AndroidHealthClinic

Legs

Voor je leeftijd zeker dikke quads:thumbup:maar zo te zien loopt de rest toch behoorlijk achter.

Ja maar hij is geen bodybuilder he. Zal hem volgens mij een worst zijn als hij maar veel lift. ;)

Hij post zn foto hier dus kennelijk boeit hem 'm wel.

Heb ooit is gelezen dat hij bb noch PL-er was, maar gewoon groot en sterk wilde worden.:)

Ja maar hij is geen bodybuilder he. Zal hem volgens mij een worst zijn als hij maar veel lift. ;)

Okay duidelijk,al vind ik een fysiek wat helemaal uit balans is niet mooi om te zien,benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij 20jr is!!!!Trey brewer???

Kan best hoor, Alex zijn benen zaten helemaal vast in zijn trainingsbroek toen wij gingen trainen. Mijn benen zijn qua aanblik wat betreft massa en vorm veel beter maar zou me niks verbazen als die van Alex qua omvang groter waren.

Gewoon goed bezig!

Hij post zn foto hier dus kennelijk boeit hem 'm wel.

Heb ooit is gelezen dat hij bb noch PL-er was, maar gewoon groot en sterk wilde worden.:)

Ja das ook wel weer waar. :D

Okay duidelijk,al vind ik een fysiek wat helemaal uit balans is niet mooi om te zien,benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij 20jr is!!!!Trey brewer???

Nee ik persoonlijk ook niet, maar ik dacht dat een keer gelezen te hebben van hem. Ik lift ook liever minder en betere verhoudingen.

dikke poten.. en waarom zouden ze geen 70+ zijn zoals hij zegt! top kerel!

Damn!! Wat een poten zeg, jij blijft vooruitgaan :thumbs:

heel goed bezig. Helemaal voor jouw leeftijd. Respect!

Stevige Pilaren Maat :thumb:

Dikke poten hoor zie je zo, ze raken elkaar ook een heel stuk aan (k*t he).

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben idd noch specifiek pl'er noch bb'er. Ik train vnl voor kracht, maar het doet me er ook wel toe hoe ik eruit zie. Perfecte verhoudingen doen me enkel weinig (ik heb wel de laatste maanden bijna enkel m'n benen en rug getrained, weinig motivatie voor de rest).

Verder draag ik gewoon g-star broeken, nog nooit echt problemen mee gehad.

Thnx all verder!

woo ziet er erg goed uit man zeker voor je leeftijd.

zijn je benen nou zo foking lang of?

Terug
Naar boven