Fitness Seller

Lipo 6-x - afvallen

Sil3nc3k3

Cool Novice
Waardering
3
Mijn vriendin wou enige tijd terug beginnen met af te vallen.
Omdat ze wel een duwtje in de rug kon gebruiken besloot ze dus Lipo6x te gaan gebruiken.

Ik heb haar geholpen haar eetgewoontes aan te passen.
-Vermindere inname vet (vooral mijden slechte vetten)
-correct momenten kh's (maar ook verminderde inname)
-eiwitten wat meer aanwezig

Ze eet dus eigenlijk wat minder, maar wel beter.

Nu, 2 weken later is ze ipv af te vallen bijgekomen...

Is het normaal dat ze eerst was bijkomt en dan mss gaat afvallen, want zover zie ik dit product absoluut niets doen, geen extra energie, geen vetverlies, niet minder honger ofzo...

Iemand enige idee? Een eetschema zou idd helpen, maar zou normaal niet nodig moeten zijn om toch al wat vooruitgang te zien..

Haar cardio is atm beperkt tot 2x in de week maar was ervoor 0, dus dit zou ook omhoog kunnen, maar dan weer, waarom nog niets afgevallen?

Hoe ziet haar eetschema eruit? Eet ze volgens haar energiebehoefte?

Bijkomen is nogal relatief he! Hebben we het over 0.1 kg of meer dan 1kg? ;)
Mss drinkt ze meer water, of door de nieuwe manier van eten reageerd het lichaam daar op een vreemde manier op. Over welk tijdschema hebben we het? Kan aan zoveel factoren liggen...

• Topic Starter Topic Starter
ja srry, idd wat snel erover gegaan
Laten we zeggen dat haar eetgewoonte de voorbije 2 jaar hetzelfde is gebleven.
Dus ze at teveel(en slecht) en deed te weinig
Nu is ze dus 2 weken, minder aan het eten, en zeker en vast gezonder.
Maaltijden als kwark later op de dag ipv naar de zak chips te grijpen, geen cake meer, frieten weg, salades erin, over het algemeen gezonder.

@KaleHardloper, zoals ik zei, GEEN eetschema, maar dus letten op wat ze eet...

Ze wil dus een 5-8kg kwijt... (bijgekomen over de jaren)
Nu deze tijd is ze toch al rond een kg bijgekomen, exacte hoeveelheid post k later.

Maar het lijk me mss te zoeken in het zoals DENMAN zegt, aanpassen van het lichaam, meer drinken van water (caffeine droogt uit? Extra sporten = extra drinken) > vehoging van vocht..

Maar al bij al vind ik het toch wat raar, zeker omdat ze al die fatburner neemt :s

ja srry, idd wat snel erover gegaan
Laten we zeggen dat haar eetgewoonte de voorbije 2 jaar hetzelfde is gebleven.
Dus ze at teveel(en slecht) en deed te weinig
Nu is ze dus 2 weken, minder aan het eten, en zeker en vast gezonder.
Maaltijden als kwark later op de dag ipv naar de zak chips te grijpen, geen cake meer, frieten weg, salades erin, over het algemeen gezonder.

@KaleHardloper, zoals ik zei, GEEN eetschema, maar dus letten op wat ze eet...

Ze wil dus een 5-8kg kwijt... (bijgekomen over de jaren)
Nu deze tijd is ze toch al rond een kg bijgekomen, exacte hoeveelheid post k later.

Maar het lijk me mss te zoeken in het zoals DENMAN zegt, aanpassen van het lichaam, meer drinken van water (caffeine droogt uit? Extra sporten = extra drinken) > vehoging van vocht..

Maar al bij al vind ik het toch wat raar, zeker omdat ze al die fatburner neemt :s

Je vriendin doet niet aan krachttraining? zowel kan het natuurlijk dat ze in spieren gegained is, heb je haar vet % laten meten? op de weegschaal afgaan is niet altijd de way to go. Maar je geeft aan dat ze gezonder is gaan eten, stuur je haar hierin of laat je haar gang gaan? iemand die zich niet verdiept in eten weet niet altijd wat de juiste voeding en denkt vaak juist te eten. Ik weet niet of ze een schema heeft of iets dergelijks maar ik adviseer om dit op te zetten met de juiste ekv verhoudingen en dit hier even te posten, maakt het het stuk makkelijker voor haar & advies

het is simpel,
500 kcal onder onderhoud eten.
alle kh eruit halen (max 50 gram per dag)
alle kcal uit onverzadige vetten en eiwitten halen.

