Fitness Seller

lijfsportenmiddelen

bencher

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
wie kent de site www.lijfsportenmiddelen.nl ?
heb je al eens gelezen wat er allemaal verbonden is aan aas gebruik , is dit nu de vollledige waarheid of is dit ook weer sterk overdreven?

het lijkt wel alsof je echt gedoemd bent op ziektes en afwijkingen bij het gebruik van aas.

NeCeDo kindje deze site.

Wat er staat zijn in principe waarheden, maar wel op zo'n een manier gebracht die aansluit met hun visie dat je niet moet gebruiken.

bencher zei:
het lijkt wel alsof je echt gedoemd bent op ziektes en afwijkingen bij het gebruik van aas.

Op een pakje cigaretten staat ook dat je gedoemd bent om te sterven als je een cigarette rookt.

Moest je weten wat er allemaal in het vlees zit dat je al jaren eet , dan ben je ook gedoemd om te sterven...

kbedoel maar dat alles zijn nadelen en neveneffecten heeft. Volgens mij is het zo dat hoe meer misbruik je maakt van een product hoe schadelijker het is voor je lichaam.

• Topic Starter Topic Starter

ja ik weet het, is hetzelfde als die todd ganci die verwonderd is dat alles breekt en kneust wanneer i 13 verschillende middelen gebruikt en set ups doet met 100 kilo aan zen nek.

maar toch stel ik mij de vraag of wij(ikzelf ook) over 20 jaar niet sterk in de problemen gaan komen door het kuren, als je bv nog het veilige pad neemt en relatief milde middelen gebruikt en niet al te lang kuurt voor de komende 10 jaar , dan zit je aan een 20 tal kuurtjes die je erop hebt zitten als je halfweg de dertig bent.

volgens mij(maar wie ben ik) vallen de nadelen miss wel mee als je echt niet gaat overgebruiken en tegelijkertijd je voorzorgsmaatregelen neemt.

op die site staan imo ook dingen die niet kloppen, vooral ivm nakuren enzo...

Terug
Naar boven