XXL Nutrition

Lockerz

Beste tactiek is geen laggy internet hebben en zo snel mogelijk pakken wat je pakken kan.

Whaaat :D
Ik ga toch niet overdrijven en simpele dingen nemen, die macbooks etc zullen er wel snel uitliggen. Een nieuwe HTC of paypal zal het worden denk ik :p

Tabakstiaan welke notifier gebruik jij, ben de mijne kwijt

LRC pro, maar heb al een tijdje geen redemptions meer gedaan. :o

De wat minder populaire items geven wel meer kans idd.

nog wat geredeemd tabak?

ik heb wat moois joh...:roflol:

Heb je die van gisteren gehaald? Ik niet

Ow ik heb weer een redemption gemist? :D

Wat voor moois? :p Wanneer was het?

Laatst bewerkt:
Ow ik heb weer een redemption gemist? :D

Wat voor moois? :p Wanneer was het?

gister.

:o :roflol::roflol:

screen_012711_1.jpg

say whaaat , je kan gwn spullen winnen door vragen te beantwoorden ????

flash hoelaat was die redeem dan? :p

Lees jij ook nog maar is dan. :mad:

Lees eerst het topic eens volledig door;). Uiteindelijk zal je zien dat enkel Flash dingen heeft binnen gehaald maar de anderen echt weinig tot niets...
lolz 65 pagina's ga ik echt niet helemaal lezen :P Maar als het te moois is om waar te zijn ..

Ach toen ik dit topic voorbij zag komen, dacht ik ook wajoooooh gratis stuff.

Aangemeld, maar duurt t*ring lang voordat je wat punten hebt. Snap er geen reet van, en ik vind het totaal niet de moeite waard. Werk paar uurtjes extra en je hebt het ook.

Ach toen ik dit topic voorbij zag komen, dacht ik ook wajoooooh gratis stuff.

Aangemeld, maar duurt t*ring lang voordat je wat punten hebt. Snap er geen reet van, en ik vind het totaal niet de moeite waard. Werk paar uurtjes extra en je hebt het ook.

Ik had na 1 dag 5000ptz en kan nu al alles kopen bij een redemption, ben gewoon nooit op tijd :D

ik had 30000 ptz maar heb nooit iets kunnen redeemen, toen heb ik met al me ptz een bijna gratis t-shirt gekocht :p (die trouwens pas vorige week arriveerde)
dus ben er nu maar mee gekapt, maar als het redeemen wel lukt is het natuurlijk wel chill, zoals flash & tabak hebben toch al aardig wat gratis dingetjes binnengehaald.

Helaas zuigt het steeds meer ballen. :o

Volgens mij wint niemand een imac ofzo. Het enige wat ik lees is mensen die t shirts winnen. Diegene die wel iets groots winnen zijn lockersmedewerkers die reclame willen maken!

flash hoelaat was die redeem dan? :p

hmm 1:28 om precies te zijn

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Lees eerst het topic eens volledig door;). Uiteindelijk zal je zien dat enkel Flash dingen heeft binnen gehaald maar de anderen echt weinig tot niets...

Tabak, ook hoor!:cool:

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Volgens mij wint niemand een imac ofzo. Het enige wat ik lees is mensen die t shirts winnen. Diegene die wel iets groots winnen zijn lockersmedewerkers die reclame willen maken!

genoeg kerel, zijn er zat die iets aardigs hebben binnen gehaald

---------- Toegevoegd om 14:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Helaas zuigt het steeds meer ballen. :o

idd! ze hebben veel te veel hooi op hun fork genomen met die fwb bullshit
en 24/7 veiling welke trouwens behoorlijk zuigen... lukt mij amper om te bieden, laat staan winnen..

redemption stock word wel beter trouwens, al is het gewoon rete druk bij een general... beste wat ik gehaald bij een general was volgens mij 75$ paypal

Mja het is gewoon te populair geworden denk ik. Dat vind lockerz zelf natuurlijk prachtig, maar dat maakt het wel minder makkelijk om te winnen. Maarja ik kan ze niet blamen daarvoor.

true, hopen dat het weer wat beter word..

Terug
Naar boven