Dat komt misschien doordat ze meer zuivel is gaan consumeren, ik hoorde je bijvoorbeeld eerder spreken over kwark eten ipv chips. Ook groente houdt overigens vocht vast. Maar vochtopname is gelukkig beperkt. Ik denk dat je dat extra gewicht voor lief moet hebben want ze eet nu op zijn minst gezonder, over enige tijd zal het gewicht wel weer dalen denk ik.

het is simpel,
500 kcal onder onderhoud eten.
alle kh eruit halen (max 50 gram per dag)
alle kcal uit onverzadige vetten en eiwitten halen.

Ik weet niet of dat zo verstandig is voor haar.
Als ik zo lees wil ze gewoon graag haar aangekomen kg's verliezen en heeft ze verder nog geen kennis over verstandig afvallen. Als ze op een soort low carb gaat zitten en dan haar kg's gauw verliest...zal ze vervolgens (misschien???) weer gewoon eten zoals normaal en veel meer aankomen.

Ik denk dat het beter is als ze toch probeerd om op bepaalde tijden te eten en misschien even te noteren wat ze eet op een dag. Daarnaast meer gaat verdiepen in voeding en meer gaat sporten (kracht en cardio). Als ze namelijk niet echt let op wanneer ze eet en over de hele dag eet kan het makkelijk zo zijn dat ze veelste veel kcal binnen krijgt. En zeker als ze net pas begint met gezonder eten en weinig kennis zijn de meeste geneigd "meer" te eten van het andere eten, omdat ze in hun achterhoofd hebben dat het gezonder is.

Goed heel verhaal, ... misschien moet ze zich zelf maar wat meer verdiepen in voeding/sport. En niet de artikelen uit de elle/libelle/etc bladen.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

P.S. Lipo 6-x als steuntje in de rug??? om te beginnen??? :fuu:

Ik weet niet of dat zo verstandig is voor haar.
Als ik zo lees wil ze gewoon graag haar aangekomen kg's verliezen en heeft ze verder nog geen kennis over verstandig afvallen. Als ze op een soort low carb gaat zitten en dan haar kg's gauw verliest...zal ze vervolgens (misschien???) weer gewoon eten zoals normaal en veel meer aankomen.

Ik denk dat het beter is als ze toch probeerd om op bepaalde tijden te eten en misschien even te noteren wat ze eet op een dag. Daarnaast meer gaat verdiepen in voeding en meer gaat sporten (kracht en cardio). Als ze namelijk niet echt let op wanneer ze eet en over de hele dag eet kan het makkelijk zo zijn dat ze veelste veel kcal binnen krijgt. En zeker als ze net pas begint met gezonder eten en weinig kennis zijn de meeste geneigd "meer" te eten van het andere eten, omdat ze in hun achterhoofd hebben dat het gezonder is.

Goed heel verhaal, ... misschien moet ze zich zelf maar wat meer verdiepen in voeding/sport. En niet de artikelen uit de elle/libelle/etc bladen.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

P.S. Lipo 6-x als steuntje in de rug??? om te beginnen??? :fuu:

Idd, het was maar om die enkele kilo's kwijt te geraken, dat uittellen, exact houden aan dat eetschema is toch allemaal nog niet nodig :s
En ja, ik help haar dus voortdurend, met haar gaan winkelen, alles uitgelegd, KH inname, en wnnr juist, en dat ze niet ALLE vet moet vermijden, maar goede nodig heeft, allé de hele ramzam. Ze cheat wel eens maar, wie niet?

@Duellum hmmm, had ik idd nog niet aan gedacht, ja, ik ben er zowiezo blij mee! Maar haar gevoel doet veel, voelt ze dat het niet goed gaat, dan gaat het voor haar echt niet goed, klinkt mss raar maarja...

