Sil3nc3k3
Cool Novice
- Waardering
- 3
Mijn vriendin wou enige tijd terug beginnen met af te vallen.
Omdat ze wel een duwtje in de rug kon gebruiken besloot ze dus Lipo6x te gaan gebruiken.
Ik heb haar geholpen haar eetgewoontes aan te passen.
-Vermindere inname vet (vooral mijden slechte vetten)
-correct momenten kh's (maar ook verminderde inname)
-eiwitten wat meer aanwezig
Ze eet dus eigenlijk wat minder, maar wel beter.
Nu, 2 weken later is ze ipv af te vallen bijgekomen...
Is het normaal dat ze eerst was bijkomt en dan mss gaat afvallen, want zover zie ik dit product absoluut niets doen, geen extra energie, geen vetverlies, niet minder honger ofzo...
Iemand enige idee? Een eetschema zou idd helpen, maar zou normaal niet nodig moeten zijn om toch al wat vooruitgang te zien..
Haar cardio is atm beperkt tot 2x in de week maar was ervoor 0, dus dit zou ook omhoog kunnen, maar dan weer, waarom nog niets afgevallen?
Omdat ze wel een duwtje in de rug kon gebruiken besloot ze dus Lipo6x te gaan gebruiken.
Ik heb haar geholpen haar eetgewoontes aan te passen.
-Vermindere inname vet (vooral mijden slechte vetten)
-correct momenten kh's (maar ook verminderde inname)
-eiwitten wat meer aanwezig
Ze eet dus eigenlijk wat minder, maar wel beter.
Nu, 2 weken later is ze ipv af te vallen bijgekomen...
Is het normaal dat ze eerst was bijkomt en dan mss gaat afvallen, want zover zie ik dit product absoluut niets doen, geen extra energie, geen vetverlies, niet minder honger ofzo...
Iemand enige idee? Een eetschema zou idd helpen, maar zou normaal niet nodig moeten zijn om toch al wat vooruitgang te zien..
Haar cardio is atm beperkt tot 2x in de week maar was ervoor 0, dus dit zou ook omhoog kunnen, maar dan weer, waarom nog niets afgevallen?

) weer gewoon eten zoals normaal en veel meer aankomen.