XXL Nutrition

Libido tijdens test-e

van dat geil zijn merk ik niks en ben nu bijna in 5e week :o
Little daddy stel je niet zo aan, ik heb geen enkele keer last gehad van mijn injecties tot nu toe :p heb quads en glutes al geprobeerd, 3ml per keer. Het enige wat ik wel had was dat na de eerste injectie (op elke spot weliswaar) de dag erna wat stijf was, meer niet :)

van dat geil zijn merk ik niks en ben nu bijna in 5e week :o
Little daddy stel je niet zo aan, ik heb geen enkele keer last gehad van mijn injecties tot nu toe :p heb quads en glutes al geprobeerd, 3ml per keer. Het enige wat ik wel had was dat na de eerste injectie (op elke spot weliswaar) de dag erna wat stijf was, meer niet :)
welke merk gebruik je dan? Ik kan srs nu moeilijk opstaan en lopen terwijl ik echt perfect heb geinject en 2 ml heb geinject in 2 min, daarna douchen + ibu 400 mg genomen maar alsnog mocht het niet baten.

welke merk gebruik je dan? Ik kan srs nu moeilijk opstaan en lopen terwijl ik echt perfect heb geinject en 2 ml heb geinject in 2 min, daarna douchen + ibu 400 mg genomen maar alsnog mocht het niet baten.

Merknamen mogen niet genoemd worden he.. Maar idd volgens mij heb jij ook wel iets verkeerd gedaan, ik heb nooit echt last gehad, enkel de 2de keer ibu genomen omdat ik echt nog amper kon zitten, maar was na die ibu alweer weg. Ik vermoed dat ik toen perongeluk mijn spier een beetje heb opgespannen tijdens het injecten, let er nu op dat ik volledig onstpanning lig/sta bij inject, sindsdien nergens nog last van.

Qua libido, tja, is persoonsgebonden ook, ene heeft er meer last van dan de andere. Ik had bv in week 3 heel veel last, na een keer van grond gegaan te zijn heb ik er nu aanzienlijk minder last van. Al begint het nu de laatste dagen weer erger te worden, opzoek gaan naar de volgende dan maar ;)

Waarom zou het na een week of 4-5 minder worden?
Word een 10 weken test e kuur.
omdat je in die weken je levels stijgen daarna blijf je op een zelfde niveau dan ben je wel geiler als normaal hoor maar in het begin is ergste en ik zou gewoon altijd provi mee laten lopen heerlijk middel

Ik heb er iig geen last van. Twee maten van me doen hetzelfde kuurtje met dezelfde middelen, en zij hebben ook geen last. (Voor de ene is het ook de eerste keer, de andere had al eenmaal gekuurd). Degene die al eens had gekuurd zit ook op grotere hoeveelheden, 2x4ml per keer, en heeft ook nergens last van. Merk je het aan je gains dat je aan het kuren bent? Anders is het mss fake :D

Ik heb er iig geen last van. Twee maten van me doen hetzelfde kuurtje met dezelfde middelen, en zij hebben ook geen last. (Voor de ene is het ook de eerste keer, de andere had al eenmaal gekuurd). Degene die al eens had gekuurd zit ook op grotere hoeveelheden, 2x4ml per keer, en heeft ook nergens last van. Merk je het aan je gains dat je aan het kuren bent? Anders is het mss fake :D
Zit nog in week 2 , maar kilos zijn er wel op 3-4 kg

Ik verwacht een topic van ''injectiepijn wel zelf'' en pijn duurt overigens lang, echt een week voordat je uberhaubt benen kunt trainen en dan moet je weer injecteren.

Als je het goed doet zal je geen pijn krijgen tijdens het injecteren maar een dag of 2 daarna begint het feest.

Niet op letten Little Daddy loopt een beetje te zeuren. ;)

Ik deed de dag erna alweer benen, je kan wel even last hebben van een stijve bil.

En je bent gewoon veel geil. Hopen dat er niet teveel mooie vrouwtjes in de sportschool trainen haha :P

Ik heb tot week 5 echt van wel last gehad vooral na beentrainingen. Dat deed van injectie dag tot injectie dag al begreep ik uit reviews ook dat de gebruikte gear/batch dit probleem vaker had bij een aantal gebruikers.

Libido is hier juist weer voor mijn gevoel lager, tenminste de zin in coïtus zelf is minder dan normaal echter de erecties wel harder en langer. Wel een must voor mij voor begin van iedere dag klaar te komen om ongewenste erecties te vermijden/verminderen.

Ik heb tot week 5 echt van wel last gehad vooral na beentrainingen. Dat deed van injectie dag tot injectie dag al begreep ik uit reviews ook dat de gebruikte gear/batch dit probleem vaker had bij een aantal gebruikers.

Libido is hier juist weer voor mijn gevoel lager, tenminste de zin in coïtus zelf is minder dan normaal echter de erecties wel harder en langer. Wel een must voor mij voor begin van iedere dag klaar te komen om ongewenste erecties te vermijden/verminderen.
Welke week heb je dit gehad qua libido? Want heb echt niet bijvoorbeeld buiten ofzo met een stijve zitten lopen.

Welke week heb je dit gehad qua libido? Want heb echt niet bijvoorbeeld buiten ofzo met een stijve zitten lopen.

week 3/4 en is eigenlijk zo gebleven.

Moet zeggen dat ik off bijna dit probleem ook weleens heb maar nu bijna dagelijks.

Wel grappig te zien hoe groot verschillen kunnen zijn in dezelfde kuur bij verschillende mensen.

week 3/4 en is eigenlijk zo gebleven.

Moet zeggen dat ik off bijna dit probleem ook weleens heb maar nu bijna dagelijks.

Wel grappig te zien hoe groot verschillen kunnen zijn in dezelfde kuur bij verschillende mensen.
Heb 100x meer test in mn lichaam moet wel een groot verschil zijn imo :p

libido is niet alleen test he

komt nog wel meer bij kijken

Zit nog in week 2 , maar kilos zijn er wel op 3-4 kg
ik ben eigenlijk zelf aan het twijfelen of mijn vials niet fake zijn :p Heb vials van test van een Europees Pharmaceutief Labo (;)) waar een etiket van tren opgeplakt is. Volgens mijn dealer, maten en nog enkelen hier op DBB blijkt dat er idd een batch was die verkeerd geëtiketteerd was. Al denk ik wel dat ik het zou merken als ik tren in mn eerste kuurtje stak ipv test :p
Ben nu over de helft van de 4e week, was na 2-3weken al dikke 4kg bij, en dit blijft nu ook zo. Zeer geringe libido verhoging maar aanwezig ook.
Misschien nog even de weken uitdoen en kijken naar het eindresultaat, kreeg toch al enkele reacties dat ik goed vooruitging, misschien zie ik het zelf niet :D

Little Daddy, waar ben je mee bezig dude, probeer je hem te demotiveren ofzo

Terug
Naar boven