- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat wel interresant is....hoe groot is het heelal, als het ergens stopt, wat zit dan daar weer buiten, als het nergens stopt... zijn er dan nog meer ruimtes...
Karma voor wie deze vragen kan beantwoorden.
Het heelal is iets dat we met ons menselijk brain niet kunnen bevatten zal altyd een eeuwig raadsel blijven denk ik .Wat wel interresant is....hoe groot is het heelal, als het ergens stopt, wat zit dan daar weer buiten, als het nergens stopt... zijn er dan nog meer ruimtes...
Wat wel interresant is....hoe groot is het heelal, als het ergens stopt, wat zit dan daar weer buiten, als het nergens stopt... zijn er dan nog meer ruimtes...

m.a.w als iemand uit je naaste omgeving sterft zien jullie elkaar nooit meer terug ook niet in het hiernamaals gewoon boeken toe niets niets en nog eens niets dat kan niet volgens mij ,dan is dit leven die we nu leiden totaal zinloos.de grootte van het heelal is al een tijd geleden vastgesteld mbv Hubble... 78 miljard lichtjaar doorsnede ongeveer.
on topic: Denk graag over dit soort dingen na, kijk er graag docu's over, denk dat er helaas voor ons niets in zit, als wij andere mensen zien of horen of weet ik veel terwijl ze dood zijn, komt door ons sterke inbeeldingsvermogen IMO!
Ashes to ashes, dust to dust![]()
prozac nodig?
Natuurlijk niet. Nogal een dwaze vraag. Was er leven voor het (huidige) leven?
Ik ken ook mensen uit men naaste omgeving die bepaalde signalen hebben opgevangen ,maar wil daar ook niet verder op in gaan wil dat gewoon eens melden.
Volgens mij stopt het niet dat is nu net het punt Dit leven op aarde heeft net wel zin omdat het wordt voortgezet in het hiernamaals.meer uitleg over die signalen plz
hoe kan je trouwens zeggen dat het leven geen zin zou hebben als het ergens stopt?