salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kom ik ook. Slaap normaal in men boxer, dus de chicks kunnen mijn afgetraind lijf bewonderen.Geen idee welke richting je doet.
Ik ging in complex uit, maar daar gaan die chicks niet mee heen.
Nu heb ik uitgangsverbod, dus ga ik nergens uit
En ik zal het aan mn mama'tje voorstellen om een pyamafeesje te houden hoor![]()
Dan kom ik ook. Slaap normaal in men boxer, dus de chicks kunnen mijn afgetraind lijf bewonderen.
Wat maakt het voor die chicks nou uit wat hij bencht?
En ik zal het aan mn mama'tje voorstellen om een pyamafeesje te houden hoor![]()

Exact. Ik heb een lekker lijf en een grote lul, dat is al wat telt.Wat maakt het voor die chicks nou uit wat hij bencht?
Geen idee welke richting je doet.
Nu heb ik uitgangsverbod, dus ga ik nergens uit
Wat maakt het voor die chicks nou uit wat hij bencht?
Nice !! Heb je foto's van je mama ?
Met boobs offcourse...
¨Dit is een mooi topic, verknoei het nou niet met je haat.als je een bw van 65 kg hebt + bench van 60 kg op een bodybuilding forum heb je gewoon geen recht om te pochen met je lichaam.
ongeschreven wet die iedereen kent.
Flauwe bedoening dan.
Van mn vriendin heb'k alleen maar privé foto's
Die ik dus niet aan iedereen te kijk stel. Van de brunette heb'k denk'k geen foto's meer.

De brunette zat in leuven, maar is tijdelijk gestopt.

Van mn vriendin heb'k alleen maar privé foto's
Die ik dus niet aan iedereen te kijk stel. Van de brunette heb'k denk'k geen foto's meer.
![]()
Dit was mn eigenlijke date op het bal![]()