AndroidHealthClinic

Nieuws Allochtonen en/of linkse hippies verpesten sinterklaasfeest

zoiets kun je toch niet begrijpen als je zelf geen minderheid bent, dus om daar een oordeel over klaar te hebben is behoorlijk kortzichtig. Als er een nieuwsbericht verschijnt over marokkanen die nederland belachelijk maken roept iedereen hier moord en brand, andersom is het geen probleem.

Persoonlijk vind ik de discussie over de zwarte Pieten en de beledigende factor ervan wel mee vallen maar dat is mijn mening.. overigens kan ik heel goed begrijpen wat je hier aanhaalt en ben het wel met je eens op het punt dat je aangeeft.. maar voor sommige mensen is alles wat niet in hun spreekwoordelijke straatje past niet te begrijpen en achtelijk.. misplaatste arrochantie noem ik dat.. maargoed.. zoals Klus al zei.. hier moet je tegen windmolens vechten.. en iedereen weet eigenlijk dat het een beetje tijdverdijf is.. want resultaat zal er niet komen.

Ik zie dat mijn oorspronkelijke post verwijderd is (??), dus nog maar eentje dan.

Als iedereen nou gewoon even normaal doet en zaken als Sinterklaas met rust laat, dan is er niks aan de hand. Het lijkt me duidelijk dat mensen die er een probleem van maken niks anders om handen hebben. Pure kinderlijkheid om je daar druk over te maken.

Als je jezelf niet kan vinden in een traditie die voor kinderen bedoeld is, moet je het gewoon links laten liggen. Ik ga bijv. ook het Suikerfeest niet aanvechten omdat het de diabetici ondermijnt.

En wat krijgen we met kerst ? Boze liliputters ? :rolleyes:

Wanneer wil iedereen nou eens begrijpen dat Zwarte Piet zwart is van de roet in de schoorstenen waar hij doorheen klimt en dus niks met huidskleur te maken heeft ?
Echt belachelijk die ophef ieder jaar weer en dan kinderen met een bommelding de stuipen op het lijf jagen, tja, wat moet je daarop nog zeggen?

Ik weet niet. Roet zwarte kop idd...
maar ook fel rooie shaka zulu lippen en grote negerslaaf oorbellen :roflol:

Wanneer wil iedereen nou eens begrijpen dat Zwarte Piet zwart is van de roet in de schoorstenen waar hij doorheen klimt en dus niks met huidskleur te maken heeft ?
Echt belachelijk die ophef ieder jaar weer en dan kinderen met een bommelding de stuipen op het lijf jagen, tja, wat moet je daarop nog zeggen?

En waar komen de krulletjes dan vandaan? allemaal toeval natuurlijk ;)

Verder zal het mij weinig boeien het hele 'zwarte piet' verhaal en ben het met je eens betreft je laatste regel.

Ik weet niet. Roet zwarte kop idd...
maar ook fel rooie shaka zulu lippen en grote negerslaaf oorbellen :roflol:

Zwarte Piet is niet de slaaf, maar de knecht van Sinterklaas, net zoals wij allen de ''knechten'' zijn van de bazen waar wij voor werken, alleen heet het tegenwoordig werknemer.
Zwarte Piet bracht juist plezier en geluk aan kinderen, dus ook al zouden zij n*gers zijn, dan nog worden zij als positieve mensen neergezet.
Ieder jaar weer een hoop gezeur om niets. Door deze discussie iedere keer te voeren creeer je juiste kampen die er eigenlijk helemaal niet hoeven zijn.
Laat kinderen lekker genieten van zo'n feest, die zijn helemaal niet bezig met zwart of wit. Het zijn de ''politiek over-correcte'' volwassenen die de kindergeesten weer vervuilen met dit soort onzin.

Laatst bewerkt:
Zwarte Piet is niet de slaaf, maar de knecht van Sinterklaas, net zoals wij allen de ''knechten'' zijn van de bazen waar wij voor werken, alleen heet het tegenwoordig werknemer.
Zwarte Piet bracht juist plezier en geluk aan kinderen, dus ook al zouden zij n*gers zijn, dan nog worden zij als positieve mensen neergezet.
Ieder jaar weer een hoop gezeur om niets. Door deze discussie iedere keer te voeren creeer je juiste kampen die er eigenlijk helemaal niet hoeven zijn.
Laat kinderen lekker genieten van zo'n feest, die zijn helemaal niet bezig met zwart of wit, het zijn de volwassenen weer die de kindergeesten weer vervuilen met dit soort onzin.
Inderdaad, het geeft vervelio hippies weer een reden om semilegaal acties te voeren tegen iets.
Houdt ze weer uit de dagelijks sleur van niet werken en wiet roken.

Laat kinderen lekker genieten van zo'n feest, die zijn helemaal niet bezig met zwart of wit. Het zijn de ''politiek over-correcte'' volwassenen die de kindergeesten weer vervuilen met dit soort onzin.

Precies.

Terug
Naar boven