AndroidHealthClinic

libidoverlies gehad en libido weer terug na xtc

Pep zet je nieren nogal aan het werk idd.
En als je ON bent hou je vaker toch wel wat meer vocht vast. Na een nachtje pep ben je zo een kg of 5 lichter..

Edit:

xtc en kuren tegelijk?

Laatst bewerkt:
Pep zet je nieren nogal aan het werk idd.
En als je ON bent hou je vaker toch wel wat meer vocht vast. Na een nachtje pep ben je zo een kg of 5 lichter..
Ja inderdaad,ik was aardig wat vocht kwijt en lekker plat.

---------- Toegevoegd om 10:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

xtc en kuren tegelijk?
Goed verantwoord bezig man, we zijn trots op je

zwakkeling
Iedereen weet wel dat het niet goed is.
Maar goed ik neem aan dat we allemaal geen alcohol nuttigen(wat 10x schadelijker is)dus dan kan je ervoor kiezen om toch 3x per jaar een paar pillen te nemen.
Je moet toch een x uit je naad.

Als ik een keer xtc pakte werkte me jonge heer echt niet meer. En het was kleiner als een knakworst.
ik heb vroeger toen ik nog niet sporte een xtc periode gehad van half jaar elk weekeind en nog nooit een stijve kunnen krijgen bijna. Alleen de knakworst weer.

zat wss gewoon in je kop dan

Denk ook echt dat hij zich iets aan zal trekken van jouw mening :rolleyes:

Hoeft ook niet, ik vind je een zwakkeling
Zie het om me heen ook overal gebeuren, altijd dezelfde types, kuren en drugs gebruiken tegelijk.

Gewoon schijt hebben aan je lichaam, echt verantwoord bezig man

Oh nu vind je mij een zwakkeling? :o

Lekker in hokjes blijven denken man, die multiculti samenleving in R'dam heeft jou veel goeds gedaan, te lezen aan je wijsvingertjesposts...

Nee hij is wss nog veel Roomser ;)

Hoeft ook niet, ik vind je een zwakkeling
Zie het om me heen ook overal gebeuren, altijd dezelfde types, kuren en drugs gebruiken tegelijk.

Gewoon schijt hebben aan je lichaam, echt verantwoord bezig man

Wat is verantwoord en wat niet...... Idd denk je veel te veel in hokjes en wat de mensheid om je heen bedacht heeft.

Goed zal het niet zijn, maar waarschijnlijk ook niet zo slecht als jij het beschrijft. Gelukkig veroordeeld niet iedereen mensen meteen als ze anders zijn of andere dingen doen dan jou....

Wat is verantwoord en wat niet...... Idd denk je veel te veel in hokjes en wat de mensheid om je heen bedacht heeft.

Goed zal het niet zijn, maar waarschijnlijk ook niet zo slecht als jij het beschrijft. Gelukkig veroordeeld niet iedereen mensen meteen als ze anders zijn of andere dingen doen dan jou....

Ik veroordeel niemand, iedereen leeft ze eigen leven en daar heb ik respect voor.
Dat neemt niet weg dat ik mijn mening mag geven

Als mensen dat niet waarderen, is hun pakkie aan

Ik ben ervan overtuigd dat als je kuurt dat je van andere teringzooi afmoet blijven.

Het is allebei niet goed voor je lichaam, ik ben van mening als je t 1 doet, laat t ander dan liggen en niet allebei.

Maargoed iedereen denkt er anders over en dat is maar goed ook, had niet zo sarcastisch moeten reageren:)

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Oh nu vind je mij een zwakkeling? :o

Lekker in hokjes blijven denken man, die multiculti samenleving in R'dam heeft jou veel goeds gedaan, te lezen aan je wijsvingertjesposts...

Zwakkeling had ik weg moeten laten, was eigelijk nergens voor nodig en nogal overdreven, dus jou vindt ik ook geen zwakkeling

Maar neemt niet weg dat ik het nog steeds erg dom en slecht vindt, maargoed dat is mijn mening

Edit:
Bij deze me wat ondoordachte reactie aangepast

Ik veroordeel niemand, iedereen leeft ze eigen leven en daar heb ik respect voor.
Dat neemt niet weg dat ik mijn mening mag geven

Als mensen dat niet waarderen, is hun pakkie aan

Ik ben ervan overtuigd dat als je kuurt dat je van andere teringzooi afmoet blijven.

Het is allebei niet goed voor je lichaam, ik ben van mening als je t 1 doet, laat t ander dan liggen en niet allebei.

Maargoed iedereen denkt er anders over en dat is maar goed ook, had niet zo sarcastisch moeten reageren:)

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Zwakkeling had ik weg moeten laten, was eigelijk nergens voor nodig en nogal overdreven, dus jou vindt ik ook geen zwakkeling

Maar neemt niet weg dat ik het nog steeds erg dom en slecht vindt, maargoed dat is mijn mening

Edit:
Bij deze me wat ondoordachte reactie aangepast

Dan is iedereen nu weer vriendjes:)

Groepshug?:trio::aai::wanker:

Sindsdien is je libido helemaal terug ok? :roflol:

Komop gast, misschien dat xtc je de avond zelf geiler heeft gemaakt maar LT libido boost?

Beetje faalangst nadat het ff niet meer lukte verhaal/mogelijk is je gear echt shit.

Terug
Naar boven