AndroidHealthClinic

Lockerz

:D:cool:

screen_021011_1.jpg

pff ik heb het expres genegeerd omdat ik dacht dat alles boven de 2k zou zijn -.-
mja

Oh boy, krijg nou een t-shirt van lockerz binnen. Had hem een half jaar geleden al verdiend volgensmij. :o

Nog meer mensen dat ding gehad?

Oh boy, krijg nou een t-shirt van lockerz binnen. Had hem een half jaar geleden al verdiend volgensmij. :o

Nog meer mensen dat ding gehad?

:roflol:

Ja hier ook! mooi op tijd:rolleyes:

wacht ook nog steeds op mn flip:rolleyes:

maar goed, wel beter dat ze nu alleen maar paypal sturen ipv spullen..
hoef je ook geen maaaaanden te wachten.. hooguit weeeeken :p:o

:roflol:

doe jij nog aan lockerz flash? hebben ze nog dingen veranderd met 24/7 etc of wordt het alleen maar onmogelijker om iets te redeemen?

:roflol:!!

Nog lekker zitten vlammen deze week flash? Had geen zin om me slaap te verstoren door dit. :D

:roflol:!!

Nog lekker zitten vlammen deze week flash? Had geen zin om me slaap te verstoren door dit. :D

Nee, kon er gister niet in, vandaag is die net geweest, ga niet zooi redeemen.. dus morgen nog 1 kans.

tegenwoordig is die rond 10-11 geen nachtwerk meer.. (hopen dat het zo blijft:o)

Jeutje mina, geluksvogel. :p

Gefeliciteerd.

Ik twijfelde er laatst over om het weer te proberen, maar ik vind het een beetje crimineel. :o

Hèhè. Mag niet klagen nee,

Heb nog een iPod sick en ps3 game tegoed
Game word paypal als het goed is.

24/7 vind ik maar niks. Jij daar al eens wat mee gescoord tabak?

:roflol::roflol:

las dat er wel tools voor zijn, maar geen id of dat wat werkt...

jij?

Nee heb al een aantal maanden niet meer bijgelezen op TP.

Wordt nu nog steeds alles in paypal geld uitgekeerd als je wat fysieks koopt? Ik zie op TP allemaal internationals die voor paypal gaan, maar das dan toch niet heel slim of wel?

Wordt nu nog steeds alles in paypal geld uitgekeerd als je wat fysieks koopt? Ik zie op TP allemaal internationals die voor paypal gaan, maar das dan toch niet heel slim of wel?

alles wat je redeemd word voor internationals omgezet naar paypal,

tja ik zou niet voor paypal gaan maar goed, vaak toch lui uit de vs die dat binnenhalen,

kans dat je 150$ of meer paypal binnenhaald is vrij klein,

kreeg voor mn flip 180$ en ipod 300$.

Terug
Naar boven