AndroidHealthClinic

Little Champ's voorbereiding

Muscels01

Cool Novice
Waardering
3
Oma's lieveling:D genoemd door haar DWARFFY :D heeft dit jaar alle wedstrijden gewonnen.

1ste plaats jbc
1ste plaats hercules
1ste plaats gp sweden
1ste plaats nk

Ruud Graafland... heeft zijn zinnen gezet om 10kg droger spiermassa te gaan pakken en dan alle wedstrijden mee te kunnen pakken nk.ek,wk,ac;)

DSC_0135.jpg

monsterrrrrrrrrrr(tje) :D

Kleine hele grote buffel... zag er vorige week al ****ing buff uit. Word mooi wedstrijd jaar volgend jaar.

Als hij 10kg spiermassa weet te plakken op zijn frame, wordt ie een mini freak.
Eigenlijk heeft hij een perfecte lengte man.
Maar verder een mooie atleet. Jullie krijgen straks nog ruimtegebrek voor al die bekers.

Giant Killerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Zet hem op he?

Als hij 10kg spiermassa weet te plakken op zijn frame, wordt ie een mini freak.
Eigenlijk heeft hij een perfecte lengte man.
Maar verder een mooie atleet. Jullie krijgen straks nog ruimtegebrek voor al die bekers.

10 kg is inderdaad een hoop voor mijn lente maar we zijn goed opweg en probeer zo veel mogelijk schone kilo's te pakken.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Giant Killerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Zet hem op he?

Dank je wel Reus en ook jij zet hem op verwacht een hoop van je in november.

kerel,

als jij 10 kilo gaat pakken ben je een monster nu was je al voor jou lengte een blok beton:)

ik zou zeggen probeer het en we zien volgend jaar:)

hoelang ben je eigelijk ? rond de 160 gok ik ?

ik zeg niks!:mad:

Doe idd maar niet...want wat deze man qua bb nu al heeft bereikt zul jij nooit bereiken skinnie :D Hij is misschien klein...so what...kan die jongen toch ook niks aan doen.

Bereikt hebben vind ik wel een groot woord heb dit jaar inderdaad alles gewonnen maar er staat nog veel meer op me verlang lijstje ek,wk,ac.

Heey die had ik inderdaad nog niet gezien leuk man alleen jammer dat me ogen weer dicht zitten.

haha dat ben ik en ik kan je verzekeren dat eht geen gyno is:D

@dls

Wanneer gaan we samen een training pakken.

Terug
Naar boven