AndroidHealthClinic

lipostabil

• Topic Starter Topic Starter
Absolutely zei:
Bij mij lijkt het dus wel degelijk te werken, wel is het zo dat je enorm moet letten op voeding voor een maximaal resultaat. Uiteraard moet je niet ( zoals heel veel denken) thuis op de bank gaan liggen met een grote zak chips, en afwachten dat het vet verdwijnt. Gewoon als max trainen om het max van je verbranding op gang te brengen.

Pijn in me buik heb ik er niet van, Ik heb wel wat blauwe plekken zo af en toe. maar zijn niet pijnlijk. Ik ga waarschijnlijk 8 behandelingen aan. ik zit nu op behandeling 3, maar dan wel 2 wekelijks. Normaal moet je elke week gaan zetten, maar is voor mij geen doen ivm reistijden.

Na de 2e behandeling is het wel harder gegaan. na een week of 3 moet er zichtbaar resultaat gaan komen. Evt overtollg huid.. trekt langzaam weg.

Ik laat het gewoon zetten dus door iemand in nederland. Zoek maar eens op lipolyse.

Mocht je het nummer willen hebben, pm me maar.

en hoeveel ml in hoeveel keer prikken word er bij jou gezet? en is het het midden van je buik of ook je love handles?

Eerste keer was het 8 spuiten x 6 injecties die hij verdeeld over de buik, lovehandles.
Krijg nu 6 x spuiten. Had onder me linker borst wat ophoping, dat lijkt zogoed als weg.

Hoeveel er gespoten word heb ik geen idee van, Zijn van die kleine spuitjes, met erg kort naaltje.. ( heb je niet erg veel aan )

Zetten is in nog geen 5 min gebeurd.. resultaat komt pas na 3 weken, en later.

idd, het resultaat is pas te zien na een maand na de laatste injectie, dat was tenminste bij mij het geval

ik ben na mijn log verder gegaan met lipo, ik heb heel erg slecht kunnen trainen de laatste tijd omdat ik in het buitenland zit met mijn werk, hoop er september weer vollop tegenaan te kunnen

heb een maand terug nog 2 maal de lipo van GG gezet (die met 100mg/ml dus) ik zette 5 ml per keer met een tussenruimte van 2 weken, en dit is mij erg goed bevallen, wel een dag of 4 slecht kunnen slapen na de injecties vanwege de pijn, maar toen na een week of 3 na de laatste injecties de zwelling was weggetrokken was er echt goed resultaat te zien, ZONDER cardio wel te verstaan !

gegroet bro's !

reusje20 zei:
idd, het resultaat is pas te zien na een maand na de laatste injectie, dat was tenminste bij mij het geval

ik ben na mijn log verder gegaan met lipo, ik heb heel erg slecht kunnen trainen de laatste tijd omdat ik in het buitenland zit met mijn werk, hoop er september weer vollop tegenaan te kunnen

heb een maand terug nog 2 maal de lipo van GG gezet (die met 100mg/ml dus) ik zette 5 ml per keer met een tussenruimte van 2 weken, en dit is mij erg goed bevallen, wel een dag of 4 slecht kunnen slapen na de injecties vanwege de pijn, maar toen na een week of 3 na de laatste injecties de zwelling was weggetrokken was er echt goed resultaat te zien, ZONDER cardio wel te verstaan !

gegroet bro's !

goed zo man!

en over hoeveel cm verdeel je die 5 ml? en in hoeveel prikjes?

Big_T zei:
Kijk zonder dieet doet het dus helemaal niets, dat weet ik wel zeker.

Mijn conclusie tot nu toe is dat het vet losmaakt uit de cel en de vetcelwand misschien kapot maakt. Als je de energie die nu gemakkelijker beschikbaar is niet gebruikt dan slaat die gewoon terug op in een andere vetcel. Nuttloze zaak dus.

Ik ga hierna dus hetzelfde doen icm dieet en aan 1 kant van het been en dan vergelijken met andere kant been of er verschil in zit. ALs het zo werkt dan is het idd een goed middel om 'koppig' vet los te krijgen waar normaal enkel liposculptuur zou helpen.

O.K. dan!
Nu krijgen we een echt vergelijkend warenonderzoek! :D
Ik ben benieuwd naar de resultaten...

younggod zei:
goed zo man!

en over hoeveel cm verdeel je die 5 ml? en in hoeveel prikjes?

op de love-handles, over prikjes van 0,1 ml, dus dat zijn 50 injecties, 25 per kant, kan echt merken dat het pas bij grote hoeveelheden echt wat doet dat spul
alleen is het erg pijnlijk de 1e paar dagen
geloof dat de duitse lipo wat minder pijnlijk is

groetjes

reusje20 zei:
op de love-handles, over prikjes van 0,1 ml, dus dat zijn 50 injecties, 25 per kant, kan echt merken dat het pas bij grote hoeveelheden echt wat doet dat spul
alleen is het erg pijnlijk de 1e paar dagen
geloof dat de duitse lipo wat minder pijnlijk is

groetjes

dan heb je zeker die van GG gebruikt? want daarvan is bekend dat die veel pijnlijker is dan de duitse. De duitse heb ik zelf dus dat zit wel goed.

Ik heb de duitse gebruik en ook deze doen pijn, ik ben er best wel tevreden over, alleen wel balen van de pijn de eerste dagen.

die duitse is op natuurlijke basis en die van GG is chemich

Big_T zei:
Niet duur nee. De reden dat je het 10 x probeert met dezelfde naald is omdat je dus precies 1 ML per spuit hebt en met die spuit dan 10 injecties zet. Dit werkt handig/ordelijk en je moet minder spuiten vullen.

Verder maakt het niet zoveel uit wat de pijn aangaat. Ik heb al gehad dat je veel pijn hebt bij de eerste injectie en bijna niets voelde bij de 10 de.

De plaats waar je zet is belangrijk; is het dicht bij een zenuw? Zit er veel vet op die plaats (minder gevoelig meestal) enz.

Zelf wat uitproberen zou ik zeggen.

Niet zo gek dat je er weinig van gemerkt hebt want 0,1ml is veel te weinig,kerel.

Ik zette zelf 0,5ml per inject want dan merk je pas goed het verschil.

En 10x prikken lijkt me iets teveel van het goede........ik zette max 5x met 1 naaldje en deed dan nieuwe naald want anders zit je vol met irritante spuitplekjes.

@ Testo,

Heb jij ook de buikstreek gedaan?
Zo ja, om de hoeveel cm zet je de spuiten dan?

Greets.

Ik zette ze om de 2,5 cm ongeveer.

Ik heb het dus eerst afgetekend omdat je dan beter kan zien waar je moet prikken.

Heb idd de buikstreek gedaan en de laatste 2 keren deed ik 60 en 72 injects per behandeling.

Testo zei:
Ik zette ze om de 2,5 cm ongeveer.

Ik heb het dus eerst afgetekend omdat je dan beter kan zien waar je moet prikken.

Heb idd de buikstreek gedaan en de laatste 2 keren deed ik 60 en 72 injects per behandeling.

en best tevreden toch?

Terug
Naar boven