XXL Nutrition

Lekkerste dope om uit te gaan

Peiling Peiling Lekkerste dope om uit te gaan

• Wiet: gewoon relax stoned

Stemmen: 12 18,5%
  • GHB: lekker geil + roes zonder kater

Stemmen: 9 13,8%
  • coke: zelfvertrouwenboost + praatkick

Stemmen: 13 20,0%
  • speed: tonnen energie

Stemmen: 6 9,2%
  • xtc: alles en iedereen wordt leuker

Stemmen: 25 38,5%

• Totaal stemmers
    65
Vaak zitten er nog andere stoffen in: MDEA, MDA en speed

en dan mag je nog blij zijn als het alleen die stoffen zijn en niet nog grotere rotzooi. want dat gebeurt ook nog wel eens omdat de goeie grond stoffen meestal nogal moeilijk te verkrijgen zijn. en dan gaan ze op zoek naar altenatieven die er op lijken. zoals een tijd geleden bv antropine.

XTC is een synthetische drug, met als chemische stofnaam MDMA (3,4-methyleendioxymethamphetamine). MDMA en de verwante stoffen MDA en MDEA zijn, net als heroïne, semi-synthetische verbindingen.

ik weet het. je hebt tegenwoordig ook synthetische coke.

2 van de 5 gedaan. (wiet + coke) en dan ga ik dus voor good old C.

Ongetwijfeld XTC, hemels gevoel en je wordt er niet zo paranoia van als van Speed of Coke.

Dat kan toch nooit exact hetzelfde effect hebben als echte coke???

mischien niet helemaal. maar echte coke werkt ook niet altijd helemaal het zelfde. dan heb je ook de eene keer dat het beter is als de andere.
en dat heeft dan ook wel weer met het versnijden te maken. hoeveel ze versnijden en met wat ze het doen.

GHB vindt ik wel leuk alleen het is mij nu al 2 van de 3 keer voorgekomen dat ik tijdens het uitgaan verkeerd doseer. das natuurlijk mijn eigen schuld maarja nu heb ik wel meegemaakt hoe het voelt om te fietsen en de helft van de tijd dat je aan het fietsen bent je ogen helemaal dicht hebt:o:p

Ha,leuk filmpie met die paddos

GHB vindt ik wel leuk alleen het is mij nu al 2 van de 3 keer voorgekomen dat ik tijdens het uitgaan verkeerd doseer. das natuurlijk mijn eigen schuld maarja nu heb ik wel meegemaakt hoe het voelt om te fietsen en de helft van de tijd dat je aan het fietsen bent je ogen helemaal dicht hebt:o:p

Jij gebruikt gbl (daar heb je zelfs maar 1-2ml voor nodig) en nog niet eens zolang en om dan te gaan doseren (zonder spuitje) is wel om problemen vragen

Ongetwijfeld XTC, hemels gevoel en je wordt er niet zo paranoia van als van Speed of Coke.

I beg to differ, ik heb nog lopen flippen van te zware bass die ik in mn buik voelde. Ik voelde me echt geirriteerd, opgejaagd en angstig. Een overblijfseltje aan een slechte paddo-trip, sindsdien ga ik vrijwel nergens meer "goed" op :(.

Jij gebruikt gbl (daar heb je zelfs maar 1-2ml voor nodig) en nog niet eens zolang en om dan te gaan doseren (zonder spuitje) is wel om problemen vragen

ja GBL bedoel ik ja en ik had het wel goed gedoseerd hoor ik meet het af met een spuitje en doe het dan in een parfumflesje. ik had ik totaal maar 7 ml GBL op, zal wel komen door die laatste dosering van 2ml aan het einde van de avond denk dat dat maar 45 min na die andere dosering was:o

ja GBL bedoel ik ja en ik had het wel goed gedoseerd hoor ik meet het af met een spuitje en doe het dan in een parfumflesje. ik had ik totaal maar 7 ml GBL op, zal wel komen door die laatste dosering van 2ml aan het einde van de avond denk dat dat maar 45 min na die andere dosering was:o

Met G wordt je nogal eens overmoedig. Dan zit je op een gegeven moment op de goede dosis en lekker in de flow. Het gevoel is dan lekker en je wil er meer van dus neem je nog ff wat. En dan wordt alles ineens erg vaag :)

Terug
Naar boven