Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga er niet vanuit, maar je weet 't nooit.
http://www.youtube.com/watch?v=6MQUGjd21MA
100 mg gaf mij een bestaan zonder herrineringen of geheugen, en puur bestaand uit bewustzijn. After all, de ontbonden moleculen gaan op in het milieu.
Volgens mij stopt het niet dat is nu net het punt Dit leven op aarde heeft net wel zin omdat het wordt voortgezet in het hiernamaals.
Ik kom niet verder als een 'zelfbewustzijn', hetgeen afhankelijk is van hersenactiviteit.
is dat niet DNA?De vraag blijft dan waar de aansturing vandaan komt die de fusering ingang zet om een onafhankelijke controller tot stand te brengen, als zijnde wat wij noemen 'leven'.
De vraag blijft dan waar de aansturing vandaan komt die de fusering ingang zet om een onafhankelijke controller tot stand te brengen, als zijnde wat wij noemen 'leven'.
Goede vraag zou het echt niet weten dit is voer voor wetenschappers![]()

Leven is voor zover ik weet niets anders dan een gevolg van het samenkomen van bepaalde chemische stoffen, die toevallig een organisme gaan vormen...De vraag blijft dan waar de aansturing vandaan komt die de fusering ingang zet om een onafhankelijke controller tot stand te brengen, als zijnde wat wij noemen 'leven'.
Goede vraag zou het echt niet weten dit is voer voor wetenschappers![]()
Leven is voor zover ik weet niets anders dan een gevolg van het samenkomen van bepaalde chemische stoffen, die toevallig een organisme gaan vormen...

Wat wel interresant is....hoe groot is het heelal, als het ergens stopt, wat zit dan daar weer buiten, als het nergens stopt... zijn er dan nog meer ruimtes...
Karma voor wie deze vragen kan beantwoorden.
Wat wel interresant is....hoe groot is het heelal, als het ergens stopt, wat zit dan daar weer buiten, als het nergens stopt... zijn er dan nog meer ruimtes...
Karma voor wie deze vragen kan beantwoorden.
de grootte van het heelal is al een tijd geleden vastgesteld mbv Hubble... 78 miljard lichtjaar doorsnede ongeveer. daar buiten is niks nakkes nada
on topic: Denk graag over dit soort dingen na, kijk er graag docu's over, denk dat er helaas voor ons niets in zit, als wij andere mensen zien of horen of weet ik veel terwijl ze dood zijn, komt door ons sterke inbeeldingsvermogen IMO!
Ashes to ashes, dust to dust![]()
kan er nog wel meer over vertellen, maar daar is dit topic niet voor eigenlijk 

ik was eerstkan er nog wel meer over vertellen, maar daar is dit topic niet voor eigenlijk
even in het kort: je kan de grootte berekenen, omdat het heelal constant uit elkaar beweegt, dit is ontdekt door meneertje Hubble, de telescoop die naar hem venoemd is had als hoofddoel om te ontdekken hoe oud het heelal precies was, daarvoor was een telescoop nodig die buiten de dampkring STABIELE foto's kon maken... komt echter nog heel veel bij kijken![]()
maar kijk veel national geographic
en heb 2 huisgenoten die met hun masters bezig zijn, moet vaak wetenschappelijke dingen aanhoren 

Dat meen je niet, dan toch eindelijk bekeerd tot het atheïsmeje lichaam sterft, levensfuncties zijn beeindigd.........er is dus geen leven na de dood!
![]()

hij bedoelt vast iets verkapts: er is geen leven, maar wel het eeuwige wezen ofzo, of eeuwige leven? nee dat kan niet is ook soort van leven danDat meen je niet, dan toch eindelijk bekeerd tot het atheïsme![]()
![]()