface:

Een hardere aanpak helpt totaal niet; klotebeleid.
In de UK zijn er verschillende projecten waar er met probleemjongeren gepraat word en het werkt; kleine criminaliteit verminderde met 6%.

tuurlijk helpt het als je ze het land uit flikkert

• Topic Starter Topic Starter
Door de manier waar op die kijkt?, och doe niet zo simpel...

Nee door de kleur van zn schoenen. Dumbass.

yasmine (dacht dat het een vrouw was trouwens) praat wel een beetje onzin, dit is gewoon lullen in je eigen straatje. Arme allochtonen zijn altijd het slachtoffer hier omdat de politie nou net vaker in hun wijken patrouilleert :roflol:

En waarom worden dan wel iedere keer mensen van uitzetting gered ? ik snap dat niet sorry hoor maar net als mauro vast een lieve jongen maar terug is terug en dan geen handtekeninge actie.En laatst weer zo een gewoon terug geen goede papieren opfl*kkeren maar nee dan worden we sentimenteel en gaan we handtekeningen verzamelen.

Nee door de kleur van zn schoenen. Dumbass.

yasmine (dacht dat het een vrouw was trouwens) praat wel een beetje onzin, dit is gewoon lullen in je eigen straatje. Arme allochtonen zijn altijd het slachtoffer hier omdat de politie nou net vaker in hun wijken patrouilleert :roflol:
Eigen zouden ze die zielige allochtonen gewoon subsidies en reisjes naar het buitenland moeten geven... O wacht..

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb even de voors en tegens hier bekeken. Erg constructieve discussie. Goed dat Europese regelgeving wordt genegeerd voor het gemak. Ga zo door.

In Europa. Je moet de nationale wetgeving er eens op naslaan. Er zijn voorwaarden verbonden aan een mogelijke tewerkstelling.
Het is slechts heel recent dat:

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/belgie-zet-grenzen-open-voor-werknemers-oost-europa.aspx

En het gaat dus enkel over Europa. En weet je, er zijn heel veel landen buiten Europa.

Ik zou zeggen, leer en lees eens wat.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 09:58 ----------

Sterke argumentatie. En nu een berisping van de moderator omdat je me uitscheldt?

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 10:07 ----------

De meeste Oost-Europeanen werken via vreemde, vaak bijna illegale constructies in onze contreien.

ps: in het artikel uit mijn vorige post staat op het einde ook:
"Vorig jaar besliste de federale regering dan weer om werkkrachten uit Roemenië en Bulgarije nog drie jaar te weren."

Leuk dat je je begin verhaal telkens in je eigen voordeel herschrijft. Nu betrek je ook opeens immigranten buiten europa. Die vallen onder vluchtelingen en krijgen onderdak, hulp, bijstand en uitkering. Dus die hoeven ook niet te stelen

Neen, dat heer racisme en het is een schande dat dergelijke uitspraken nog gedaan en getolereerd worden in onze 21 ste eeuw.

/facepalm.
stel je kinderen, als je die hebt ofc, gooien thuis met opzet een paar glazen om. zet je ze dan het huis uit permanent of geef je ze huisarrest/straf of whatever? ik denk het laatste zomaar, wilde ingeving hoor.

stel dat jan met de korte achternaam even een bakje koffie komt doen omdat het zou koud buiten was in dit weer. maar jan gooit ook met opzet een paar van je dure glazen om! wat doe je dan?
het huis uitzetten is bij jou geen optie kennelijk. je zou jan dan immers anders behandelen omdat hij eigenlijk in een ander huis woont, discriminatie is dat.

dus geef je hem dan een koekje met een schouderklopje om het af te leren? of hoe moet ik me dat voorstellen?

Laatst bewerkt:
groepspolarisatie
Het proces waarbij een aanvankelijke positie van de groep extremer wordt na groepsinteractie

dat is wat er in dit debat gebeurd. De algemene consensus ligt in het midden; mensen zijn het allemaal eens dat Nederland niet zit te wachten op buitenlandse criminelen, maar doordat het voor de een zoveel cognitieve dissonantie oproept om dit "discriminerende" idee te delen schieten ze in de verdediging, waardoor de ander boos wordt op de ontkennende en alsmaar bagatelliserende houding van de ander. Dit meningsverschil valt voorlopig nog lastig te beslechten omdat er meer op betrekkingsniveau wordt gecommuniceerd dan op de inhoud.

Ik heb je expres Yasmina genoemd :trollfacex:

Veelzeggend dat je wel op dit vooropgezette taalfoutje reageert en niet op de inhoud... Blijkbaar heb jij ook al geen echte antwoorden op het criminele asielzoekersprobleem.

