- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe erg ik t ook vind. Niet iedereen van 13 jaar is al zo vergevorderd in zijn cognitieve en emotionele ontwikkeling pm hier volledig besef van te hebben. Daarnaast heeft deze leeftijd meer de behoefte om er bij te horen en bevestiging te zoeken bij klasgenoten. 13 jaar wil dus niks zeggen over het besef wat ze kunnen hebben. Voor zulke uitspraken raad ik je pedagogische literatuur aan.
Ik zeg niet dat ze dat besef altijd hebben, maar als zoiets gebeurt, mag hen dat besef wel bijgebracht worden.
2 maanden, idd, en er zijn er 12. Stel dat dit alle zelfmoorden van tieners zijn dit jaar:Ik kom hier met 3 nieuwsverhalen (3 zelfmoorden) in het tijdsbestek van (net) 2 maanden

(not to mention dat je de verwaarloosbaarheid van het verschil in mediategenwoordigheid tussen 2010 en 2011 negeert wat dus duidelijk wijst op een andere oorzaak als je het gaat hebben over een stijgende lijn in zelfmoorden
)en dan ook nog zo'n comment. man, je onwetendheid kent geen grenzen![]()

Je post: is met alles,.. neem bvb die gezinsmoorden,.. 1 vd ouders ziet 't even niet meer zitten en kabang,.. kids en partner ook gelijk maar mee,... Triest, maar zo waar dat de media hier een heeeeeel grote rol in speeld.Een mening/persoonlijke constatering gelijk interpreteren als een feit,.. hmmhmm getuigd van een groot intelect
Beter had je indien je wilt ontkrachten gelijk met cijfers aangekomen,.. ik zeg zeker niet dat mijn mening de enige juiste is, enkel dat ik dit vind,.. meer niet.
Echter het "feit" dat jij je genoodzaakt ziet zo kleinerend en triest ( of althans een poging doet tot,.. ) te reageren zegt meer over jou dan over mij lijkt me,..

nee, eerder een grote walging en haat voor idioten die de wereld vernken door niet na te denken vooraleer ze hun bek open trekken en belachelijke vooroordelen en foute interpretaties te verkondigen als feiten

2 maanden, idd, en er zijn er 12. Stel dat dit alle zelfmoorden van tieners zijn dit jaar:
2x6=12 -> 3x6=18 < 40 (dus als deze lijn blijft aanhouden krijg je in 2013 dus een lager aantal zelfmoorden dan in 2011)
you ****ing serious?
nooit statistiek gehad jij hé(not to mention dat je de verwaarloosbaarheid van het verschil in mediategenwoordigheid tussen 2010 en 2011 negeert wat dus duidelijk wijst op een andere oorzaak als je het gaat hebben over een stijgende lijn in zelfmoorden
)

Je post: is met alles,.. neem bvb die gezinsmoorden,.. 1 vd ouders ziet 't even niet meer zitten en kabang,.. kids en partner ook gelijk maar mee,... Triest, maar zo waar dat de media hier een heeeeeel grote rol in speeld.
Jij verkondigt hier geen persoonlijke mening maar probeert een foutief iets als feit neer te zetten zonder enig bewijs. Getuigt van een groot intellect.![]()

nee, eerder een grote walging en haat voor idioten die de wereld vernken door niet na te denken vooraleer ze hun bek open trekken en belachelijke vooroordelen en foute interpretaties te verkondigen als feiten:eyes
,.. whahaha te erg,... triest figuurtje ,..in mij ogen waar,... zoals je zelf al aangeeft zonder onderzoek,.. dus blijft een mening,.. dat jij het interpreteert als een feit,.. niet mijn pakkie an
En typo's who cares,... ik niet iig,.. kan me er niet druk om maken,.. hoop jij ook niet al te erg,.anders slaap je straks niet lekker![]()
)De wereld vernken,.. whahaha te erg,... triest figuurtje ,..

Nee nooit statistiek gehad, ik kan niet tegen cijfers
Heb je ook cijfers over zelfmoordpogingen nu je toch bezig bent?
Ik heb gewoon het idee dat het tegenwoordig vaker voorkomt, schreeuw om aandacht van tieners, ook via social media
maar de cijfers zijn anders klaarblijkelijk

zulke idiote uitspraken blijven meestal niet beperkt tot politiek ongeladen onderwerpen zoals deze, maar worden door getrokken naar andere velden die wel van belang zijn, vandaar![]()
dat mag ik hopen van niet,.. als men politiek bedrijft mag ik hopen dat wanneer acties ondernomen worden er weldegelijk onderzoeken aan vooraf gaan en men dingen staaft.
Hier echter zitten we op een forum,... waar je je MENING over dingen knt geven,... loopt allemaal wel los jongen,.. Niet te zwaar aan tillen,...

)
") is omdat ik het op een offensieve manier heb gezegd en je ego het nu niet kan lijden om je ongelijk toe te geven. 9 kansen van de 10 had je me gewoon gelijk gegeven als ik op een vriendelijke, half vragende manier je het licht had laten zien, als in: "denk je niet dat... cijfers zeggen dit en dat..."
. Imo als je zelfmoord pleegt steek jezelf dan in de brand ergens waar veel mensen in de buurt zijn, in een winkel centrum bijv. dan krijg je de meeste aandacht.
goede logica, als je er vanuit gaat dat mensen alleen zelfmoord plegen om de aandacht
fokking eng, pijnlijk als je het overleeft, en dan is het ook nog eens awkwardGrappig dat vrouwen voornamelijk een minder pijnlijke manier voor zelfmoord kiezen dan mannen. Imo als je zelfmoord pleegt steek jezelf dan in de brand ergens waar veel mensen in de buurt zijn, in een winkel centrum bijv. dan krijg je de meeste aandacht.
veel kinderen van die leeftijd hebben dat vermogen om dat besef te krijgen nog niet ontwikkeld.(Allemaal wetenschappelijk onderzoek). Pesten moet dus al aan t begin van de situatie aangepakt worden in plaats van naderhand wanneer t te laat is.
veel kinderen van die leeftijd hebben dat vermogen om dat besef te krijgen nog niet ontwikkeld.(Allemaal wetenschappelijk onderzoek). Pesten moet dus al aan t begin van de situatie aangepakt worden in plaats van naderhand wanneer t te laat is.