XXL Nutrition

Lenn @ Galabal! :D

Nopes,

Ik kende ze alleen van ziens en had haar gewoon meegevraagd. Maar ze kon er niet tegen dat'k aan de drugs zat en heb haar dan niet meer gezien.

Die avond heb ik wel een andere binnen gehaald, 2ling, helaas maar 1 van de 2 :D

Tsja, nu begrijp je al waar iedereen om gaat vragen he?

Je verhaal begint steeds ongeloviger te worden trouwens. Elke chick die je post is nog lekkerder dan de vorige.

Wat kan er nu ongeloofwaardig aan zijn ?

Ik heb een foto van mij en 2 vriendinnen gepost..
Ik heb een foto van mij en mijn vriendin gepost
Een foto van het meisje waar ik op het bal mee was.

Daar kan ik nu toch niet over liegen mong**l

En ik heb nergens over beweerd dat ik één van bovenstaande meisje met foto gepoept heb !
Uitgezonderd mn vriendin dan.

Wat kan er nu ongeloofwaardig aan zijn ?

Ik heb een foto van mij en 2 vriendinnen gepost..
Ik heb een foto van mij en mijn vriendin gepost
Een foto van het meisje waar ik op het bal mee was.

Daar kan ik nu toch niet over liegen mong**l

:roflol:
Rustig maar gast.

Tsja, nu begrijp je al waar iedereen om gaat vragen he?

Je verhaal begint steeds ongeloviger te worden trouwens. Elke chick die je post is nog lekkerder dan de vorige.

hopeloze poging tot het verkrijgen van meer pics bbb..... subtiliteit is the key..

Salieri GVD man... post eens wat tet*en man.. het is zondag het is k*tWEER en ik wil nog wat van die ****ing decolleté pics zien JA... NUUUUU!:p:p:p:p;)

Ik ben rustig,

maar voor een keertje dat ik niet lieg, moet ik niet beschuldigt worden :p

ik laat ook alleen de mooiste vriendinnen zien, 'k ga niet de lelijke posten maar dat is normaal toch :D

Ik ben rustig,

maar voor een keertje dat ik niet lieg, moet ik niet beschuldigt worden :p

ik laat ook alleen de mooiste vriendinnen zien, 'k ga niet de lelijke posten maar dat is normaal toch :D

Ja, dat is waar.
We zijn niet allemaal zoals Lenn (no offence Lenn).

Dus post nu maar een foto van die tweeling. Of is dat nou juist weer niet het posten waard?

Waarom zo ankeren stelletje geilerds ;) ? op het internet vind je er talloze meer

gebruiken jullie 'poepen' niet in nederland als coïtuse/vrije/...

Die 2ling is wel wat minder :p

166mbmq.jpg

Toch respect dat je dr gehit hebt.
Ze valt idd beetje tegen vergeleken met die vrouwen die je eerst gepost had. Maar ik zou het keihard hitten.

neej das niet mn vriendin.
mn vriendin heb'k enkele paginas terug gepost :D

Man wat een topic. Zeker die 5 sterren waard!!! En karma..

Ik heb dezelfde tandpasta.
2qkuu8o.jpg

Ze studeert in Antwerpen?? ik ook?
Ik ken iemand die er damn hard op lijkt, maar heeft helaas geen D-cup. Ik ken wel een wijfie die even geil is met even grote tet*en, ook een vriendin. ff checken of ik een foto kan vinden.

EDIT: helaas ik moet facebook ervoor hebben en ik weiger het te downloaden.

Maar kan ik jullie tevreden stellen met dit? Ken ze.. amper, maar het scheelde een haar of ze had de drummer van mijn groep geweest.

"CHeck de privesectie voor deze verwijderde foto :D"

Ohja sorry salieri dat ik je topic ff overnam. :D

Laatst bewerkt:
HAHAHA

wel lachen johh, allemaal truitjes met lage decollete, ze weet wat ze heeft en ze weet wat ze er gedaan mee kan krijgen. Snap alleen niet wat vrouwen toch altijd moeten met die fotoposes voor de spiegel, hoofdje opzij...... waarschijnlijk wetende dat er een hoop gasten op liggen te geilen.....pretty pathetic imo...... zoiets vraagt gewoon om misbruikt te worden :p

zit er ook nog wat IN die kop of is het alleen maar looks bij die?

Nee, de brunette studeerde niet in antwerpen :D
'k vind wel dat het tijd word dat iemand anders begint :p

Die tweelingszus neuk ik ook nog altijd fataal hard!!!

Terug
Naar boven