Fitness Seller

Legaliteit IGF-1

Thorwulf

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Is het spul in de VS als burger legaal te kopen van de zogenaamde research-companies? Of wordt de FDA toch boos als je dat doet? In Nederland is het in ieder geval wel illegaal toch?

als je zending wordt onderschept ben je echt de lul! oppassen met wat je doet.

Bovendien kan igf-1 (in hoge doses) toch ook leiden tot groei van de organen? Lijkt me niet echt de bedoeling.

@Hardgainers: waarom zou je "echt de lul" zijn? Toch niet meer dan met AAS het geval is?

EDIT: dat van die opgezette pens is alleen als je het te lang achtereen of te veel gebruikt:

"IGF1 will attach its self to the lining of the intestine and cause atrophy of the gut. Every thing IGF1 touches will grow and you have a lot of receptors on the lining of the large intestine and inner wall of the abdominal well. This is what causes the GH gut look. You can easily avoid this by limiting your dosages and cycle lengths. IGF1 cycles should be kept to 4-6 weeks with 4-6 weeks off in-between. IGF-1 is considerably more powerful than HGH and you need to think of it along those lines as far as dosing goes. We all know what to much HGH can do over prolonged periods of usage. The Neanderthal look is definitely not going to win any shows this year."

bron heb ik ff niet. :eyes:

Weet trouwens wel dat ze met igf-1 onderzoeken doen of het nuttig is voor bepaalde medische doeleinden maar dat het niet door labs verkocht mag worden aan retailers. Als zo'n lab het toch verkoopt hebben ZIJ een probleem met de FDA niet jij. Maar je kan natuurlijk wel last met douane krijgen.

Laatst bewerkt:
volgens alle pro's en amateur athleten op muscle mayhem is insuline de boosdoener, dit is ook wat dave palumbo zegt hoe zijn distention ontstaan, in de periode waarin die insuline verkeerd gebruikte. sth nam die al jaren zonder het probleem.

Soulreaver zei:
volgens alle pro's en amateur athleten op muscle mayhem is insuline de boosdoener, dit is ook wat dave palumbo zegt hoe zijn distention ontstaan, in de periode waarin die insuline verkeerd gebruikte. sth nam die al jaren zonder het probleem.

Hmm ok, praktijk zegt mij het meest dus dan zal het wel. Maar je ingewanden hebben toch een hoog aantal IGF receptors dus ik zou toch uitkijken met de dosis.
Insuline boosdoener maar igf staat voor Insuline-like Growth Factor.(natuurlijk wil dat niet zeggen dat het precies dezelfde eigenschappen heeft)

Wat ik heb begrepen moet je wel zorgen dat je de langwerkende versie hebt (IGF-1LR3). Want de gewone is zeer snel uit je systeem.

• Topic Starter Topic Starter
IGF kan heel goed zorgen voor orgaangroei. Met insuline heb je gewoon een versterkte werking dus dan neemt de kans toe. Ik vind kans trouwens altijd een beetje een raar begrip met dit soort zaken. Het lijkt mij eerder dat je bij kort (of laaggedoseerd) gebruik een beetje last krijgt van de symptomen, tewijl je die bij langdurig gebruik gewoon steeds beter gaat zien. Ik heb wel eens gelezen dat IM-injecties minder snel orgaangroei zouden veroorzaken omdat de IGF dan enige tijd wordt opgehouden in de spier. Het zou daar dus ook locale spiergroei veroorzaken. Klinkt als onzin, maar misschien weet iemand daar meer over te vertellen

Verder stelde ik mijn vraag over de legaliteit omdat op Amerikaanse boards openlijk IGF wordt aangeboden, dit in tegenstelling tot AAS.

