MuscleMeat

Little Champ's voorbereiding

Het loopt allemaal voorspoedig ben redelijk aan het aankomen en probeer zoveel mogelijk aandacht te zetten op me min punten.

Netjes man .. Mooi lijstje al !

Ik kan niet wachten tot waneer ik aan men voorbereiding kan beginnen..

Dank je !!

@The back welke wedstrijden heb je ingedachtten.
Vanaf Januari gaan we weer echt in de voor bereiding en zal dan ook af en toe wat foto's posten.

bruut!!, voorbeeld voor de wat kleinere mensen:)

Dat de filmpjes van je trainingen rap mogen komen :D
Al mijn respect voor de fysiek die je al bereikt hebt, gruwelijk!

IK ga je volgen little giant. Suc6 man.

Ik heb net me email geopend en daarin vond ik een uitnodiging om deel te mogen maken aan de the Olimp Athletes Challenge 2010 dit word gehouden op de Fibo op 24 April.

Wij houden jullie nog op de hoogte.

Nice! Succes Giant killer!!

Dank je Jamess wanneer mogen we jou weer verwachtten op het podium.

Nou ik heb 3 weken niet getraind en niet op voeding gelet.... nu sinds deze week weer hard aan trainen en cardio'n. Anders durf ik me morgen niet te vertonen bij Flexx voor de verjaardag van Oma haha. Dus voor ik in wedstrijdshape ben zijn we wel even verder :D

Feli met de uitnodiging. Ben benieuwd hoe je er nu bij staat, heb je al weer even niet gezien bij Oma.

Ik zit nu 2 weken op dieet en heb een redelijk wintervachtje maar zal binnenkort samen met oma wat fotos maken en dan post ik ze.

Top Ruudje, maar ik had je al gefeliciteert maar alsnog! Mooie wedstrijd zeg!

Je minpunten aanpakken hoe ziet dit eruit ? meer sets of meerdere keren in de week of juist meer rust geven...?
Wat zijn je minpunten eigenlijk,borst ?

De minpunten die ik heb zijn benen er moet meer outsweep op en bovenkant borst mag dikker,dit proberen we te realiseren door echt specifiek op deze spiergroepen te trainen door aparte oefeningen die ik van me trainer (oma) krijgt.

Terug
Naar boven