AndroidHealthClinic

leven na de dood?

Peiling Peiling Is er leven na de dood

• Totaal stemmers
    78
  • Peiling gesloten .
Douw je vingers in het stopcontact en je weet het!

Nutteloze vraag, dat kan niemand weten...

Jazeker, als je het ongedierte in je kist mee telt.

ik geloof van niet, bijna dood ervaringen zijn een tijdje terug ook al verklaard

deaud = deaud.

nee, dit is je leven en daarna ga je een oneindige dood tegemoet.Wees blij dat jij deel mag uitmaken van iets in dit universum.geniet van je leven hier en maak plezier.Want hierna gaan je ogen dicht en word je nooit meer wakker, en met nooit bedoel ik ook echt nooit, in geen 100 miljoen, 100 miljard of 100 triljoen jaar.

reïncarnatie, een hemel....allemaal mooi, maar houd het wel onder de sprookjes.

Volgens mij is er toch wel iets..

Misschien kunnen diegene die voor ja stemmen ook uitleggen hoe dat leven er volgens hun uitziet, waar dat is, en hoe alles loopt.

Als je zo overtuigd bent om ja te stemmen kun je dat vast uitleggen.

Volgens mij is er toch wel iets..

Waar baseer je dat op, duizenden jaren wetenschap hebben nu wel bewezen dat zoiets niet bestaat, uiteindelijk zijn we alleen maar een klomp hersenen zenuwen en botten etc.

Zoiets als een ziel bestaat niet, dus er kan ook geen leven na de dood zijn.

Zie het maar zo : dood voelt hetzelfde als voordat je geboren werd, helemaal niets dus.

Waar baseer je dat op, duizenden jaren wetenschap hebben nu wel bewezen dat zoiets niet bestaat, uiteindelijk zijn we alleen maar een klomp hersenen zenuwen en botten etc.

Zie het maar zo : dood voelt hetzelfde als voordat je geboren werd, helemaal niets dus.

+1, wel ziek dat je ineens uit het niets hier komt :D

Toen mijn zus tien jaar geleden omkwam in een tragisch auto ongeval heb ik wel een teken van haar gezien.. heb geen zin om het te omschrijven want er is zogezegd altijd wel een verklaring, voor mij in ieder geval niet.

Ik hoop dat er wat is ja, 1 of andere geile hemel. Maar ik denk het niet. Je sterft gewoon en dan is het voorbij. Net als voordat je ter aarde kwam inderdaad.

99 maagden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat vanuit de schepping van de mens er leven na de dood is .Wie zal er anders zorgen voor de kinderen en miljarden onschuldige mensens die sterven zei verdwijnen zomaar in het niets?Volgens mij is er leven na de dood alleen in een andere vorm.

Tuurlijk hoop ik dat er wat is, als er bewezen wordt dat je na de dood in de hemel komt waar alles aan je voeten ligt en je nken kan wat je wil en geld speelt geen rol, dan spring ik nu van 't dak af, maar zoiets is er niet, dus face it, en stop met zeuren.

Wat wel interresant is....hoe groot is het heelal, als het ergens stopt, wat zit dan daar weer buiten, als het nergens stopt... zijn er dan nog meer ruimtes...

Karma voor wie deze vragen kan beantwoorden.

Onzin. Is nooit bewezen.

Terug
Naar boven