Fitness Seller

Uiensap

En hoeveel zou je er dan van moeten eten per dag?

nolvadex en clomid verhoogt het testosteron niet. Toen gestopt met lezen.

Serum total testosterone significantly increased in all the test groups....waarom geen resultaten over de verhouding tussen vrij en gebonden testosteron. Het resultaat nu zou erg goed kunnen zijn maar stel dat de verhouding gebonden/vrij ten on gunste mee veranderd met een factor 4 oid?

En 4g/kg is wel 350 gram ui per dag, dat is best wel verschrikkelijk veel.

De verhouding gebonden T / vrij T zou idd wel leuk zijn om te weten.

Ik denk dat de dosering bij mensen redelijk wat lager kan. Ratten eten per kg lichaamsgewicht een stuk meer dan mensen.

Als je uiensap gaat maken met een sapcentrifuge, dan kan je het 't beste een dagje laten staan in de koelkast. Als je het direct drinkt, is het sap veel scherper en gaat je maag misschien kapot. Ik hoop wel dat het na 24 uur nog steeds zo effectief is in het verhogen van T. :)

Ik probeer het nu overigens ook @ 50ml/dag. Uiensap is veel smeriger dan welk supplement dan ook :eek:
Maar goed ik heb nog nooit een supplement laten staan om de smaak :D en ook uiensap zal ik niet laten staan als het werkt.

Ik heb binnenkort een testosteron meting. Eens kijken of ik boven de range uitkom :)

Kris
(who needs steroids when mother nature provides healthy alternatives? ;) )

Laatst bewerkt:
De verhouding gebonden T / vrij T zou idd wel leuk zijn om te weten.

Ik denk dat de dosering bij mensen redelijk wat lager kan. Ratten eten per kg lichaamsgewicht een stuk meer dan mensen.

Als je uiensap gaat maken met een sapcentrifuge, dan kan je het 't beste een dagje laten staan in de koelkast. Als je het direct drinkt, is het sap veel scherper en gaat je maag misschien kapot. Ik hoop wel dat het na 24 uur nog steeds zo effectief is in het verhogen van T. :)

Ik probeer het nu overigens ook @ 50ml/dag. Uiensap is veel smeriger dan welk supplement dan ook :eek:
Maar goed ik heb nog nooit een supplement laten staan om de smaak :D en ook uiensap zal ik niet laten staan als het werkt.

Ik heb binnenkort een testosteron meting. Eens kijken of ik boven de range uitkom :)

Kris
(who needs steroids when mother nature provides healthy alternatives?)

Wie weet iets nieuws voor jullie voor in aanbieding.

Testo Booster " Onion Juice "

Uiensap? lol

What's next? Koeienstront verlaagt oestrogeen? :rolleyes:

Laatst bewerkt:
je gaat wel heftig meuren volgens mij :D

Al een test gedaan toevallig?

Verder nog mensen aan de slag met uien?

Hmm, ik had hierop al een reply gegeven. Die is blijkbaar niet doorgekomen. Ik heb dinsdag bloed af laten nemen. De uitslag laat nog twee weken op zich wachten.

Ik denk dat de uitslag een beetje teleurstellend zal zijn. Ik had een week lang slaaptekort! :mad: Daar kan ik erg slecht tegen.
Ik voelde die ochtend ook niet echt optimaal. Ik werd pas rond 9.00 uur geprikt en liep al van voor 7 uur nuchter rond :o .

je gaat wel heftig meuren volgens mij :D

Het enige wat 'meurt' is als ik een oprisping heb en er zit nog uiensap in mijn maag. Ik geloof niet dat mijn lichaamsgeur veranderd is. Ik ga er ook geen winden van laten! Valt reuze mee dus.

Wat ik wel gemerkt heb, is dat mijn eetlust wat afneemt. Ik 'voel' lange tijd dat ik uiensap heb gedronken. Het is niet echt vervelend, maar na een paar weken begint het een beetje tegen te staan ;) . Het enige dat echt even doorbijten is, is het opdrinken. Daarna snel water drinken en een boterhammetje met iets zoets.

Eén tip: laat vers geperst uiensap een paar uur staan voor je het opdrinkt! Anders heb je een probleem. Het is in eerste instantie veel te scherp.

Kris :)

Laatst bewerkt:
uitslag gehad?

Ja de uitslag is er. Het was redelijk goed, maar helaas niet uitzonderlijk hoog.

Ik weet jammer genoeg niet wat normale waardes zijn voor mij. Ik heb het testosteron niveau nog maar twee keer eerder laten meten in het kader van onderzoek naar vermoeidheid. Die twee eerdere uitslagen waren lager maar toen voelde ik me ook afgemat. Geen goed vergelijkingsmateriaal.

Na deze laatste keer bloed prikken heb ik het uiensap verder laten staan. Ik kan me vergissen, maar ik voel me iets minder scherp dan met uiensap. Zou de T weer lager zijn? Ik heb geen idee. Daarvoor is mijn lichamelijk gesteldheid te variabel. ;-)

Ik wil het uiensap binnenkort weer oppakken en dan over een paar maanden me me weer laten testen. Het wordt een 'kuur' met diverse voedingsmiddelen en supplementen (en zonlicht :cool: ).

Kris

is het niet mogelijk de uiensap te concentreren in een capsule :d

Terug
Naar boven