Slot
Slot
Slot
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lezen, veel lezen, en op je sportschool vragen, veel vragen.
, werk al 2 jaar..Al die afkortingen en termen dat ik hier lees, begrijp er geen kloot van..
Ik zit trouwens niet op een sportschool, werk al 2 jaar..

Al die afkortingen en termen dat ik hier lees, begrijp er geen kloot van..
Ik zit trouwens niet op een sportschool, werk al 2 jaar..

lol.. ik werk al 2 jaar
Ik geef je 1 tip: voeding. Dat is het belangrijkste. Daarna moet je intensieve krachtraining doen, minimaal 3 keer in de week.
Ga eerst is 6 maanden keihard krachtraining doen in combinatie met een goed voedingschema. Je zal zien dat je lichaam na die 6 maanden er een stuk beter voorstaat. Van daar uit kan je dan verder werken aan je doel.
Maar eerst 6 maanden een basis voor je lichaam bouwen.
Dat lees ik overal! Wat zijn stickies?
---------- Toegevoegd om 03:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:12 ----------
Letten op m'n voeding, dat wil ik wel, maar ik eet wat de pot schaft, ik kan mijn eigen eten niet gaan klaarmaken en heb daar geen tijd voor trouwens
Bullshit en ook meteen troll.
Eten of niets bereiken dat is de boodschap hier.
Gewoon goed voedingsschema maken aan hand van de stickies in de voedingssectie.
Daarna een trainschena bouwen, liefste fullbody voor een beginner.
Daarna hier alles posten en vragen of het zo beetje op orde is...
Letten op m'n voeding, dat wil ik wel, maar ik eet wat de pot schaft, ik kan mijn eigen eten niet gaan klaarmaken en heb daar geen tijd voor trouwens
Zo grappig als mensen zeggen "heb geen tijd" terwijl ik wedstrijd bbers ken die een eigenzaak hebben bv.
Ik wil geen bodybuilder worden. Wil spieren kweken, mijn vrouw daarvoor verwaarlozen zie ik niet zitten.. Ik werk met de nacht.. Dus mijn eetstijl aanpassen word een moeilijke zaak.