- Waardering
- 0
Als iedereen die hier aankwam zich had aangepast was onze cultuur nu niet christelijk geweest. Dat het christendom iets te maken heeft met onze cultuur is onzin. Ik wil me neit spiegelen aan het christendom.
Desalniettemin vind ik het prima dat er christenen zijn die les geven op een school.
Zo komen we bij je laatste punt waarin je zegt het belachelijk te vinden dat een moslima les geeft op een openbare school. Alsof haar uiterlijk iets zegt over de manier waarop ze les geeft. Als ze nou de leer van de moslims zou verkondigen als waarheid zou het een ander verhaal zijn. Maar ik zie hier niet echt het nadeel van.
Ik had vroeger een lerares met steenpuisten in haar gezicht, als eht aan mij had gelegen had die ook geen les mogen geven, maar gelukkig lag het niet aan mij.
Eerste alinea is waar, echter heeft het geen enkele nut, in mijn opinie, om met betrekking tot deze discussie het verleden erbij te halen.
Met je tweede alinea ben ik het niet eens. Religie uiting doen ze thuis, niet op een plek waar de externe factoren van grote invloed zijn op de ontwikkeling van een persoon.
Derde alinea is natuurlijk onzin. Heeft niets met deze discussie te maken en vooral niets met het uiten van een geloof/cultuur dat niet met de onze matcht.