Lionelenzo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Na al een hele lange tijd rond gezwerft te hebben op dit forum ga ik ook maar eens een keer foto's van mezelf plaatsen, en dan lijkt me deze contest een goede reden waarom 
Zou eerst ff wat vertellen over mezelf
Mijn naam is Lionel en ik zit nu al iets over 3 jaar in de sportschool.
Ben 2 weken voor mijn 16de verjaardag begonnen en ben nu 19. In het begin was het natuurlijk niet echt bodybuilding te noemen, maar ik deed wel mijn best.
Ik zit nou al iets langer dan een maand in mijn eerste "echte" cut en tot nu toe gaat het best wel lekker, ben al heel wat %jes gedaalt.
Mijn stats op dit moment zijn:
83kilo ('s ochtends, naakt, lege blaas) Ongeveer 87 overdag voor mensen die willen vergelijken
1,82m
vet% denk ik rond de 11% (zal nog wel een foto van hoe ik er nu bij loop plaatsen)
trainingschema in het simpel:
Maandag: Schouders + in de avond Lacrosse training
Dinsdag: Rug + cardio
Woensdag: Armen + in de avond Lacrosse training
Donderdag: Benen + cardio
Vrijdag: Borst + cardio
Zaterdag: off
Zondag: de laatste tijd wedstrijden
Voor mij is een Lacrosse wedstrijd niet echt een duursport, want ik sta in de verdediging dus trek veel korte sprintjes. Training is natuurlijk wel veel ge-ren. Voor de mensen die denken: Waar de **** heeft die jongen het over, ik zou wel wat youtube filmpjes hier onder zetten.
Schema ziet er miss een beetje raar uit, maar er is een logische verklaring voor
Een grote spiergroep kan ik niet combineren met Lacrosse omdat ik dan echt dood ga
Maar ik switch wel het schema door elkaar af en toe, maar dit is het schema wat ik heb sinds de cut.
Mijn voedingsschemaop het moment:
7.45: Halve Canteloupe meloen + whey shake
8.15: 40gr Havermout in water + 2 hele eieren 3 eiwitten en 40gr magera kaas
11.00: Een shake(Whey,ei-eiwit, casein) + handje amandelen
13.15: 115gr kalkoen + 80gr magere kaas
15.15: tonijn + lepel pindakaas
16.00: pre-workout. Whey
+- 18.30 Post-workout. Dextrose, dan naar huis fietsen en daar whey
19.30: 180gr broccoli, 200gr sla, 200gr kip
22.00: 250gr kwark
Nu ga ik niet om half 11 al slapen, maar dit is ongeveer het idee. Het loopt altijd wel een uurtje uit ofzo. En dit is op dagen dat ik niet Lacrosse. But you get the point
Tips over training en voeding zijn natuurlijk altijd welkom. Kan wel zeggen dat dit voedingsschemaperfect voor mij werkt. Ik shred vet en heb het idee dat ik veel massa behoudt, maar zoals ik al zei; tips zijn altijd welkom.
Zal nog even voor de nieuwsgierigen onder ons wat filmpjes van Lacrosse plaatsen.
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal in ieder geval
http://www.youtube.com/watch?v=XUttX6ljzVM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=wfaLVrmnIZ8

Zou eerst ff wat vertellen over mezelf
Mijn naam is Lionel en ik zit nu al iets over 3 jaar in de sportschool.
Ben 2 weken voor mijn 16de verjaardag begonnen en ben nu 19. In het begin was het natuurlijk niet echt bodybuilding te noemen, maar ik deed wel mijn best.
Ik zit nou al iets langer dan een maand in mijn eerste "echte" cut en tot nu toe gaat het best wel lekker, ben al heel wat %jes gedaalt.
Mijn stats op dit moment zijn:
83kilo ('s ochtends, naakt, lege blaas) Ongeveer 87 overdag voor mensen die willen vergelijken
1,82m
vet% denk ik rond de 11% (zal nog wel een foto van hoe ik er nu bij loop plaatsen)
trainingschema in het simpel:
Maandag: Schouders + in de avond Lacrosse training
Dinsdag: Rug + cardio
Woensdag: Armen + in de avond Lacrosse training
Donderdag: Benen + cardio
Vrijdag: Borst + cardio
Zaterdag: off
Zondag: de laatste tijd wedstrijden
Voor mij is een Lacrosse wedstrijd niet echt een duursport, want ik sta in de verdediging dus trek veel korte sprintjes. Training is natuurlijk wel veel ge-ren. Voor de mensen die denken: Waar de **** heeft die jongen het over, ik zou wel wat youtube filmpjes hier onder zetten.
Schema ziet er miss een beetje raar uit, maar er is een logische verklaring voor

Een grote spiergroep kan ik niet combineren met Lacrosse omdat ik dan echt dood ga

Maar ik switch wel het schema door elkaar af en toe, maar dit is het schema wat ik heb sinds de cut.
Mijn voedingsschemaop het moment:
7.45: Halve Canteloupe meloen + whey shake
8.15: 40gr Havermout in water + 2 hele eieren 3 eiwitten en 40gr magera kaas
11.00: Een shake(Whey,ei-eiwit, casein) + handje amandelen
13.15: 115gr kalkoen + 80gr magere kaas
15.15: tonijn + lepel pindakaas
16.00: pre-workout. Whey
+- 18.30 Post-workout. Dextrose, dan naar huis fietsen en daar whey
19.30: 180gr broccoli, 200gr sla, 200gr kip
22.00: 250gr kwark
Nu ga ik niet om half 11 al slapen, maar dit is ongeveer het idee. Het loopt altijd wel een uurtje uit ofzo. En dit is op dagen dat ik niet Lacrosse. But you get the point

Tips over training en voeding zijn natuurlijk altijd welkom. Kan wel zeggen dat dit voedingsschemaperfect voor mij werkt. Ik shred vet en heb het idee dat ik veel massa behoudt, maar zoals ik al zei; tips zijn altijd welkom.
Zal nog even voor de nieuwsgierigen onder ons wat filmpjes van Lacrosse plaatsen.
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal in ieder geval

http://www.youtube.com/watch?v=XUttX6ljzVM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=wfaLVrmnIZ8
Laatst bewerkt: