AndroidHealthClinic

LETSGOO!! Test, Bold, NPP, Dianabol

Denk je met de Test, Bold en NPP zoveel oestrogeen om te zetten dat je Aromasin nodig hebt? En proviron niet effectief genoeg is?

Waarom kies je voor dianabol trouwens na de NPP?

Daar zat ik ook al over na te denken. Zeker omdat hier zo hatelijk over orals wordt gedaan.

Maar ik ben van mening dat dianabol een uitstekende massabouwer en kracht pakker is.

Daar zat ik ook al over na te denken. Zeker omdat hier zo hatelijk over orals wordt gedaan.

Maar ik ben van mening dat dianabol een uitstekende massabouwer en kracht pakker is.

Aller aller grootste nadeel imo is vocht vasthouden wat juist weer een voordeel is van NPP tov Deca. Daarom lijkt Turinabol me als vervangende oral logischer.

Vocht in off season maakt geen f**k uit
Als je elke dag honderden grammen carbs eet ga je toch vocht vasthouden ;)

• Topic Starter Topic Starter
Denk je met de Test, Bold en NPP zoveel oestrogeen om te zetten dat je Aromasin nodig hebt? En proviron niet effectief genoeg is?
Nou, ik kwam er 2 weken geleden achter dat ik achter m'n linker tepel een knobbel voel. Het zou zomaar een klier kunnen zijn, maar aangezien er dus al iets is wil ik niet nog risico nemen.
Is voor mij trouwens voor het eerst dat ik een ai inzet.
Provi eigenlijk nog nooit gebruikt, kan het inderdaad eens overwegen.

Ironwarior geeft eigenlijk min of meer het antwoord.
Npp en dianabol hebben redelijk dezelfde werking, ik ben niet zo'n fan van prikken, maar de theorie achter het afwisselen is dat AAS in mijn ervaring meestal al na een korte tijd piekt en de gains daarna afvlakken.
Door af en toe een compound te switchen wil ik dat een beetje tegengaan.
Omdat ik een tijdje terug winstrol heb genomen, wil ik mezelf nog een maandje geven voor mijn lever (al zal dat wel al goed zitten).
Verder word er over de leverschade altijd wel een beetje overdreven gedaan.
Als je een gezonde lever hebt, dan ga je echt niet in de problemen komen van 4 weken 40mg. Ook niet van het dubbele.

Aller aller grootste nadeel imo is vocht vasthouden wat juist weer een voordeel is van NPP tov Deca. Daarom lijkt Turinabol me als vervangende oral logischer.
Kan ook inderdaad, ben ik alleen minder bekend mee. Daarnaast heeft dianabol een goede synergie met bold. Dus vandaar.
Eventjes een beetje vocht maakt me niet uit.

Wat me opvalt is dat ik nagenoeg geen pip heb. Zal wel door de bold komen, maar ben er erg blij mee :p

Vandaag benen en buik. Buik overgeslagen omdat ik al heel de week de longen uit m'n lijf hoest dus die gaan al goed xD
Even mirror check gedaan en ben eigenlijk erg tevreden over mijn start fysiek. Ik ben niet zwaar, maar omdat ik redelijk lean ben is het visueel aardig wat.

Turinabol gaat je behoorlijk tegenvallen qua massa en kracht vergeleken bij dianabol. De golden era nam het niet voor de lol als snoepjes.

Vocht in off season maakt geen f**k uit
Als je elke dag honderden grammen carbs eet ga je toch vocht vasthouden ;)

Sommigen maken zich zo druk om vocht en vet. Als het winter is boeit me dat geen zak. Toch niemand die het ziet.

Turinabol gaat je behoorlijk tegenvallen qua massa en kracht vergeleken bij dianabol. De golden era nam het niet voor de lol als snoepjes.

Sommigen maken zich zo druk om vocht en vet. Als het winter is boeit me dat geen zak. Toch niemand die het ziet.
Niemand..? :p

Dikke plofkop valt wel op hoor.

Terug
Naar boven