Karel Doorman
Cool Novice
- Waardering
- 0
je woont in nederland dus je vecht voor nederland ,ongeacht welke afkomst je bent.
ik zie het nog wel gebeuren dat als er iest gebeurd dat de heele gekleurede bevolking hier net zo snel weg is als dat ze gekomen zijn en ons alleen laten .
en dit zeg ik niet uit rasicme maar uit vaderlands liefde . mijn voorouders zijn gestorven voor mijn,en ons welzijn.
ik zit hier af en toe best mee
+1 maat!
Ze zullen geen geweer oppakken, zoals zoveel mensen.
Ik vind dat onze hele maatschappij een acuut testosteron-gebrek heeft.
Waarden zoals trots, eer en de moed van een man worden helemaal vergeten.
Dan kom ik tot de kern van mijn betoog. Legerdienst=een opleiding hoe je een man moet zijn, hoe je moet werken in een team, hoe je leiding moet geven, hoe je bevelen moet opvolgen, hoe je verantwoordelijk bent voor je daden en voor de anderen rond je. Dingen die je op de universiteit kan gebruiken, in je verdere leven ook. Want minder onverantwoordelijke jongeren -> minder tienerzwangerschappen en meer jongeren aan de bak -> stabielere huishoudens-> betere welvaart en minder criminaliteit
geen idee hoe ik hier op gekomen ben, het zal wel een stream of consciousness zijn(zie filosofie en literatuur), in ieder geval lijkt het mij geen slecht idee.

?
... zelfde mongolische ideeën als vroeger in een nieuw jasje