Fitness Seller

Lijk vermiste jongen Anass Aouragh (13) aangetroffen

@Angelus,.. lol wordt je er moe van jochie,... gaan we toch niet uitkomen,.. jij vindt jouw ding, ik de mijne.

lol, dat jij nog denkt dat dit open is voor debat, het bewijs is geleverd, het gaat niet meer om "dingen vinden" :roflol:

Jou "eerste gok ik" post heb je gepost terwijl ik mijn vervolgpost aan het typen was.
is dat ook maar relevant voor iets dat je dit aanhaalt?

"maar jij gaat vertellen dat je geen "trend" herkend, of enige invloed vd media dan"

Lijkt mij duidelijk dat ik hier naar ZIJN mening vraag, wat impliceert dat het andere MIJN mening is,..
Maar goed,.. ook ik heb t hier wel mee gehad,.. zoals gezegd houden we beide voet bij stuk,... ga daar ook absoluut niet van afwijken ;),.. en jij ook niet. Klaar dus :D

het gaat niet om zijn mening van een trend wel of niet herkennen einstein, het gaat erover dat jij 'een trend herkennen in de media' ziet als bewijs voor een causaliteit tussen media-aandacht en zelfmoord. Man als je zelfs na 4 pagina's discussieren nieteens weet wat de kwestie is... ik hoop maar dat jij je nooit voortplant:(

ik antwoord niet op homocoïtusuele avances van ecto's:trollface:
Nou das grof. Het was geen avance, zeker niet homoseksueelen ecto :sad:

BFF, soulmates, je weet? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

(staat jou derde been hier nergens op de site, breed was dat lichaam nou ook niet? :confused: )

Nou das grof. Het was geen avance, zeker niet homoseksueelen ecto :sad:

BFF, soulmates, je weet? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

(staat jou derde been hier nergens op de site, breed was dat lichaam nou ook niet? :confused: )

ik zei toch ook niet dat ik geen ecto ben? enkel dat ik enkel op homocoïtusuele avances van niet-ecto's inga:)

---------- Post toegevoegd Sat 9 Feb 2013 om 00:25 ----------

sorry dikke, enkel meso's

• Topic Starter Topic Starter
slotje

dat ik een neurotische compulsie heb om mensen die foutieve uitspraken doen op hun foutieve redeneringen te wijzen is al langer bekend;)
of had je het over xxltje?

Over XXL natuurlijk. Dat hij in gaat op die lage provocaties van me :roflol: wel heel makkelijk op de kast te krijgen.

Terug
Naar boven