AndroidHealthClinic

Lijnzaad verhoogt aanmaak testosteron

Bezoekers in dit topic

Vond het best lekker, 1,5 eetlepel door mijn shake gedaan.
Totaal niet het idee van een laxerende werking oid.
Ik had er altijd maar de volgende dag last van, maar ik ben behoorlijk gevoelig voor laxerende dingen... :o
 
Je hebt altijd wel negatieve en positieve kanten,,
meer T, meer kans op prostaatkk
Verwarmen voor gifstoffe weg te krijge, door verwarmen krijg je transvetten
zolang je het maten eet en er tussenin blijft is alles perfect en heb je niets om je zorgen te make, hoeveel dat bedraagt weet ik niet:p
 
Ik las net ergens dat je het gewoon kunt kopen in Albert Hein? kan iemand dit bevestigen. Anders ga ik vanmiddag zelf wel even kijken ;)
 
Ik drink op dit moment wel een flesje per week ruim (250ml), nergens last van qua laxerende werking.
 
Als je echt wilt laxeren omdat je geconstipeert bent ofzo, moet je eens elk half uur 3 volle eetlepels olijfolie naar binnen werken. Als je binnne 1 uur niet op de wc bent dan weet ik het ook niet meer....schijt je je in 1 dag helemaal leeg :D
 
Ik eet dat spul al bijna een jaar. Ik kan er niets slechts over zeggen

's Avonds doe ik steeds een flinke schep door mijn kwark, het is best lekker zo. Het zit ook verwerkt in sommige producten die ik eet zoals volkoren zweedse broodjes.

Ik weet niet of het hier al staat maar er zit ook omega 3 in.
 
Ik eet dat spul al bijna een jaar. Ik kan er niets slechts over zeggen

's Avonds doe ik steeds een flinke schep door mijn kwark, het is best lekker zo. Het zit ook verwerkt in sommige producten die ik eet zoals volkoren zweedse broodjes.

Ik weet niet of het hier al staat maar er zit ook omega 3 in.

Zijn er bij jou dingen veranderd sinds de inname van lijnzaad?
 
Lijnzaadolie
55 procent alfalinoleenzuur, 17 procent linolzuur, een omega-6-vetzuur en zo’n 20 procent oliezuur, een omega-9-vetzuur.

Wat heeft de voorkeur, gebroken lijnzaad of lijnzaadolie?
 
Word dan eens tijd dat ik lijnzaad ga kopen
 
Zijn er bij jou dingen veranderd sinds de inname van lijnzaad?

Niets opmerkbaars. Ik heb wel vorige maand een bloedonderzoek ondergaan en mijn totale cholesterol staat heel goed. Ik weet wel niet of hij vroeger hoger stond.

Echt overdreven laxerend vind ik het niet maar het is wel handig om de normale darmfunctie te ondersteunen als je weinig vezels eet of dus low carb of keto doet.
 
Jammer. ik heb het niet kunnen vinden in de Albert Heijn. Misschien het bionatuurcentrum proberen?
 
Jammer. ik heb het niet kunnen vinden in de Albert Heijn. Misschien het bionatuurcentrum proberen?

super de boer en lidl ook niet... ben ook benieuwd waar je die shit kan kopen.

heb maar olijfolie genomen i.p.v. lijnzaadolie, ook lekker door je kwark
 
De Tuinen heeft de rotzooi ook.. zowel koud geperst als in van die zaadvorm.. Zelf zit ik aan de koud geperste en bevalt me prima.. hoewel je na opening het in de koelkast moet bewaren is het moeilijk weg te werken.. Ik neem gewoon een slok uit het flesje zelf.. Niks mengen.. beter 1 slok vies.. dan 500gram kwark met dat spul weg werken..
Bestaan trouwens ook supps in deze vorm gemengt met visolie etc..
 
Back
Naar boven