MuscleMeat

leverbescherming

ruderudie

Cool Novice
Waardering
0
Kerels,

Kan iemand mij een indicatie geven van leverbeschermende middelen? Ik neem aan dat dit gewoon middelen zijn die je bij drogist / apotheek kunt kopen, dus zou ik ook graag wat prijzen horen van die producten :D . En hoe zit het met het gbruik hiervan, hoor veel mariadistel na de kuur, maar kan er ook iets tijdens de kuur gebruikt worden?

kan alleen na je kuur en dan nog zijn er twijfels of de nolva/clomid die je slikt minder kunnen werken door de mariadistel.

Haal een potje leverrijn ofzo bij het kruidvat. Niet dat het veel zal helpen trouwens..
je lever gaat niet zomaar kapot, als je nettjes kuurt en niet te veel orals slikt

• Topic Starter Topic Starter
Nee wordt ook eerste kuurtje maar alles wat beschermend kan werken is meegenomen, ik wil de schade graag beperkt houden.

Lever beschermen tijdens gebruik van orals zal het effect van de orals reduceren.

Levercleaners zijn dan meer aan te raden na je kuur.

om op je vraag te antwoorden, mariadistel maar dat had je gemakkelijk via de search kunnen vinden...

brandnetel thee..

Ik heb gehoord dat Liv 52 een goed middel was om je lever te reinigen. Volgens mij ook gewoon te koop bij reformzaak of kruidvat. Dit supplement staat ook gewoon in het gerenommeerde boek Anabolic 2004. Google ff op Liv 52 en je krijgt vast meer te weten

Als ik me niet vergis is de lever het orgaan in het lichaam dat zich het beste kan herstellen. Dus als je je lever niet te vaak belast hoef je je echt geen zorgen te maken dat er iets gebeurt.

Ik dacht zelfs dat de lever het enige orgaan was dat zichzelf kon herstellen... (naast huid en beenderen)

tokkel zei:
kan alleen na je kuur en dan nog zijn er twijfels of de nolva/clomid die je slikt minder kunnen werken door de mariadistel.

Als je niet alleen met orals kuurt kun je gewoon TIJDENS je kuur mariadistel nemen. De tijd tussen het stoppen met de oral en starten met PCT is in de meeste gevallen voldoende om een milk thistle cycle tussendoor in te plannen.

Terug
Naar boven