@PilatesMeisje:
ja zoals ik al zei, als ze de pillen nam, had ze al zoiets van, ja dat gaat al wat helpen, zo gaat het mij wel lukken, dus nu kan ik er compleet voor gaan, want anders lukt het me niet enz..
Maar omdat je zo geschockt reageert, het product is dus wel echt één van de betere, wat iem dat echt serieus droog wilt staan al zou gebruiken, dus dan zou het toch ook zeker hier al effect moeten hebben?

Toch al heel fel bedankt voor jullie reacties
Ik ga dus de cardio wat serieuzer aanpakken en haar wat meer motiveren om gewoon door te gaan, het kan ook gewoon een moment zijn...

Idd, het was maar om die enkele kilo's kwijt te geraken, dat uittellen, exact houden aan dat eetschema is toch allemaal nog niet nodig :s
NATUURLIJK WEL!
Ga gruwelijk clean op of boven onderhoud eten en je valt geen halve kilo af!

het product is dus wel echt één van de betere, wat iem dat echt serieus droog wilt staan al zou gebruiken, dus dan zou het toch ook zeker hier al effect moeten hebben?
Waarom? Het moment van inname kan verkeerd zijn, je vriendin kan teveel Kcal binnen krijgen...
Wat denk je nou zelf?
Gezond eten & hoeveelheid maakt geen moer uit en dan valt ze wel af? Mis.
Een fatburner is geen wondermiddel. Goed droog worden = eetschema maken, je er aan houden, KT en cardio doen. Als je die dingen niet in orde hebt dan zal een dergelijk middeltje je ook niet helpen.

Waarom niet? Als je het verstandig wilt doen..dus dat ze ook nog probeerd veel spiermassa te behouden..dan is het ook voor die enkele kg's verstandig + DAARNA voor onderhoud. Als ze weer normaal gaat eten, zal ze nog meer aankomen.

En ja, ik help haar dus voortdurend, met haar gaan winkelen, alles uitgelegd, KH inname, en wnnr juist, en dat ze niet ALLE vet moet vermijden, maar goede nodig heeft, allé de hele ramzam. Ze cheat wel eens maar, wie niet?

Ik niet :o

@Duellum hmmm, had ik idd nog niet aan gedacht, ja, ik ben er zowiezo blij mee! Maar haar gevoel doet veel, voelt ze dat het niet goed gaat, dan gaat het voor haar echt niet goed, klinkt mss raar maarja...

@PilatesMeisje:
ja zoals ik al zei, als ze de pillen nam, had ze al zoiets van, ja dat gaat al wat helpen, zo gaat het mij wel lukken, dus nu kan ik er compleet voor gaan, want anders lukt het me niet enz..
Maar omdat je zo geschockt reageert, het product is dus wel echt één van de betere, wat iem dat echt serieus droog wilt staan al zou gebruiken, dus dan zou het toch ook zeker hier al effect moeten hebben?

Pillen zijn géén wonderpillen! Het is een toevoeging naast een goed eetschema + trainingen.

Ze worden gebruikt door;
1. mensen die er verstand van hebben en echt heel laag in hun bf% willen zitten.
2. mensen die geen verstand hebben en denken dat het product er voor zorgt dat ze veel afvallen.

Maakt geen ruk uit of het 1 van de betere fatburners zijn, zolang haar eetschema/trainingsschema niet in orde is...zal die fatburner ook weinig doen.

En eerlijk gezegd vind ik het wat lui om er zo over na te denken.

Toch al heel fel bedankt voor jullie reacties
Ik ga dus de cardio wat serieuzer aanpakken en haar wat meer motiveren om gewoon door te gaan, het kan ook gewoon een moment zijn...

Wat wil ze nou? dat moet je vragen... voor die extra kg's heeft ze ook de moeite genomen extra te gaat eten in slechter voedsel...nou de moeite er in steken om het er af te burnen :fire:

Je vriendin doet niet aan krachttraining? zowel kan het natuurlijk dat ze in spieren gegained is, heb je haar vet % laten meten? op de weegschaal afgaan is niet altijd de way to go. Maar je geeft aan dat ze gezonder is gaan eten, stuur je haar hierin of laat je haar gang gaan? iemand die zich niet verdiept in eten weet niet altijd wat de juiste voeding en denkt vaak juist te eten. Ik weet niet of ze een schema heeft of iets dergelijks maar ik adviseer om dit op te zetten met de juiste ekv verhoudingen en dit hier even te posten, maakt het het stuk makkelijker voor haar & advies
Klopt en dan eten ze gezonder en onbewust ook grotere porties (maar ze denken dat dat ze minder eten, want het 'lijkt' immers minder).

