Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb zelf nooit sterke gevoelens van medelijden bij veel dingen maar je kind verliezen moet ongeveer het meest verschrikkelijke zijn op de wereld. Rip.
Er wordt hier en daar gesuggereerd dat hij er zelf een einde aan heeft gemaakt. Omdat hij veel gepest werd
Er wordt hier en daar gesuggereerd dat hij er zelf een einde aan heeft gemaakt. Omdat hij veel gepest werd
Politie: Sterke aanwijzingen zelfmoord Anass
Het onderzoek in Wassenaar en sectie op het lichaam van de 13-jarige Anass Aouragh hebben 'sterke aanwijzingen' opgeleverd dat de jongen zelfmoord heeft gepleegd. Dat zegt de politie.
De aanwijzingen zijn naar voren gekomen 'uit de eerste resultaten van het onderzoek, op de locatie waar het lichaam is aangetroffen, en op het lichaam van de overleden', zegt de politie in een persbericht. Wat de sterke aanwijzingen voor zelfmoord zijn, wil de politie niet toelichten.
Politie Haaglanden zegt in het persbericht dat het onderzoek nog verder gaat 'omdat in deze fase van het onderzoek een misdrijf nog niet kan worden uitgesloten'.
Vandaag opnieuw onderzoek
Ook vandaag is in Wassenaar onderzoek gedaan op de plaats waar gisteren het lichaam van Anass Aouragh is gevonden. Dat deed de politie naar aanleiding van een tip.
Hoe de vermiste scholier is overleden, is daardoor nog steeds onduidelijk. De resultaten van het onderzoek naar het lichaam van Anass worden na het weekeinde bekendgemaakt.
Zoiets las ik vanochtend ook in de telegraaf. Mede leerlingen zeiden dat hij nogal modieus was en altijd de laatste trend wilde volgen. Denk maar hierbij aan skinny broeken, sjaaltjes enz. In het begin was het alles goed maar daarna werd hij voor homo uitgemaakt. Een gaf het zelfs publiekelijk toe in de krant maar heeft er nu spijt van.....
Zoveelste geval dit jaar, Tim en dan weer het meisje die voor de trein is gesprongen, waar houdt het op?
Er is echter geen simpele oplossing voor dit soort praktijken anders zouden dit soort pesterijen allang klaar zijn.
Ik hoop dat de dader snel wordt opgepakt als hij geen zelfmoord heeft gepleegd.
Tja, als je als 13-jarige constant voor homo wordt uitgemaakt (of je het nu bent of niet) en er mee wordt gepest door randdebielen zoals ik ook al enkelen op dit forum heb leren kennen, dan moet je sterk in je schoenen staan om daar tegen te kunnen.
Tel daar nog eens bij op de cultuur waar hij waarschijnlijk uit komt, die het waarschijnlijk nog moeilijker voor hem maakte - dan kun je zo zien hoe het zover heeft kunnen komen;-(((((
Walgelijk.
Tja, kunnen ze kinderen van 13 die hem uitmaakte voor homo de schuld in de schoenen schuiven.
Juridisch niet, maar ze mogen wel eens goed bij hun nekvel gepakt worden zodat ze inzien wat ze aangericht hebben.
Inderdaad die massale aandacht van de laatste tijd zet jonge tieners alleen maar op ideeën
Wanneer je rip anass snel zegt klinkt het als rape anus, ik vermoed daarom ook een blanke pedo.

is met alles,.. neem bvb die gezinsmoorden,.. 1 vd ouders ziet 't even niet meer zitten en kabang,.. kids en partner ook gelijk maar mee,... Triest, maar zo waar dat de media hier een heeeeeel grote rol in speeld.
Trek je die conclusie zelf of is dit werkelijk onderzocht?