AndroidHealthClinic

Gestopt Lionel's Log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lionelenzo

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
89kg
Vetpercentage
10%
Na al een hele lange tijd rond gezwerft te hebben op dit forum ga ik ook maar eens een keer foto's van mezelf plaatsen, en dan lijkt me deze contest een goede reden waarom :P

Zou eerst ff wat vertellen over mezelf
Mijn naam is Lionel en ik zit nu al iets over 3 jaar in de sportschool.
Ben 2 weken voor mijn 16de verjaardag begonnen en ben nu 19. In het begin was het natuurlijk niet echt bodybuilding te noemen, maar ik deed wel mijn best.
Ik zit nou al iets langer dan een maand in mijn eerste "echte" cut en tot nu toe gaat het best wel lekker, ben al heel wat %jes gedaalt.

Mijn stats op dit moment zijn:
83kilo ('s ochtends, naakt, lege blaas) Ongeveer 87 overdag voor mensen die willen vergelijken
1,82m
vet% denk ik rond de 11% (zal nog wel een foto van hoe ik er nu bij loop plaatsen)

trainingschema in het simpel:
Maandag: Schouders + in de avond Lacrosse training
Dinsdag: Rug + cardio
Woensdag: Armen + in de avond Lacrosse training
Donderdag: Benen + cardio
Vrijdag: Borst + cardio
Zaterdag: off
Zondag: de laatste tijd wedstrijden

Voor mij is een Lacrosse wedstrijd niet echt een duursport, want ik sta in de verdediging dus trek veel korte sprintjes. Training is natuurlijk wel veel ge-ren. Voor de mensen die denken: Waar de **** heeft die jongen het over, ik zou wel wat youtube filmpjes hier onder zetten.

Schema ziet er miss een beetje raar uit, maar er is een logische verklaring voor :P
Een grote spiergroep kan ik niet combineren met Lacrosse omdat ik dan echt dood ga :P
Maar ik switch wel het schema door elkaar af en toe, maar dit is het schema wat ik heb sinds de cut.

Mijn voedingsschemaop het moment:

7.45: Halve Canteloupe meloen + whey shake
8.15: 40gr Havermout in water + 2 hele eieren 3 eiwitten en 40gr magera kaas

11.00: Een shake(Whey,ei-eiwit, casein) + handje amandelen

13.15: 115gr kalkoen + 80gr magere kaas

15.15: tonijn + lepel pindakaas

16.00: pre-workout. Whey

+- 18.30 Post-workout. Dextrose, dan naar huis fietsen en daar whey

19.30: 180gr broccoli, 200gr sla, 200gr kip

22.00: 250gr kwark

Nu ga ik niet om half 11 al slapen, maar dit is ongeveer het idee. Het loopt altijd wel een uurtje uit ofzo. En dit is op dagen dat ik niet Lacrosse. But you get the point :P

Tips over training en voeding zijn natuurlijk altijd welkom. Kan wel zeggen dat dit voedingsschemaperfect voor mij werkt. Ik shred vet en heb het idee dat ik veel massa behoudt, maar zoals ik al zei; tips zijn altijd welkom.

Zal nog even voor de nieuwsgierigen onder ons wat filmpjes van Lacrosse plaatsen.
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal in ieder geval :P

http://www.youtube.com/watch?v=XUttX6ljzVM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=wfaLVrmnIZ8

Laatst bewerkt:
Ook suc6! Vette sport..komt uit america toch?

succes.

Veel succes! :)

• Topic Starter Topic Starter
Even een klein update'je

Ik had afgelopen weekend een Lacrosse tournooi in Amsterdam, behoorlijk veel gespeelt en vrij "goed" op mijn voeding gelet. Volgens mijn vetmeter ben ik iets gedaalt en ben nu ook van die "puffy nipples" af :P (grootste nadeel bulk)

Ondanks het tournooi maandag mooi mijn schouders kunnen trainen en 's avonds Lacrosse training gehad door een gast-trainer uit de VS.

Dinsdag rug + cardio gedaan, was echt helemaal op... Vanmorgen mezelf gewogen en ik woog 81,7kilo's. Foto's komen deze week

succes!

succes ermee! interessante sport dat lacrosse wordt dat ook in Rotterdam gespeeld?

Update?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven