Fitness Seller

leraarsvraag

max77

Cool Novice
Waardering
0
hallo dbb-ers,

na een tijdje hier rondgezworven te hebben, werd het mij duidelijk dat ik op een dood punt zit qua voeding. Ik ben leraar en heb het zeer druk tijdens mijn 3 pauzes (die beginnen om 10h15, 12h15, 15h15) . Veel leerlingen komen dan wat vragen of ik moet nog even wat werk doen. Weinig tijd om te eten dus!
Ook 's avonds ben ik nog vaak aan het nakijken, net als op zondag. Zaterdag is een day-off :p
Ik heb in huis de XXL weightgainer (s'ochtends vroeg), syntha-6 (voor het slapen) en de XXL dextrojuice (na training). Gezien mijn werk is het praktisch onmogelijk om pasta of rijst mee te nemen, wat veel van jullie wel doen.
Mijn vraag; wat moet ik eten of veranderen qua supplementen om toch aan 350 kh te komen op school (ja, ik denk in kh en dus NIET in eiwit of in kc)
Mijn gegevens
-30 jaar
-train een jaar
-vet% 17%
-train 4* per week
-zat maandenlang rond de 75 kg, maar toen legde ik de nadruk op kh (500 per dag) en nu zit ik tegen de 78 kg aan. Dit werkt voor mij, dus aub niet aankomen met verhoging van eiwit!

Mijn dank zal net zo groot zijn als Coleman per dag aan pillen slikt :D

Tja... volgens mij kan je daar voor kiezen. Pauze is pauze! Gebruik die ook om je accu bij te vullen. Regelmatig bijtanken is belangrijk. Een wg lijkt mij niet voldoende. Deze zijn geen maaltijdvervangers. Voeding is belangrijk, maar zeker als je vooruitgang wilt boeken met je lichaam.
Maar boterhammen met pindakaas? Goeie wg.
Succes!

Hé een leerkracht. :D
Welke vakken geef je? ('t Is dat ik leerkracht aan het worden ben, vandaar de interesse.)

Zit vanaf augustus in hetzelfde schuitje...Gewoon je leerlingen vertellen dat je serieus bezig bent met je sport en daarvoor de pauze nodig hebt...maar ja..

Staat weer zo'n 3 VWOertje met van die grote bruine ogen in de deuropening..lastig.

Lekker wijf?

veel boterhammen met pindakaas vreten en die wegspoelen met volle chocolademelk

• Topic Starter Topic Starter
haha,