XXL Nutrition

Leucine puur

Roba

Cool Novice
Waardering
0
heb een potje leucine puur aangekregen, maar het spul mixed zeer slecht.
Samen met een shake gaat het nog wel, maar met water kan je het al vergeten. Om over je bord met eten te strooien is ook echt geen aanrader :kots:Iemand ervaring met wat je het best kan mixen?

ik doe het in mijn shaker met water, even schudden drinken, nog een beetje water voor de restanten, schudden en opdrinken... alles is dan weg.

heb een potje leucine puur aangekregen, maar het spul mixed zeer slecht.
Samen met een shake gaat het nog wel, maar met water kan je het al vergeten. Om over je bord met eten te strooien is ook echt geen aanrader :kots:Iemand ervaring met wat je het best kan mixen?

Gewoon een theelepel in je mond pleuren en doorspoelen met een glas water.

doe wat honing in je beker, doe het het poeder op en dan pas water. zo plakt alles aan elkaar, dat doe ik met slecht mengbare dingen

doe wat honing in je beker, doe het het poeder op en dan pas water. zo plakt alles aan elkaar, dat doe ik met slecht mengbare dingen

Dat is helemaal geen gek idee! Mijn L-Tryptofaan is ook 0 oplosbaar, alleen dat smaakt echt naar bittere kots. Iedere avond weer kokhalzen als ik dat spul naar binnen moet zien te krijgen.

Met een theelepel in je mond doen is helemaal geen optie, vooral ook omdat leucine hydrofoob is.
Wat skinnie aanraadt doe ik ook altijd, al moet ik 2-3 keer de shakebeker bijvullen voordat alles weg is. Het is nu eenmaal rotspul om ineens weg te werken...

Leucine puur opdrinke is hardcore

Vroeger nog HMB poeder puur gedronken , was ook echt goor , werkte wel , maar toch immens goor , dextrose doet veel om het weg te drinken ;)

mengen met water, even laten staan nog een keer roeren en drinken!
lekker is het niet maar daar drink je het niet voor

• Topic Starter Topic Starter
kan je het eventueel ook in caps wegwerken?, dan krijg je de smaak zo niet mee, zat ik net te denken.

kan je het eventueel ook in caps wegwerken?, dan krijg je de smaak zo niet mee, zat ik net te denken.

ik weet niet hoe zo'n capsuleermachine werkt ofzo, maar mijn leucinepoeder is nogal klonterig... niet echt fijn poeder

waarom niet gewoon door je shake pleuren

Terug
Naar boven