StephanGulpen
Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zat ik ook al over na te denken. Zeker omdat hier zo hatelijk over orals wordt gedaan.
Maar ik ben van mening dat dianabol een uitstekende massabouwer en kracht pakker is.
Nou, ik kwam er 2 weken geleden achter dat ik achter m'n linker tepel een knobbel voel. Het zou zomaar een klier kunnen zijn, maar aangezien er dus al iets is wil ik niet nog risico nemen.Denk je met de Test, Bold en NPP zoveel oestrogeen om te zetten dat je Aromasin nodig hebt? En proviron niet effectief genoeg is?
Ironwarior geeft eigenlijk min of meer het antwoord.
Kan ook inderdaad, ben ik alleen minder bekend mee. Daarnaast heeft dianabol een goede synergie met bold. Dus vandaar.Aller aller grootste nadeel imo is vocht vasthouden wat juist weer een voordeel is van NPP tov Deca. Daarom lijkt Turinabol me als vervangende oral logischer.

Aller aller grootste nadeel imo is vocht vasthouden wat juist weer een voordeel is van NPP tov Deca. Daarom lijkt Turinabol me als vervangende oral logischer.
Vocht in off season maakt geen f**k uit
Als je elke dag honderden grammen carbs eet ga je toch vocht vasthouden![]()
Niemand..?Turinabol gaat je behoorlijk tegenvallen qua massa en kracht vergeleken bij dianabol. De golden era nam het niet voor de lol als snoepjes.
Sommigen maken zich zo druk om vocht en vet. Als het winter is boeit me dat geen zak. Toch niemand die het ziet.

Ook geen partners dus?Nee, niemand toch? Het is toch geen strand weer. Alleen ik zelf zie het, en ik ben toch nooit tevreden, dus dat maakt toch al niet meer uit.![]()

Turinabol gaat je behoorlijk tegenvallen qua massa en kracht vergeleken bij dianabol. De golden era nam het niet voor de lol als snoepjes.
Sommigen maken zich zo druk om vocht en vet. Als het winter is boeit me dat geen zak. Toch niemand die het ziet.
Iedereen weet dat ik kuur. Letterlijk

Iedereen weet dat ik kuur. Letterlijk
Dus heb zelf in ieder geval niks te verbergen.
Maarja, eventjes 5 a 6 weken een plofkop is wel m'n minste probleem in mijn leven![]()