Fitness Seller

Lgd extreme zonder pct? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je 'te groot' wordt ga je toch gewoon je kcals niet verder omhoog gooien?
 
Ben me alvast zo goed mogelijk aan het inlezen voor over een tijd. heb al veel op reddit gelezen idd. en de meningen van webshops neem ik altijd met een korrel zout. die zullen altijd meer verdienen aan behandelen dan genezen zoals ze wel is zeggen he.

Webshop zal altijd zeggen neem pct, dat gaat puur om de poen
 
Voor 6 weken op die dosis hoef je geen echte PCT te doen, maar zoals gezegd is 6 weken wel erg kort, met 8 weken kan het ook wel zonder en misschien test booster kopen, als je 12 weken gaat doen, wat word aangeraden, geen ervaring mee, dus kan ik niks zinnigs over zeggen.
Test booster....kan je evengoed je geld doorspoelen in het toilet.
 
En zou je bijvoorbeeld na 12 weken 10mg, het redden met 4 weken regenerate pct. of dan ook niet nodig?
Pct of geen pct. Ik heb daar nooit verschil tussen gevoeld. En dan spreek ik over nakuren na testosteronkuren die je systeem helemaal platleggen. Het enigste wat mij wel een gemakkelijker herstel heeft gegeven, was HCG gedurende 3 maanden. Herstel is altijd vervelend en heeft tijd nodig, of je nu nakuurt (nolva of clomid) of niet nakuurt. Allemaal overrated.
 
Pct of geen pct. Ik heb daar nooit verschil tussen gevoeld. En dan spreek ik over nakuren na testosteronkuren die je systeem helemaal platleggen. Het enigste wat mij wel een gemakkelijker herstel heeft gegeven, was HCG gedurende 3 maanden. Herstel is altijd vervelend en heeft tijd nodig, of je nu nakuurt (nolva of clomid) of niet nakuurt. Allemaal overrated.
Ja ik heb echt 0 verstand van nakuren. zoals ik het nu zie is het als je bijvoorbeeld niet na kuurt het nooit meer goed kan komen met systeem zoals je het zegt. maar dat is ook nog iets waar ik me in aan het verdiepen ben
 
Ja ik heb echt 0 verstand van nakuren. zoals ik het nu zie is het als je bijvoorbeeld niet na kuurt het nooit meer goed kan komen met systeem zoals je het zegt. maar dat is ook nog iets waar ik me in aan het verdiepen ben

Dit is even een stukje vertaald van firma die sarms onderzoekt op echtheid etc.

Onderdrukking van testosteron zal zeker gebeuren bij het nemen van de meeste SARM's, en dat is prima. In feite wordt het verwacht. Wanneer u een extern hormoon inneemt, of het nu een SARM, steroïde of prohormoon is, stopt uw lichaam tijdelijk met het produceren van de volledige voorraad testosteron.

Het goede nieuws is dat uw lichaam zeer snel terugkaatst op SARM's versus testosteron of prohormonen. In feite wordt u alleen onderdrukt tijdens het fietsen, en uw lichaam is meestal in volle gang 30 dagen nadat u stopt met het innemen van sarms. Met steroïden kan het 9 maanden tot een jaar duren, en sommige mensen herstellen nooit. Houd uw cyclus van LGD tot 8 weken of korter en u zult geen problemen tegenkomen.
 
Het is zo als je niet nakuurt je in een dip terecht 'kan' komen en hierdoor een deel van je zuurverdiende gains kan gaan verliezen. Of je in de dip terechtkomt is puur persoonlijk zover ik weet.
 
Het is zo als je niet nakuurt je in een dip terecht 'kan' komen en hierdoor een deel van je zuurverdiende gains kan gaan verliezen. Of je in de dip terechtkomt is puur persoonlijk zover ik weet.

Wat bedoel je met 'een dip'.
 
Dat je een laag testosteron niveau krijgt. Je krijgt niks meer binnen doordat je off bent en je eigen productie ligt ook plat.
 
Dat je een laag testosteron niveau krijgt. Je krijgt niks meer binnen doordat je off bent en je eigen productie ligt ook plat.

Een laag testosteron niveau krijg je sowieso ongeacht nakuur of niet...
Nakuur doe je om je lichaam weer aan het werk te zetten om zelf te produceren.
 
Ja ok, waardoor je dus minder lang in de 'dip' zit en minder VVM verlies, en er dus minder last van hebt.
 
Kijk more plates more dates op youtube met betrekking tot de sarm die je wilt nemen. Sarm webshops hebben altijd info erop staan in hun voordeel. MPMD heeft super veel knowledge en studies dus kijk dat ajb, en fix je voeding voordat je iets doet aan je pf judgend is die namelijk slecht
 
Back
Naar boven