- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat meen je niet, dan toch eindelijk bekeerd tot het atheïsme![]()
![]()

Tuurlijk hoop ik dat er wat is, als er bewezen wordt dat je na de dood in de hemel komt waar alles aan je voeten ligt en je nken kan wat je wil en geld speelt geen rol, dan spring ik nu van 't dak af, maar zoiets is er niet, dus face it, en stop met zeuren.
Boedhisme zei:

Ik ga er niet vanuit, maar je weet 't nooit.
http://www.youtube.com/watch?v=6MQUGjd21MA
100 mg gaf mij een bestaan zonder herrineringen of geheugen, en puur bestaand uit bewustzijn. After all, de ontbonden moleculen gaan op in het milieu.
je lichaam sterft, levensfuncties zijn beeindigd.........er is dus geen leven na de dood!
![]()

Ik hoop (eerlijk waar) dat er niets is. Denk dat ik na een lang leven verdomd blij ga zijn als ik sterf. Daar er geen tijdsbesef, ruimte, ... is in het niets is dit dus geen zorg. Het doet er niet toe, perfecte eenheid.
Als het leven niet vergankelijk was was het ook niet mogelijk geluk of lijden te ervaren volgens mij. Elk geluk of lijden dat wij kennen is eindig, aldus ook het leven.
dood is mijn grootste angst, hoelang het ook duurt ik zie er tegen op
Dan zou je eerder bang moeten zijn voor het leven zelf.Dan zou je eerder bang moeten zijn voor het leven zelf.
omdat er dan niets meer is, het ergste wat je in mijn ogen kan meemaken

Volgens mij stopt het niet dat is nu net het punt Dit leven op aarde heeft net wel zin omdat het wordt voortgezet in het hiernamaals.

Geloof er niet in.
Stel dat je ernstige hersenschade oploopt dan is hij alles kwijt en totaal anders.
Zo zie je dat alles wat je bent in de hersennen zit als dit afsterft is er niks meer.
Net zoals je in een coma zit je herrindert totaal niks en als je dan sterft ben je er weer? Rare logica.De mens begrijpt dit niet en wil dit niet ervaren door angst,... daarom willen ze dit geloven.