- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
</p>gast, wat loop je nou te zeiken? Natuurlijk negeert ie je, alsof je ooit iets toe te voegen hebt...
ik vind MacBuddy wel een meerwaarde hebben op deze site 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
</p>gast, wat loop je nou te zeiken? Natuurlijk negeert ie je, alsof je ooit iets toe te voegen hebt...
ik vind MacBuddy wel een meerwaarde hebben op deze site 
gast, wat loop je nou te zeiken? Natuurlijk negeert ie je, alsof je ooit iets toe te voegen hebt...
@ TS: Net fysiek bro, mooi droog. Hoe lang train je eigenlijk al?
Fail.
was gewoon benieuwd of ie t3 of/en clen gebruikt in de cut aangezien die super droog staat.
dus dat soort domme opmerkingen van jou zijn nou niet echt bevorderlijk voor het aanzien van je intellect.
Als jij je vraag 3 maal moet herhalen. Dan lijkt het mij duidelijk dat hij die niet wil beantwoorden. Dus waarom dan doorzeiken.
in de hoop dat hij inziet dat hij zich nergens voor hoeft te schamen als hij het wel gebruikt.
aangezien ik zelf ook beetje info erover aan het ronselen ben is elk voorbeeld/tip meegenomen.

geen gay maar zeker ook geen bodybuilder als dit je streeffysiek is
nét fysiek dat zeker, maar rug/benen kunnen gewoon veel beter in vergelijking met de rest.