En inderdaad goed om haar een beetje te sturen, maar nog beter als zij zichzelf erin verdiept! :D

Wel jammer dat mensen direct met fatburners gaat beginnen, terwijl hun voeding nog ronduit belabberd is. Inderdaad zoals PilatesMeisje al zegt een beetje slapjes. Het kiezen van de weg met de minste weerstand. 90% van je resultaten komt uit je voeding (als het niet meer is), dus zorgt eerst dat dat helemaal toppie is, dan hebben supplementen ook meer effect. :)

Laatst bewerkt:
ja I know, same here, zelfde stappen gevolgd eer ik aan supplementen begon, en haar ook uitdrukkelijk gezegd, maarja, ze wou het echt enja vrouwen .. :p

Maar zij zelf er helemaal in verdiepen zie k niet dadelijk gebeuren, dus zal ik maar eens verdiepen in het cutten (moest toch ooit gebeuren ^^).
Eetschema komt er dus aannnnnn, terug van 0 beginnen, en als alles in orde is mss terug lipo (zo niet, heb ik me weer wat lekkers voor mijn cut ^^)

Nog eens bedankt allemaal, maar had het zelf moeten weten (luiheid?)

Maar voor degene dat het al gebruikt hadden, vonden het toch een goed product ja?
Dan heb ik het ook specifiek over de nieuwe lipo, niet de oude...

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

en @ pilatesmeisje, damnnnn meid, het resultaat spreekt ook voor zich ;)

Ik denk dat dit nogal een zinloos topic is (nofi).

In de sticky's staat echt genoeg informatie voor je, als je dat hanteert moet je echt een heel eind komen. Maar aan de reacties te zien ben je daar wel op gewezen.

Ik heb lipo 6 ook gebruikt. Mijn bf ging toen van 15% naar 12%. Maar ook ik had dit toendertijd gewoon kunnen doen door goed te cardio-en, en het voedingsschema te verfijnen. Maar ook ik had me toen niet genoeg verdiept in het cutten.
Everyone make mistakes ^^. Gewoon lekker natuurlijk in dit geval doen, je vriendin kan dit gemakkelijk zelf, lekker gaan cardio-en, goed haar voedingsschemahanteren, en in no time is ze die paar kg kwijt. En erna ervoor zorgen dat ze netjes op gewicht blijft (verval dus niet in oude eetgewoontes)

Ik denk dat dit nogal een zinloos topic is (nofi).

In de sticky's staat echt genoeg informatie voor je, als je dat hanteert moet je echt een heel eind komen. Maar aan de reacties te zien ben je daar wel op gewezen.

Ik heb lipo 6 ook gebruikt. Mijn bf ging toen van 15% naar 12%. Maar ook ik had dit toendertijd gewoon kunnen doen door goed te cardio-en, en het voedingsschema te verfijnen. Maar ook ik had me toen niet genoeg verdiept in het cutten.
Everyone make mistakes ^^. Gewoon lekker natuurlijk in dit geval doen, je vriendin kan dit gemakkelijk zelf, lekker gaan cardio-en, goed haar voedingsschemahanteren, en in no time is ze die paar kg kwijt. En erna ervoor zorgen dat ze netjes op gewicht blijft (verval dus niet in oude eetgewoontes)

Fcourse kon ik me er compleet in verdiept hebben, tot de gram alles af wegen, haar voor 100% in het oog houden enz enz enz
Maar zoals ik zei, had ik gedacht dat die paar kg's er zo ook wel af moesten gaan, en was nogal benieuwd naar de Lipo, of ie nu echt wel goed was of niet...

Zelf ben ik nog nooit de cut in gegaan, en had dus nog niet de behoefte me er zo in te verdiepen, maar verwachtte idd wat teveel vn een fatburner...

Anyways, mag slotje op, ogen zijn open gegaan ;)

Laat er gewoon flink cardio-en, en goed het schema hanteren, heb je die lipo evt nog voor jezelf :D

Terug
Naar boven