Yousri
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tijdens het squaten je broek vol schijten van al die uien lekker hoorJe zal dr ook wel lekker aan de reigerschijt van gaan..
Jij lijkt mij faking chillmijn oksels ruiken naar een wietplantage, maar dat kan ook komen omdat ik sinds donderdag niet gedouched heb
tijdens het squaten je broek vol schijten van al die uien lekker hoor
Serum total testosterone significantly increased in all the test groups....waarom geen resultaten over de verhouding tussen vrij en gebonden testosteron. Het resultaat nu zou erg goed kunnen zijn maar stel dat de verhouding gebonden/vrij ten on gunste mee veranderd met een factor 4 oid?
En 4g/kg is wel 350 gram ui per dag, dat is best wel verschrikkelijk veel.

en ook uiensap zal ik niet laten staan als het werkt.
)De verhouding gebonden T / vrij T zou idd wel leuk zijn om te weten.
Ik denk dat de dosering bij mensen redelijk wat lager kan. Ratten eten per kg lichaamsgewicht een stuk meer dan mensen.
Als je uiensap gaat maken met een sapcentrifuge, dan kan je het 't beste een dagje laten staan in de koelkast. Als je het direct drinkt, is het sap veel scherper en gaat je maag misschien kapot. Ik hoop wel dat het na 24 uur nog steeds zo effectief is in het verhogen van T.
Ik probeer het nu overigens ook @ 50ml/dag. Uiensap is veel smeriger dan welk supplement dan ook
Maar goed ik heb nog nooit een supplement laten staan om de smaaken ook uiensap zal ik niet laten staan als het werkt.
Ik heb binnenkort een testosteron meting. Eens kijken of ik boven de range uitkom![]()
Kris
(who needs steroids when mother nature provides healthy alternatives?)
nolvadex en clomid verhoogt het testosteron niet. Toen gestopt met lezen.
Harnak zei:nolvadex en clomid verhoogt het testosteron niet. Toen gestopt met lezen.
Doen ze wel. Is zelfs een duursporterstrukje.
of je bedoelt het sarcastisch, maar dat betwijfel ik.
Ik heb binnenkort een testosteron meting. Eens kijken of ik boven de range uitkom![]()
Kris
)
Al een test gedaan toevallig?
Verder nog mensen aan de slag met uien?
Daar kan ik erg slecht tegen.
.
. Het enige dat echt even doorbijten is, is het opdrinken. Daarna snel water drinken en een boterhammetje met iets zoets.
).is het niet mogelijk de uiensap te concentreren in een capsule :d