IGF staat voor insuline like growthfactor. Bij het gebruik hiervan is de bheoefte aan insuline veel lager. Neem je de normale dosis insuline er nog eens bij dan zit je snel te hoog

Thorwulf zei:
Ik heb wel eens gelezen dat IM-injecties minder snel orgaangroei zouden veroorzaken omdat de IGF dan enige tijd wordt opgehouden in de spier. Het zou daar dus ook locale spiergroei veroorzaken. Klinkt als onzin, maar misschien weet iemand daar meer over te vertellen

Heb idd inmiddels ook gelezen dat sommigen beweren locale spiergroei te hebben van igf. Als je dat hoort valt m'n kont iig af als mogelijke injectieplaats... :D

Maarre, aangezien je igf 2x per dag moet zetten. Levert dat geen problemen op met littekens oid? Het is maar een insulinenaald, maar toch.
Ik ben nog lang niet klaar met m'n research maar vind het een interessante stof. Vraag me alleen af of ik dat ga redden met zoveel prikken. In je kont zitten niet zoveel zenuwen maar die valt dus af.
Zijn er andere geschikte plekken (quads?) die voor een beginnende prikker niet zoveel problemen opleveren? Hoe doen jullie dat als je zoveel moet darten?

Ik heb er ook nog geen ervaring mee, maar ED-IM met een insulinenaaldje moet toch wel meevallen. Heb gehoord dat IM zelfs nog beter gaat dan subcutaan. Bovendien zou je ook wel moeten kunnen volstaan met een injectie per dag, direct na het trainen, in plaats van twee verspreid over de dag. Dan zou je al toekunnen met schouders en quads voor een 4-dagen spuitcyclus. Lijkt mij dat dat genoeg tijd geeft voor herstel, alhoewel je je quads op zich nog veel vaker zou kunnen gebruiken omdat je daar een groter gebied hebt dat geschikt is. Het blijft natuurlijk wel interessant of je er ook echt locale spiergroei mee kunt verwachten. Dan vind ik m'n quads toch een stuk minder boeiend dan enkele kleinere spiergroepen.

2 x per dag prikken met een slin naaldje valt hartsikke mee en het litteken weefsel in minimaal. Verder is igf zelf verder een pijnlloze stof. Minder prettig is bv 6 x per dag PGF 2 te moeten injecteren. Dat wordt wordt je na een aantal weken wel een beetje moe van.

Chemical zei:
.... Minder prettig is bv 6 x per dag PGF 2 te moeten injecteren. Dat wordt wordt je na een aantal weken wel een beetje moe van.
:eek: De t*ring! Dan moet je echt toegewijd zijn! Heb je dat zelf wel eens gedaan?

Trouwens wat vind jij Chemical, maakt het uit waar je IGF injecteert voor de positieve (spiergroei) en negatieve (orgaangroei) effecten?

Thorwulf zei:
:eek: De t*ring! Dan moet je echt toegewijd zijn! Heb je dat zelf wel eens gedaan?

Trouwens wat vind jij Chemical, maakt het uit waar je IGF injecteert voor de positieve (spiergroei) en negatieve (orgaangroei) effecten?

Tja het lokale groei verhaal is een beetje een moeilijk punt de een zegt dat het weinig uitmaakt en de ander vind het een wereld van verschil. Ik heb de pgf destijds overal geinjecteerd van mijn delts tot mijn kuiten en dat was verre van prettig. Maar ik denk wel dat de igf in de getrainde spiergroep (geinjecteerd spiergroep wat sneller wordt opgenomen) uiteindelijk verspreid het zich wel naar de rest van het lichaam. Het is echter wel een op insuline lijkende stof en deze wordt weer neit intramusculair geinjecteerd.

pgf-2: ik kan er van meespreken. de pijn dat ging wel, vervelend maar uit te houden, maar mijn darmen. dat vond ik veel minder plezant. elke keer een half uur diarree een kwartier na je spuit. mijn achterste begon er wel pijn van te doen. die insuline spuitjes een paar keer per dag ergens in je lichaam steken is inderdaad niets.

skydirk zei:
pgf-2: ik kan er van meespreken. de pijn dat ging wel, vervelend maar uit te houden, maar mijn darmen. dat vond ik veel minder plezant. elke keer een half uur diarree een kwartier na je spuit. mijn achterste begon er wel pijn van te doen. die insuline spuitjes een paar keer per dag ergens in je lichaam steken is inderdaad niets.

als je van de pgf-2 last van je darmen hebt moet/kun je voordat je pgf-2 neemt circa een half uur van te voren 2ml buscopan injecteren dat zorgt dat je geen maag/darmkrampjes krijgt.
werkt perfect!!! :D

kvond die darm krampe juist lache:)

Terug
Naar boven