Fitness Seller

Lijnzaad verhoogt aanmaak testosteron

Bezoekers in dit topic

Nice, ik zal eens kijken bij mn Jumbo of ze het hebben.
 
Nice, ik zal eens kijken bij mn Jumbo of ze het hebben.

Probeer anders eens de reformwinkel.

PS: ongemalen is waarschijnlijk beter (minder oxidatie), maar dan moet je het wel zelf malen (is veel te veel werk), anders schijt je ze onverteerd weer uit.
 
Lijnzaadolie zit ook in omega 3-6-9 capsules van de Kruidvat. Mischien een beter alternatief ? Overigens weet ik niet of lijnzaad lekker smaakt. Als jullie het goed vinden smaken wil ik het wel een keertje halen.
 
Laatst bewerkt:
Gebroken lijnzaad is best lekker, ik vind het wat weg hebben van (beuken)nootjes...
 
Toch ook maar eens een pak zonnatura gebroken lijnzaad gehaald. ik gooi het gewoon door de brinta 's ochtends. Proef er eigenlijk niet zoveel van.
 
Eventjes gedaan, maar mee gekapt. Ik krijg er 'het schijt' van :D
 
Het verhoogt toch ook de kans op prostaatkanker met iets van 50%?
 
Het verhoogt toch ook de kans op prostaatkanker met iets van 50%?
Idd, tijdje terug was iedereen op DBB gestopt met lijnzaad omdat het de kans op prostaatkanker ofso zou verhogen. Niks van waar?
 
Dat was lijnzaadolie en geen lijnzaad.

Lijnzaadolie verhoogt de kans op prostaatkanker volgens dit onderzoek. Lijnzaad zelf verlaagt echter de kans op prostaatkanker volgens dit onderzoek.

Vergis je dus niet tussen deze twee.
 
Dat was lijnzaadolie en geen lijnzaad.

Lijnzaadolie verhoogt de kans op prostaatkanker volgens dit onderzoek. Lijnzaad zelf verlaagt echter de kans op prostaatkanker volgens dit onderzoek.

Vergis je dus niet tussen deze twee.
lekker logisch???
 
Dat was lijnzaadolie en geen lijnzaad.

Lijnzaadolie verhoogt de kans op prostaatkanker volgens dit onderzoek. Lijnzaad zelf verlaagt echter de kans op prostaatkanker volgens dit onderzoek.

Vergis je dus niet tussen deze twee.
ja dit is echt een heel goed andwoord???
Het gaat om alfa-linoleen(spelling voorbehouden)wat de prostaat doet groeien, dit zit in de olie net zo veel als in de zaadjes slimmerik
 
Kan je dit ook gwn gelijk uit de zak eten, als je honger hebt of op school zit, of is het echt iets voor door eten heen?
 
Kan je dit ook gwn gelijk uit de zak eten, als je honger hebt of op school zit, of is het echt iets voor door eten heen?

Zijn kleine zaadjes - voor mij is het echt om door iets heen te eten (bijv. havermout of kwark).
 
IK heb presies het zelfde zakje gekocht, nog niet opengemaakt, je kan het bij je muesli doen, iemand nog andere ideeën?
 
Hmmm tijd om dat maar is door mijn kwark te pleuren , is weer wat anders dan muesli...
 
Hmm, klinkt best goed yoshuba..
Denk dat ik dit ook is ga aanschaffen, gewoon ter afwisseling van eieren in shakes..
Ik blend die shakes wel dus dat is dan miss ook beter opneembaar..

is 50 gram overkill of niet?
 
Back
Naar boven