XXL Nutrition

leven na de dood?

Peiling Peiling Is er leven na de dood

• Totaal stemmers
    78
  • Peiling gesloten .
hoop het nie moet ik weer 50 jaar werken

Ik ga er van uit dat er iets is na de dood. leven weet ik niet.

Ik bekijk ieder van ons als een kleine kracht of energie. Hoe je het maar wilt noemen. Wanneer we dood gaan, zal onze energie samenvloeien met andere overledene.

Wat wel interresant is....hoe groot is het heelal, als het ergens stopt, wat zit dan daar weer buiten, als het nergens stopt... zijn er dan nog meer ruimtes...

Karma voor wie deze vragen kan beantwoorden.

- Hoe groot is het heelal?

Niet te bepalen, het blijft groeien.

- Als het stopt, wat zit er dan buiten?
Een maagdenvlies.

- Als het nergens stopt, zijn er dan nog meer ruimtes?
Who cares? Uit andere ruimtes kunnen toch alleen maar meer immigranten komen?

zou t niet weten probeer zoveel mogelijk te genieten en groot te worden ...
denk als je de glorie jaren heb gehad en na je 65 er stukke anders tegenover kijkt en Je eigenlijk een soort van geleefd gevoel gaat krijgen

• Topic Starter Topic Starter
Wat wel interresant is....hoe groot is het heelal, als het ergens stopt, wat zit dan daar weer buiten, als het nergens stopt... zijn er dan nog meer ruimtes...

Het heelal is iets dat we met ons menselijk brain niet kunnen bevatten zal altyd een eeuwig raadsel blijven denk ik .

Geloof er niet in.
Stel dat je ernstige hersenschade oploopt dan is hij alles kwijt en totaal anders.
Zo zie je dat alles wat je bent in de hersennen zit als dit afsterft is er niks meer.
Net zoals je in een coma zit je herrindert totaal niks en als je dan sterft ben je er weer? Rare logica.De mens begrijpt dit niet en wil dit niet ervaren door angst,... daarom willen ze dit geloven.

Geen idee, zie ik dan wel weer.

de grootte van het heelal is al een tijd geleden vastgesteld mbv Hubble... 78 miljard lichtjaar doorsnede ongeveer.

on topic: Denk graag over dit soort dingen na, kijk er graag docu's over, denk dat er helaas voor ons niets in zit, als wij andere mensen zien of horen of weet ik veel terwijl ze dood zijn, komt door ons sterke inbeeldingsvermogen IMO!

Ashes to ashes, dust to dust ;)

de grootte van het heelal is al een tijd geleden vastgesteld mbv Hubble... 78 miljard lichtjaar doorsnede ongeveer.

on topic: Denk graag over dit soort dingen na, kijk er graag docu's over, denk dat er helaas voor ons niets in zit, als wij andere mensen zien of horen of weet ik veel terwijl ze dood zijn, komt door ons sterke inbeeldingsvermogen IMO!

Ashes to ashes, dust to dust ;)
m.a.w als iemand uit je naaste omgeving sterft zien jullie elkaar nooit meer terug ook niet in het hiernamaals gewoon boeken toe niets niets en nog eens niets dat kan niet volgens mij ,dan is dit leven die we nu leiden totaal zinloos.

Ik ken ook mensen uit men naaste omgeving die bepaalde signalen hebben opgevangen ,maar wil daar ook niet verder op in gaan wil dat gewoon eens melden.

Laatst bewerkt:
meer uitleg over die signalen plz

hoe kan je trouwens zeggen dat het leven geen zin zou hebben als het ergens stopt?

Omdat je leven anders zinloos is moet er maar iets zijn na de dood ? hoop niet dat je zo denkt, het leven is ook zinloos als je het op jou manier bekijkt.Je moet het zien als een tijd die je nooit meer terug krijgt.

Natuurlijk niet. Nogal een dwaze vraag. Was er leven voor het (huidige) leven?

Natuurlijk niet. Nogal een dwaze vraag. Was er leven voor het (huidige) leven?

goed punt

Ik ken ook mensen uit men naaste omgeving die bepaalde signalen hebben opgevangen ,maar wil daar ook niet verder op in gaan wil dat gewoon eens melden.

maareh... als ik 3 dagen niet slaap of zwaar aan de shrooms zit zie ik ook rare shit, dus als iemand zijn naasten ziet (waar diegene misschien onbewust nog de hele tijd aan denkt) is het goed mogelijk dat het verzonnen is... nog beter mogelijk dan dat er iets is trouwens...

Ik ga er niet vanuit, maar je weet 't nooit.

http://www.youtube.com/watch?v=6MQUGjd21MA

100 mg gaf mij een bestaan zonder herrineringen of geheugen, en puur bestaand uit bewustzijn. After all, de ontbonden moleculen gaan op in het milieu.

Hoe het 'leven' te definiëren??

Ik kom niet verder als een 'zelfbewustzijn', hetgeen afhankelijk is van hersenactiviteit. Hoe zien ja-stemmers dit voortbestaan?

meer uitleg over die signalen plz

hoe kan je trouwens zeggen dat het leven geen zin zou hebben als het ergens stopt?
Volgens mij stopt het niet dat is nu net het punt Dit leven op aarde heeft net wel zin omdat het wordt voortgezet in het hiernamaals.

Terug
Naar boven