Ik reageerde niet op de inhoud? Nou, dan raad ik je een cursus begrijpend lezen aan.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 17:15 ----------

groepspolarisatie
Het proces waarbij een aanvankelijke positie van de groep extremer wordt na groepsinteractie

dat is wat er in dit debat gebeurd. De algemene consensus ligt in het midden; mensen zijn het allemaal eens dat Nederland niet zit te wachten op buitenlandse criminelen, maar doordat het voor de een zoveel cognitieve dissonantie oproept om dit "discriminerende" idee te delen schieten ze in de verdediging, waardoor de ander boos wordt op de ontkennende en alsmaar bagatelliserende houding van de ander. Dit meningsverschil valt voorlopig nog lastig te beslechten omdat er meer op betrekkingsniveau wordt gecommuniceerd dan op de inhoud.

Klopt als een bus. Ik heb dit fenomeen voor de eerste keer leren kennen toen ik in mijn eerste jaar zat en algemene psychologie kreeg. Ik vermoed dat dit bij jou ook het geval is. echter blijft het wel ongelooflijk dat bepaalde individuen zo extreem polariseren dat iedere gram gezond verstand ruimte moet maken voor racistische onzin.

Dweilen met de kraan open, beter bij aanvraag al kijken welk vlees je in de kuip hebt. Mensen die geld hebben, intelligent zijn, willen studeren of ondernemen prioriteit geven.

echter blijft het wel ongelooflijk dat bepaalde individuen zo extreem polariseren dat iedere gram gezond verstand ruimte moet maken voor racistische onzin.

Wat een gelul!!!!

Sinds de tweede wereldoorlog heerst er een taboe op het anders behandelen van mensen, in welke mate dan ook.

Het is natuurlijk ook te ziek voor woorden dat er destijds miljoenen ONSCHULDIGE mensen zijn vermoord vanwege raciale beweegredenen. Echter, we hebben nu over mensen die criminele feiten begaan, die zijn dus SCHULDIG op basis van hun GEDRAG. Niet op basis van hun culturele dan wel etnische achtergrond.

Het klopt dat er met het toekennen van de strafmaat verschillen zijn op basis van nationaliteit (dus NIET op basis van culturele dan wel etnische achtergrond). Echter kunnen nieuwkomers hier hun Nederlands staatsburgerschap wel krijgen, de critiria hiervoor zijn NIET gebaseerd op raciale gronden.

Wat vind jij hier nou zo racistisch aan Yasmine? Racisten sluiten bij voorbaat mensen buiten / behandelen bevolkingsgroepen BIJ VOORBAAT al anders, in het verhaal zoals ik hier schets wordt niemand bij voorbaat anders behandeld tenzij diegene het zelf verkloot.

Laatst bewerkt:
Wat een gelul!!!!

Sinds de tweede wereldoorlog heerst er een taboe op het anders behandelen van mensen, in welke mate dan ook.

Het is natuurlijk ook te ziek voor woorden dat er destijds miljoenen ONSCHULDIGE mensen zijn vermoord vanwege raciale beweegredenen. Echter, we hebben nu over mensen die criminele feiten begaan, die zijn dus SCHULDIG op basis van hun GEDRAG. Niet op basis van hun culturele dan wel etnische achtergrond.

Het klopt dat er met het toekennen van de strafmaat verschillen zijn op basis van nationaliteit (dus NIET op basis van culturele dan wel etnische achtergrond). Echter kunnen nieuwkomers hier hun Nederlands staatsburgerschap wel krijgen, de critiria hiervoor zijn NIET gebaseerd op raciale gronden.

Wat vind jij hier nou zo racistisch aan Yasmine? Racisten sluiten bij voorbaat mensen buiten / behandelen bevolkingsgroepen BIJ VOORBAAT al anders, in het verhaal zoals ik hier schets wordt niemand bij voorbaat anders behandeld tenzij diegene het zelf verkloot.

Tja, als je de basics zelf niet begrijpt of ontkent, dan houdt het debat op, nieutwaar?!

Wat bedoel je? Misschien handig als je erbij zet dat het om immigranten gaat die anders het land niet in komen ;)

Mocht het indd zo zijn zoals in Australie hadden we nu geen multiculturele samenleving gehad. Blij dat ze iig begonnen zijn met die bijstandsuitkering aan te scherpen, dat is een stap in de goede richting.

dat moet daar ook wel. al dat volk van india, indonesie en dergelijke willen naar australie.

kan me trouwens wel voorstellen dat de ozzies best racistisch zijn omdat ze hun handen al vol hebben aan die aboriginals. wat een schijt volk is dat. dom, zuipend, benzinesnuivend tuig en ze kunnen zo enorm stinken naar een penetrerende zweetlucht waar je van over je nek gaat.

ot: leers4president. echter als ik naar dat hoofd van die man kijk zou ik denken dat er iets niet pluis is haha.

Terug
Naar boven